♧ Chapter 25 - Enrique Iglesias
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇"Arabella. Prestani."- Emma me ljutito pogledala.
"Šuti, pusti me."- pokušala sam da ju odgurnem.
"Ne možeš samo tako stat nasred hodnika i prisluškivati mušku svlačionicu!"- i dalje je nastavila sa ljutitim pogledima.
"Ali, kako ću saznat tko je to bio? Sigurno pričaju o tome!"-
"ARABELLA!"- zaderala se toliko glasno da ju je čula cijela škola, a ne samo muška svlačionica. Brzo sam se odmakla od vrata bježeći na drugi kraj hodnika. Emma je došla zamnom i povukla me za ruku.
"Zašto ti je to toliko važno? Prošla su skoro dva tjedna!"-
"Emma, da tebe neko poljubi, usred zabave i da nemaš pojma ko je šta bi napravila?"-
"Ne znam, ali..."-
"NEMA ALI! Zamisli, taj netko zna da me poljubio i možda je to netko koga znam, i živcira me! Moram saznati."- prekinula sam ju.
"Ali, Ari..."- krenula je nešto da kaže, ali nisam ju slušala jer sam u istom trenu dobila poruku od mame. Doma je. Želi da odmah dođem. K vragu.
"...i pomoć ću ti."- Emma je i dalje pričala.
"Dobro, super. Moram da idem sada. Ali sutra u školi ćemo sve saznati."- brzo sam promrmljala i krenula doma.(...)
"Moram nešto da vam kažem."- mama je napokon progovorila sjedeći ispred nas u fotelji.
"Moram i ja."- Eric se nakesio.
"Eric, sigurna sam da to može čekati. Bitno je."- mama ga je prekorno pogledala.
"Ali ne može. Bitno je. Punooo!"- nakesio se.
"Eric!"- zaderala se, ali on nije odustajao.
"Postao sam pjevač!"- ustao je sa kauča i glasno se zaderao.
"Molim?"- mama i ja smo progovorile u isto vrijeme. Nema šanse.
"Da, da! Znate kako me nije bilo ovo cijelo vrijeme? E pa upoznao sam Lil Wayna. Dobar lik, malo jest šuknut i nadrogiran, ali..."-
"Eric. Šta pokušavaš reći?"-
"SNIMIO SAM SPOOOT!"- ponovo se nakesio. Ok,on je napušen.
"Kakav spot?"- mama je upitala izgledajući očajno.
"Vidite!"- izvadio je mobitel iz džepa i upalio pjesmu.
'Fly boy, yeah right. Hey mama they call me Weezy, you should be with me i gotta pocket full of reasons.'
Glas Lil Wayna proširio se prostorijom.
"Eric, koji je ovo vrag?"- mama ga je bijesno gledala.
"Shhh, sad će moj dio!"-
'When you need it girl i try to hide it but i can't escape it oh baby, please forgive me, when i think of you my thoughts are so x-rated oh baby.'
"ERIC! ŠTA JE OVO?"- mama je zaprepašteno gledala spot.
"Shhhhhh!"- Eric ju je ušutkivao.'Baby, i don't give a damn i know that your man's nowhere in sight oh oh and your eyes don't tell a lie i know you wanna come with me tonight.'
"Eric. Ne želim te gledati kako se kurvaš u tom spotu. Makni to od mene."- majka ga je razočarano pogledala, no on nije posustajao i dao je meni mobitel da gledam.
'And i'll see you right but first you gotta push push back up on it girl make me believe you want it push push back up on it girl know i can't go home lonley'
Zabuljila sam se u spot i Erica. Ne kontam zašto je majka toliko ljuta, meni je ovo baš kul.
"ARABELLA GASI TO!"- zaderala se glasno na mene.
"Ali, majko.."-krenula sam da obranim Erica, što ne radim baš često.
"Nema ali! Kako možeš da gledaš te prostote! Ponaša se kao nekakav balavac! Eric ne mogu vjerovati!''- nastavila je ljutito. Ne kontam zašto dramatizira, ovo je odlično. Uvijek smo znali da Eric može pjevati, ako može da zaradi od toga zašto to ne bi nastavio radit?''Ali majko kako ne shvaćaš, našao sam menađera, spot je jedan od najgledanijih ovog tjedna i napokon sam pronašao ono što volim!''-
''Eric, mislim da je dosta. Ne želim te gledati kako se uvlačiš u nekakve sumljive poslove i radiš gluparije u videima. Sramotiš svoje ime.''
''Ime? Stavio sam umjetničko ime da...''
''Umjetničko ime?''- prekinula ga je izgledajući kao da će eksplodirati.
''Da, Enrique Iglesias.''- nasmješio se.
''ENRIQUE IGL...ŠTA?''- ako je maloprije izgledala kao da će eksplodirati sada izgleda kao da je eksplodirala. Možda uspijem pobjeći odavde na vrijeme, ako se odšuljam.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤