[If you look up here ↑ you'll see greek god named Sergio Carvajal aka Justin Walker]
____________________________________
♧Chapter 3 - Paradise City
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Otvorila sam kufer i svu odjeću izbacila na krevet. Šta da obučem? Ne shvaćam da li bi trebala kao da izgledam normalno?....mislim kako se cure ovdje oblače? Najbolje da nazovem Finna.
Pokušala sam da pronađem mobitel ispod hrpe odjeće i napokon ga nazvala.
"Bestieee!"- glasno se zaderao.
"Finn! Trebam pomoć. Šta da obučem?"- bespomoćno sam uzdahnula i sjela na hrpu odjeće.
"Modni problem? Znaš, jesam gej, ali ja i moda smo idalje na vi."- mogla sam da zamislim njegov kiseli osmijeh i rupice. Ugh....zašto mora da bude gej? Zašto?
"Samo mi kaži šta da obučem, molim te."-
"Dobro....ne znam, traperice i neka majica bi bile okej? I da uzmi jaknu vani je hladno."- odgovorio je nakon tridesetak sekunda šutnje.
"Okej...mogu li rasparane traperice ili?"-
"Možeš."-
"Crne ili svijetlo plave?"- pretraživala sam odjeću.
"Svijetlo plave.."- duboko je udahnuo i vjerovatno zakolutao očima.
"Okej, hvala ti Finn, najbolji si."- nakesila sam se već planirajući šta bih mogla da obučem.
"Znam. Dolazim po tebe za petnaest minuta. Nemoj da moram čekati."- poklopio je.
Okej. Sada koju majicu da obučem? Rozu? Ne. Ne mogu da obučem rozo na svijetlo plavo..zapravo mogu, ali majica je ružna....možda bih mogla plavu sa cvijetovima...ne...ne sviđa mi se. Nastavila sam da razbacujem odjeću na sve strane sve dok nisam došla do bijele majice na bretele s crnim natpisom. Ha! Nju ću da nosim. Obukla sam bijele conversice i kožnu jaknu. Kosu sam pustila da mi pada preko ramena i stavila rimel na trepavice jer sam prelijepa za šminku. Zezam se, samo ne znam da se šminkam. Jedino šta znam je koristiti labelo, rimel i tuš.
Sišla sam u kuhinju i ugledala mamu kako jede doručak i švrlja po mobitelu.
"Mama, idem ja."- promrmljala sam.
"Dobro...jesi sigurna da ne trebam da idem s tobom?"-
"Dap."-
"Dobro...pokušaj ne dobiti kaznu prvi dan škole."- zakolutala je očima i vratila se buljenju u mobitel. Ona me jednostavno potiče i podržava u svemu. Ta njena ljubav i briga se jednostavno osjećaju u zraku. Sarkazam naravno...
Izašla sam van iz kuće u istom trenu kada se Finn pojavio sa svojim crnim autom ispred mene.
Neznam točno marku auta jer se ne razumijem u to, ali auto je preseksi. Da je osoba bio bi Francisco Lachowski....toliko je seksi.
"Upadaj."- nakesio se kroz stakla automobila.
Ušla sam u auto i oduševljeno uzdahnula. Unutra je još ljepši. Želim da silujem ovaj auto.
"Dobro izgledaš."- namignuo mi je i vratio pogled na cestu.
"Reci mi nešto šta ne znam."- umišljeno sam puhnula i zabacila kosu.
"Okej, usput moramo da pokupimo Justina, pričao sam ti o njemu? Maloumni kreten, ali dobar je lik..."-
"Okej.."- zakolutala sam očima nastavljajući promatrati unutrašnjost automobila. Kad bi barem ja dobila jedan ovakav za rođendan. Dovraga, preselila bih se u taj auto. Doslovno, ne bih izlazila iz njega. Toliko je savršen da mogu zauvijek da ostanem u njemu. Pitam se hoće li u Los Angelesu biti isto kao i u New Yorku? Tamo je bilo toliko naporno ići u školu i gledati iste face kako se okolo kurče....možda ovdje nisu svi toliki degeni...možda.
Auto je usporio i netko je otvorio stražnja vrata i sjeo. Okrenula sam se da vidim tko je i skoro su mi oči otpale od toliko savršenstva na jednom mjestu. On mora da je najljepši u čitavoj školi. Tako je savršen. Ima predivnu smeđu kosu i savršeno lice i ubit ću se ako je gej.
"Hej Jus.."- Finn se nakesio i okrenuo glavu prema njemu.
"Ovo je Ari, pričao sam ti o njoj."- nadodao je.
Justin je klimnuo i nasmiješio mi se. Nasmiješio se. Taj osmijeh jebote, taj osmijeh je nešto najsavršenije šta sam ikad vidjela.
"Ari molim te da prestaneš tako buljiti u mene."- Justin se nakesio i namignuo mi.
"Nisam buljila....samo me podsjećaš na nekoga.."- da...na grčkog Boga Zeusa.
"Hm...u dobrom ili lošem smislu?"- upitao je sa smiješkom.
"Nikad nećeš saznati."- vratila sam pogled ispred sebe i duboko udahnula. Čovječe u ovom Los Angelesu svi neki sesani.
Finn, onaj retardirani susjed kojeg želim opaliti u jaja još jednom i Justin...nadam se da ih ima još. Ovaj grad je kao jebeni raj.
Trgnula sam se iz misli i shvatila da smo ispred ogromne sivkasto bijele zgrade s prozorima i velikim zelenim travnjakom.
"Dobro došla u srednju školu Los Angeles."- Justin se nakesio i izašao iz auta. Duboko sam uzdahnula i izašla za njim skupa sa Finnom.
"Ne znam mogu li ja ovo."- promrmljala sam gledajući gomilu učenika kako sjede po travnjaku i pričaju dok drugi žure u školu. Ne mogu ja ovo.
"Naravno da možeš ljepotice."- Justin se nakesio i prebacio svoju ruku preko mene. Zbunjeno sam ga pogledala, a on mi je samo podario svoj anđeoski osmijeh.
"Pa vidim ja da već imamo novi par u školi."- Finn je promrmljao i zagrlio nas oboje.
"Umh ne."- brzo sam reagirala.
"Nikad se ne zna."- Justin je ležerno nadodao. Zakolutala sam očima i pokušala se smiriti. Ovo je samo jedna obična srednja škola i to je to. "Možeš li da makneš ruku s mene?"- upitala sam kada smo svi troje napokon krenuli prema školi.
"Naravno da ne. Trebaš da mi budeš zahvalna ulaziš u svoju novu školu zagrljena s najpopularnijim i najzgodnijim frajerom."- nasmiješio se i drugom rukom prošao kroz kosu.
"Neizmjerno ti hvala najpopularniji i najzgodniji frajeru u školi šta si se toliko žrtvovao da prebaciš ruku preko mene. Možeš li sada ikako da je makneš?"- sarkastično sam promrmljala. Možda sam trebala jednostavno da obučem onu majicu s natpisom 'allergic to fuckboys' i onda bi svi to shvatili i odjebali od mene.
"Nope."- Justin se nasmiješio. Pa prilično je prijatan s obzirom da smo se upoznali prije desetak minuta.
"Golupčići, jednostavno ste preslatki."- Finn je oduševljeno uzdahnuo. Neznam kojeg od njih dvoje bih da udarim tepsijom po glavi prvo.
"Šta imaš prvi sat?"- upitala sam Finna.
"Umh...likovni, onda matematiku."- prošao je rukom kroz kosu. Zašto. Je. Morao. Da. Bude. Gej?
"Ugh, meni je prvi sat kemija."- gledala sam u mobitel u e-mail koji sam sinoć dobila s rasporedom sati i nekakvo pismo dobrodošlice u kojem su navodno jako zahvalni što sam odabrala baš ovu školu i bla bla bla bla.
"Kemija? Draga suđeno nam je."- Justin se nasmijao i uzeo mi mobitel iz ruke.
"Da, slobodno možeš da mi uzmeš mobitel."- nadureno sam ga gledala.
"Imaš kemiju pa onda matematiku."- promrmljao je.
"Skontala sam, hvala na obavijesti."- oduzela sam mu svoj mobitel. Zapravo ne mogu da mu oduzmem nešto šta je moje, tako da sam vratila ukredeno bolje rečeno...
"Ništa srećo, i drugi put."- vratio je svoju dosadnu ruku na moja ramena, ponovo.
"Između dva prva sata imamo ručak u kantini...inače imamo između drugog i trećeg sata, ali danas je prvi dan nakon praznika, tako da..."- Finn je objašnjavao. Tek je prvi dan škole, a već mi se ne ide. Kad bi barem ljeto zauvijek trajalo. Mogla bih da se kupam na plaži, da jedem oreo sladoled, da ronim u moru, da ne izlazim iz kuće čitave dane i samo čitam knjige i jedem lazanje....ah...ta dobra stara vremena.
"Mi idemo u učionicu 10..."- Justin me prekinuo u razmišljanja..
"Ja sam na totalno drugoj strani..."- Finn je ispustio nekakav čudan zvuk i tužno me pogledao.
"Provaj ne napravit neko sranje odmah prvi sat,okej?"- napravio je onaj strogi pogled i nadodao -" Justine ne ispuštaj je iz vida, lako poludi i napravi sranje u sekundu."- "Ne brini stari, čuvam tigricu na oku."- namignuo mu je i povukao me prema učionici s brojem 10.
"Kasnimo na sat."- promrmljao je.
"Šta? Pa nisam čula da je zvonilo..."-
"To je zato jer je zvonilo prije nego šta smo došli."- objasnio je...ahaa zato nema nikoga po hodnicima.
Otvorio je vrata učionice i povukao me za sobom. Ozbiljno mora prestati da me ovako povlači. Je li on normalan? Normalno da nije normalan.
"Oh, gosopodin Walker nas je počastio svojim ukazanjem."- progovorila je starija žena. Nosila je na sebi nekakvu čudnu haljinu i velike zelene naočale za vid.
"I doveo nam je prijateljicu sa sobom...Walkeru šta sam rekla o dovođenju cura u razred? Ne možeš preko mog sata da izvodiš perverzije sa juniorima!"- bijesno ga je gledala. Umh...molim?
"Profesorice ovo je nova učenica.."- Walker se nakesio i potapšao me po ramenu.
"Nova....aha...da! Da! Arabella Summers jeli tako?"- nasmiješila mi se i prišla bliže. Klimnula sam glavom i po prvi put skrenula pogled s profesorice na ostale učenike u razredu. Zašto svi bulje u mene koda sam gola došla u školu?
"Oh, draga oprosti molim te...nisam znala da dolaziš odmah prvi dan...pogotovo nisam mogla znati da si nova učenica kad si došla s ovim..."- ljutito je pogledala Justina....pa poprilično je prisna s učenicima...još ni jedan učitelj ili učiteljica me nije nazvala draga.
"Nema veze."- nasmijala sam se.
"Dobro...sjednite u zadnju klupu. I ne toleriram kašnjenje, oprostit ću vam samo zato jer je prvi dan."-
Klimnula sam glavom i zajedno s Justinom sjela u zadnju klupu iz koje sam mogla da vidim cijeli razred. Većinom svi izgledaju kao štreberi jedino se ističu dvoje dečkiju i plavokosa cura iz treće klupe.
"Ari?"- Justin me lupnuo po ruci. Iznervirano sam ga pogledala s upitnim pogledom.
"Ništa."- nakesio se i vratio pogled na profesoricu. On je takvo dijete. Zgodno dijete. Poprilično zgodno dijete.°•○●●○•°♧°•○●●○•°
"Pa to je bilo zabavno."- Justin se nasmiješio kada smo napokon izašli iz učionice. Smoreno sam ga pogledala i zijevnula. Ovo je bio najdosadniji sat u mom životu. Skoro sam zaspala pet puta zaredom, pedeset posto sata sam brojala koliko dlaka imam u kosi, a onih drugih pedeset sam živcirala Justina.
"Ako nastavi onako jednobojno da priča na sljedeći sat donosim jastuk i spavam. Neznam kako sam preživila ovo, ozbiljno."-
"Raspoloži se srećo, sada je ručak. Dopusti da ti pokažem kantinu."- Ponovo je prebacio svoju ruku preko mene i počeo da mi objašnjava nešto u vezi hrane...sad napokon shvaćam kakav tip osobe je Justin...on je taj tip koji ne shvaća šta osobni prostor znači.
Skrenuli smo par puta na lijevu stranu i našli se u ogromnoj prostoriji prepunoj dernjave i smijanja. Osjetila sam par pogleda na sebi i odmah osjetila nelagodu. Mrzim biti u centru pažnje.
"Dođi da te upoznam sa svojim prijateljima...Finn je vjerovatno već gore."-povukao me za ruku ne davajući mi vremena da odmjerim dečka koji mi se upravo slatko osmjehnuo. K vragu i Justin.
"Hej ljudi!"- zaderao se i probio mi bubnjiće. Nalazili smo se ispred ogromnog stola okruženog bar šestoricom dečkiju i tri djevojke.
"Dopustite mi da vam predstavim moju buduću curu."- Justin se nakesio isto kao i plavokosi dečko pored njega.
"Ari upoznaj Davea"- pokazao je na plavosokog koji je još uvijek imao kez na licu-"Jamesa"-smeđokosi dečko plavih očiju mi je mahnuo -"Helen, Casandru, Daniela, Mikea, Finna već znaš i Lisandy."- svi su me pozdravili sa smiješkom dok sam ja idalje buljila u Lisandy i Helen. Tako su mi poznate.. sijela sam pored Finna kojem se očitavalo nekakvo uzbuđenje u očima. Ponovo sam pogledala Lisandy i nasmijala se. Plavokosa Lisandy Craig! Sjećam je se!
"Lisa, Hel, sijećate se Arabelle?"- Finn ih je upitao. Međusobno su se pogledale i onda me počele odmjeravati.
"ARI!"-Lisandy se zaderala i odmah se stvorila pored mene skupa s Helen. Čvrsto me zagrlila sa smiješkom na licu.
"Curno pa gdje si ti nestala?"- upitala me.
"Da! Nismo se vidjele sigurno više od četiri godine!"-Helen je nadodala.
"Pet."-ispravila sam ih idalje grleći ih. Nemogu vjerovati koliko su se promijenile. Izgledaju kao da su izišle iz nekog modnog časopisa."Sjediš na mom mjestu."- prekinuo nas je snažan britanski naglasak. Podigla sam pogled i susrela se sa poznatim smeđim očima i dugim crnim trepavicama. Sada na svijetlu sam imala bolju priliku da ga odmjerim. Crna kosa, predivna koža i ružičaste usne. Izgleda kao model, izgleda prelijepo. I šta on dovraga radi ovde? Mislila sam da se bavi samo krađom....
"Oh...pa nije li to pizdoglava kornjača."- veliki kez se proširio njegovim licem.
"Javlja se lopov koji ne zna ni da opljačka kuću bez da ga uhvate."- zakolutala sam očima.
"Po stoti put,nisam ništa pljačkao!"- iznervirano me pogledao i sjeo između mene i Lisandy.
"Ček kako se vi to znate?"- Justin se ubacio u razgovor.
"Susjedi smo."- progovorili smo u isti glas. Ugh, tako me nervira.
"Wow, Ari živi pokraj Zayna Malika. Life goals."- Justin se našalio sam sa sobom.
Zbunjeno sam pogledala pizdoglavog i nastavila da buljim. On se zove Zayn? On je onaj Zayn? Zayn Malik? Ne mogu da vjerujem!
a/n
Hvalaaa na puno komentara na proslom nastavkuu *-*, znaci kada vidim da neko komentira toliko uzivin se i jedva cekan dalje postavit pricu ghahahahhaha
Iii kao sta san rekla najbolji komentar dobivaa posvetu, and that one goes tu maj grl whu livs d longest koments on d vrld. Tenkju pandacorn21 rili mač ♡
P.s.-ko prvi komentira dobiva posvetu na sljedeci chapterrr
Stay sassy till the next time bitchacho
See ya soon ;)
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤