♧Chapter 26 - You're a dork.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇''Možda je to bio Dave?''- Emma je promrmljala dok je Dave sjedao pored Kylea.
''Dave? Zašto bi me Dave poljubio?''- zbunjeno sam ga gledala. Mislim da to nije bio Dave.
''Ne znam, možda je potajno zaljubljen u tebe?''- zahihotala se. Zakolutala sam očima i nastavila gledati po kantini. Netko od ovih ljudi me poljubio i ubija me što ne znam tko je.
''Možda je bio Kyle?''- Emma je ponovo promrmljala.
''Kyle je Zaynov najbolji prijatelj. Vjerujem da bih znala da me on poljubio.''-
''Onda je to bio Zayn. I kako bi znala da te Kyle poljubio?''-
''Nije bio Zayn. Već sam ti rekla da je bio na krovu kada sam se vratila sa pićem. I znala bih jer bi mi Zayn rekao.''
''Da, jer on tebi sve govori.''- promrmljala je sarkastično.
''Ne budi ljubomorna.''- nakesila sam se idalje promatrajući sve ljude u kantini.
''Kakav je bio poljubac?''- upitala me buljeći u jednu točku.
''Ne znam. Dobar.''- slegnula sam ramenima. Možda bi bio puno bolji da znam tko je to bio.
''Imam ideju. Moraš da poljubiš tu osobu ponovo,''
''Ne mogu da poljubim tu osobu kad ni ne znam tko je to.''- prekinula sam ju gledajući je kao da je glupa, jer i jest glupa.
''Ne, ne shvaćaš. Trebaš preko poljubca da shvatiš tko je ta osoba!''. nasmijala se kao da je upravo rekla najbrilijantniju ideju ikada.
''Ne mogu da tako saznam tko je to bio! Trebala bih da se poljubim sa svima iz škole, a ja to ne planiram raditi.''- buljila sam u nju. Nema teorije da to radim. To je kao kurvanje poljubcima.
''Ali ne. Poljubit ćeš samo one na koje sumljamo. Hajde, to je jedini način.''- ushićeno je pljesnula.
''Emma, neću da ljubim nikoga. Još i da herpes dobijem. Zamisli kako bi to bilo neugodno. I kako bi trebala da im priđem? Ono: 'Hej neko me poljubio na Novu godinu pa ja hoću da poljubim tebe tako da znam jesi li to ti?', mogu tako da i jednostavno pitam a ne da ljubim ljude uokolo, eh i da-...''
''Šuti!''- prekinula me.
''Šuti? Zašto bih šutila? Neću da radi-''
''Ne ozbiljno. Šuti i vidi.''- uhvatila me za lice i okrenula prema ulazu od kantine kroz koji je upravo prolazio Justin sa ogromnom šljivom na oku.
''Woah, kako je to zaradio?''- Emma je znatiželjno rekla gledajući ga kako sjeda za naš stol.
''I mene zanima. Dosta se promjenio u zadnje vrijeme...možda je uvučen u neke od onih ulličnih borbi.''- nastavile smo da ga znatiželjno promatramo. Nešto je pričao sa Kyleom koji ga je ljutito pogledao i ustao u žurbi, te projurio kroz kantinu.
''Šta se dešava?''- upitala sam Emmu koja je samo slegnula ramenima.
''Idemo.''- povukla me za ruku. Tiho smo pratile Kylea koji je ubrzano hodao i ušao u mušku svlačionicu. Emma me je nastavila vući no zaustavila sam je.
''Ne možemo unutra. To je muška svlačionica.''
''Koliko ti imaš godina? 13?''- zakolutala je očima i povukla me za sobom. Muška svlačionica je bila sve osim ono što sam očekivala. Bila je uredna, svježih boja i poprilično je dobro mirisala za svlačionicu.
''Kretenu! Zašto si to napravio?''- Kyleov glas se iznenada pojavio negdje u blizini. Brzo sam reagirala i povukla Emmu iza ormara.
''Već sam ti rekao.''- Zaynov glas je tiho rekao.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤