(Procitajte a/n na kraju)
♧Chapter 29 - You shall fuck off.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Polako sam hodala niz školski hodnik razmišljajući o onome što je Zayn rekao. Ne mogu vjerovati da sam pristala. Zašto sam to napravila? Trebala sam mu opaliti plesku i otići, a ne pristati.
"Summers."- pojavio se ispred mene i nasmijao.
"Ostavi me na miru."- okrenula sam se i krenula drugim smjerom.
"Ne mogu."- povukao me za ruku i prislonio uz ormare.
Naslonio je svoje usne na moj vrat i počeo me lagano ljubiti.
"Š-šta radiš?"- pokušala sam da se odmaknem, ali koliko god sam mrzila njegove radnje toliko sam ih i voljela.
Odmaknuo se i nasmijao pa prislonio svoje usne uz moje. Ponovo me poljubio. Zašto? Mislila sam da imamo okladu? Zašto bi me odmah poljubio?
Odmakao se od mene da uhvati zraka i prislonio svoju ruku uz moj obraz.
"A što s okladom?"- upitala sam.
"Jebeš okladu."- ponovo me poljubio, ali ovaj put intezivnije. Osjetila sam gomilu trnaca kako prolazi kroz mene.
"Ari."- tiho je rekao.
Ari? Nikad me ne zove Ari.
"Ari?"- ponovo je rekao. Zbunjeno sam buljila u njega. Zašto me zove Ari?
"ARI!"- Emmin glas je odjeknuo i natjerao me da otvorim oči u užasu.
"Šta? Š-šta se dešava?"- protrljala sam oči i pogledala oko sebe. Još uvijek sam u Emminoj sobi. Šta se desilo?
"Hvala Bogu."- Emma je uzdahnula pospano.
"Mrmljala si već pola sata. Došlo mi je da ti zavrnem vrat."- bacila se nazad u krevet i pokrila jastukom preko glave.
"Mrmljala? Što sam mrmljala?"- zaprepašteno sam gledala u nju moleći Boga da nisam rekla ništa vezano uz Zayna.
"Ne znam. Nešto u vezi nekakve igre."- progunđala je uzimajući mobitel sa noćnog ormarića.
"K vragu imam 2%."- vratila je mobitel nazad na ormarić i duboko uzdahnula.
Digla sam se iz kreveta i obukla patike.
"Moram da odem doma da se presvučem."- pogledala sam umorno u smjeru vrata. Da bar nema škole. Ono, nikada.
"Ne moraš. Posudi nešto od mene."- Emma se ustala i došla do ormara. Izvadila je nekakve tamne traperice i majicu i dobacila mi.
"Evo, obuci to. Imam jednu duplu četkicu za zube u kupatilu. Možeš da koristiš moj kaladont."- promrmljala je pospano dok sam ja krenula u kupatilo.*°•●♤●•°*
"Ne mogu da hodam."- Emma je jauknula dok smo odlazili sa trećeg sata u kantinu.
"Pričaj mi o tome. Psihički sam još u krevetu."- složila sam se s njom dok sam naslanjala glavu na Justina.
"Šta ste vi radile sinoć?"- Finn je upitao znatiželjno ne sklanjajući pogled s mobitela. Dobro, možda i ne baš toliko znatiželjno. Vjerovatno se još uvijek dopisuje s Vicki. Dosadni su više. I ona je glupa i ne volim je.
"Znao bi da si došao sinoć kada sam te zvala."- odgovorila sam kolutajući očima. Ne mogu da budem prijatelj s nekim tko me ne jebe dva posto.
"Vi shvaćate koliko ovo prosto zvuči, jel da?"- Justin se osmjehnuo i zadobio mrki pogled od Emme i udarac u bubreg od mene.
Nasmijao se glasno da prekrije činjenicu da ga zapravo boli.
Sjeli smo za stol u kantini dok sam ja i dalje držala glavu na Justinovom ramenu. Ima tako udobno rame.
"Mislila sam da ću umrijeti na satu povijesti."- Emma se naslonila rukama na stol.
"Istina. Došlo mi je da se ubijem, ali nisam imao čime."- Justin je promrmljao češkajući me po glavi. Toliko mi je drago da smo ponovo dobri. On je dobar lik, i nadam se da se nikada više nećemo posvađati. Zapravo nismo se ni posvađali....
"Pogotovo onaj dio o engleskoj povijesti."- Emma je umorno rekla praveći grimasu.
"Dok je feudalna, normanska Engleska bila zasnovana na zemlji, ova nova društvena i gospodarska struktura Engleske u nastajanju biva zasnovana na novcu bla bla bla..."- progovorila sam umornim glasom govoreći sve istim tonom.
"TOČNO TAKO!"- Justin je malo preglasno rekao pa su svi za stolom pogledali put nas.
"Priča tako jednobojno i dosadno. Umrem od dosade svaki put kad progovori. Zvuči ko zombi."- Emma se nasmijala.
"Da."- uzvratila sam osmijeh.
"Kako si zapamtila taj dio uopće? Ja sam pedeset posto sata ramišljao o tome kako ću da se najedem kad dođem doma, a drugih pedeset o tome kako da počinim samoubojstvo."- upitao je Juss.
"Tu sam rečenicu pročitala jedno dvadeset puta u udžbeniku, pa mi ostalo u glavi."- slegnula sam ramenima. Pogledom sam prošla po kantini tražeći Zayna. Nisam ga vidjela čitav dan danas i to mi se ne sviđa. Sve je prenormalno da bi bilo realno. I točno u tom trenutku, ugledala sam ga. Ulazio je u kantinu s Kyleom. Moje oči su odmah registrirale njegovu razbarušanu, crnu kosu koja mu je lagano padala preko očiju. Nosio je sivu duksericu i tamne traperice. Pokušala sam da prestanem buljiti, ali moje oči kao da su bile zaljepljene za njega. Izgleda kao nekakav model iz magazina, a vjerovatno se probudio prije pola sata i obukao prvo što mu je palo pod ruku. Mrzim ljude koji se ne trebaju mnogo mučiti da bi izgledali dobro. Ja izgledam loše i kada se trudim da izgledam dobro.
Moj pogled je ponovo doputovao do njegovih očiju i bila sam iznenađena kada sam shvatila da su njegove oči već na meni. Brzo sam podigla glavu s Justina i sjela uspravno. Sranje. Imam osjećaj da će se nešto desiti. Zašto sam pristala na njegove glupe smicalice?
Kyle i on su došli do našeg stol i sjeli pored mene i Justina. Zayn me pogledao sa nekakvim neodređenim smješkom na usnama. Ne sviđa mi se ovo. Nisam dovoljno spavala da bih igrala ovu 'igru'.
"Danas gledamo seriju ponovo."- Emma me povukla za rukav.
"Ok, ali ovaj put kod mene."- odgovorila sam.
"Zašto?"- namrštila se. Znam da je mnogo lijena, ali nema teorije da ponovo gledamo seriju kod nje i da se ponovi isti scenarij kao i sinoć.
"Da Summers, zašto?"- osjetila sam Zaynov dah na vratu i poskočila. K vragu. Glasno se nasmijao i pomakao mi pramen kose s lica.
"Šta radiš?"- upitala sam ljutito. Izaziva me, znam. Hoće da me totalno iznervira.
"Ništa, slatkice."- uputio mi je nevini pogled i slatko se osmjehnuo. Znate kako kažu; lice anđela, a iznutra đavo.
Zakolutala sam očima i ustala od stola.
"Ja ljudi idem, ne da mi se ovdje više biti."- rekla sam gledajući Justina, Emmu i Finna koji cijelo ovo vrijeme i dalje nije obraćao pozornost na ništa nego mobitel. Prije nego što je itko uspio odgovoriti na moju izjavu izjurila sam iz kantine što sam brže mogla. Jako me nervira ova cijela situacija. Da se barem nije desila ona scena na krovu. Da smo barem ja i Zayn i dalje normalni prijatelji i da bar imam normalnog oca. Više mi je svega dosta.Zaustavila sam se da otključam ormarić i uzmem knjigu iz biologije.
"Odlaziš?"- začula sam glas iza sebe i automatski se imaginarno ošamarila.
Zašto sam pristala? Zašto?
"Gle, Zayn. Stvarno ne mogu da se nosim s tobom trenutno, ok?"- okrenula sam se prema njemu. Šutio je par trenutaka, i pomislila sam da će me ostaviti na miru, ali logično da je to napravio ne bi bio Zayn.
"Izgubit ćeš."- približio se i naslonio ruke na ormariće da ne mogu otići.
"Zašto si toliko siguran u sebe?"- upitala sam kolutajući očima.
"Zašto ne bih bio?"- uzvratio je protupitanjem. Njegovo lice nije bilo ni centimetar od mojega i imala sam savršen pogled na njegove smeđe oči i ogromne trepavice. Kvragu, ovo je kao i u snu. Možda je taj san bio znak od Boga da ne idem u školu danas?
"Odjebi."- krenula sam da se odmaknem, ali prislonio me uz ormariće ponovo.
"Neću."- nasmijao se i prislonio svoje usne na moj vrat. Zakipila sam se i nisam znala kako da reagiram. Bio je to tako dobar osjećaj, ali tako pogrešan. On želi ovako da igra? Ha.
"Još uvijek želiš da odjebem?"- upitao je i nastavio da ostavlja poljubce po mom vratu. Nisam mogla da odgovorim. K vragu, mrzim ga. Njegova brada me lagano češkala po koži i skreno to je bio tako dobar osjećaj. Krenuo je da me ljubi po vilici polako, ali sigurno. Zaustavio se točno pored usta i naslonio svoje čelo na moje.
"Znam da ne možeš odoljeti Bells."- nasmijao se tiho i poljubio me u čelo.
Okrenuo mi je leđa i otišao. Samo tako, kao da se ništa nije dogodilo. Još par trenutaka sam stala na istom mjestu ljuta sama na sebe. Ne smijem mu dozvoliti ovo. Poigrava se samnom. Hoće da mislim da gubim.
Vjerovatno zato jer i gubim? Ne, ne gubim. Čak ni sama sebi ne vjerujem, odlično. Samopouzdanje na nivou. Podignula sam knjigu iz biologije s poda ne sjećajući se točno kada sam ju ispustila. Ima prevelik utjecaj na mene. Moram mu otežati, ako on može ovako da dolazi niodkud i iznenada počne da mi ljubi vrat mogu i ja tako. Nisam degen, ako hoće da glumi bad boy-a ili šta već si zamišlja u glavi glumit ću i ja.
Ubrzala sam korak prema školskom izlazu planirajući osvetu. Može on da glumi Dannya Zuka iz Greasa, ali mogu i ja da budem Sandy iz onog djela sa lunaparkom.a/n
OKEJ LJUDI SVEČANO OBJAVLJUJEM DA SAM POSTAVILA NOVU PRIČU HEHEHEHEHEH ! Ali ova nije kao i ostale, naime nakon 737467383 godina napokon pisem na engleskom! Ovo mi je bila ogromna zelja ali nikad nisan mislila da cu zapravo to i napravit, i nista nebi bilo moguce bez moje prijateljice, tako da Mari hvala ti ❤
Znam da velika vecina vas vjerovatno nece citati jer mozda ne razume engleski bas dobro ili sta ja znan vec, ali svejdeno. Vi koji budete citali mnogo vam hvala ovo mi znaci vise nego ista pogotovo jer je na engleskom i osican se koda ponovo krecem ispocetka uffff. Nisan bila ovoliko uzbudjena od kada sam prvi put postavila Angela. Oprostite na ogormnom a/n -u hahaha
Trailer price je ovde ⤵
Pricu mozete da nadjete na mom profilu, i hvala vam punoooo ❤
Stay sassy hoes 🤗
VOUS LISEZ
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤