a/n
Okk, ovo ovdje ⤴ je glavni i zadnji trailer za tbbs, tako da ako zelite bacite pogled prije citanja nastavka.
Isto tako oznacit cu vam u nastavku kada da upalite onu gore pjesmu jer toliko bolje zvuci uz nju :)
Enjoy 😊♧Chapter 22 - Dance with me.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Buljila sam kako ležerno hoda školskim hodnikom i duboko uzdahnula. Ponovo je obukao onu plavu košulju koja mu preslatko stoji. I kosa. Ima tako lijepu kosu. I usne. I oči. I sve.
"Prestani sliniti."- Emma me je prekinula. Duboko sam uzdahnula sama sebi davajući imaginarnu plesku. Ne znam šta mi se dešava.
Od onog dana kada smo bili u lunaparku ne mogu da se odvojim od Zayna. Bukvalno, odem u kantinu on je sa mnom, idem doma on je pokraj mene, umirem od dosade doma i on dođe. Ovaj zadnji tjedan se ponašamo kao nekakvi najbolji prijatelji i jednostavno ne kontam kako se to desilo.
"I hoćeš li mu reći?"- Emma je upitala stavljajući knjige u ormarić.
"Molim?"- zbunjeno sam ju pogledala. Reći komu šta?
"Hoćeš li reći Zaynu da ti se sviđa?"- rekla je to kao da je to nešto sasvim normalno. Skamenjeno sam stala ne vjerujući šta je upravo rekla.
"Am. Ne. Jer mi se ne sviđa. Samo smo prijatelji."-
"Da...a prije tjedan dana ste se mrzili."-zakolutala je očima.
"I dalje se mrzimo...samo manje."-slegnula sam ramenima. Okej, priznajem Zayn je zgodan i lijep i sve. Ali ja i on? Ne. To bi bilo katastrofa. To je isto kao da pokušate spojiti dva magneta istog naboja. Šta god provate neće se spojiti.
"Prestani se zavravati. Nekidan je spavao s onim zecom kojeg si mu dala."- Emma se podrugljivo nasmijala.
"Spavao je s Irom?"- glasno sam se nasmijala. Tako ću mu se rugati. Tko još spava s plišanim igračkama?
"Tko je Ira?"-upitala je.
"Zec. Dao mu je ime Ira. Baš glupo ime, ali ono...šta drugo očekivati od Zayna?"- nasmijala sam se.
"Kako god.."-zakolutala je očima i nadodala-"..šta ćeš nositi na ples?"-
Ples. Ovaj put nema šanse da se izvučem.
"Am...imam jednu crnu haljinu, ali mislim da je prehladno za nju."-
Toliko mi se ne ide na ovaj ples večeras. Ali ić ću samo zato što postoji velika mogućnost da Finn i Vicki budu tamo. Moram da popričam s njom.°•○●*♡*●○•°
"Emma. Vani je minus tri stupnja. Smrznit ću se."-pokušala sam da je odgovorim od njezine glupe ideje da nosim haljinu koja nema ništa na leđima. Gola leđa. Nisam Elsa pa da mi hladnoća ne smeta.
"Ali Ariiii! Tako bi ti lijepo stala i samo spustiš kosu i predivno sam te našminkala."-počela je da cvili.
"Smrznit ću se."- ponovila sam.
"Ponesi kaput. Ionako će u dvorani biti vruće kao u paklu. Hajdee! Moraš ju obući."- nastavila je. Zašto me toliko lako nagovoriti? Mrzim se. Toliki sam debil.
"Ako dobijem neku bolest ubit ću te."-odustala sam. Mislim da ovo nije nimalo dobra ideja.
"YESSS!"- glasno se zaderala i dala mi haljinu. Otišla sam do kupaone i zaključala vrata. Duboko sam udahnula i pogledala se u ogledalo. Okej, istina. Lijepo me našminkala, ali idalje znam da ću se smrznit u ovoj haljini.
Pogledala sam na prozora da provjerim ima li koga i onda krenula da se presvlačim. Već kada je haljina bila na meni osijetila sam ogromnu hladnoću na leđima. Dap, smrznit ću se. Sreća šta mama nije doma, nebi mi dala da izađem iz kuće u ovome...zapravo da je bar doma, onda mi Emma nebi mogla prigovarati.
Izašla sam iz kupaone i vratila se nazad u sobu gdje sam zatekla Emmu u bijeloj kratkoj haljini. Ako ne ništa barem ćemo skupa da se smrznemo.
"Ari. Mislim da će Zayn pasti na dupe kada te ugleda."- zlobno se nakesila.
"Zašto uvijek pričamo o Zaynu? Čudno je."- promrmljala sam tražeći svoj crni kaput u ormaru.
"Zašto je čudno?"-
"Jer si mu ti sestra možda?"- odgovorila sam izvlačeći kaput sa vješalice i oblačeći ga. Već mi je toplije. Možda mogu da ostanem u njemu cijelu večer?
"Šta ima veze da sam mu sestra? Kad smo već kod Zayna, nešto se čudno dešava između njega i Justina."-
"Ozbiljno? Mislila sam da Justin samo mene izbjegava."- znatiželjno sam ju pogledala. Ne znam što je sa Justinom, ali ponaša se tako glupo. Uopće ne želi pričati samnom.
"Možda je ljubomoran?"- Emma se odjednom nakesila.
"Ljubomoran? Na šta?"-
"Tebe i Zayna. Gotovo ste uvijek skupa."-
Justin ljubomoran na mene i Zayna? Ne kontam zašto bi bio ljubomoran. Mislim, uvijek ga zovem da nam se pridruži, a on ne odgovara ni ništa.
"Ne vjerujem. Mislim da je samo ljut zbog nečega."- spremila sam mobitel u torbicu i sačekala da Emma obuče svoj kaput.
"Kako god. Idemo?"- upitno me pogledala, a ja sam samo klimnula. Nadam se da se neću osramotiti u ovome...i da se neću smrznuti.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤