♧Chapter 17 -"Plan"

2.8K 225 16
                                    

Chapter 17 -"Plan"
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇


"Krasno. Sada nisi samo lažljivac i kreten nego i debil koji ne zna kako se koristi kondom."- izvana sam pokušala da ostanem što smirenija dok sam iznutra tukla glavom od zid i derala se kao da mi je netko probio nožem kroz stomak.
On nije normalan. Kako je mogao to da napravi? Mislim, znam kako je mogao, ali kada je već odlučio da to radi mogao je barem da zaštitu koristi. Jadna cura.
"Ari, znam kako se koristi kondom."- ljutito je rekao očito i ne baš oduševljen mojom smirenom reakcijom. Ha, što je očekivao? Da odjedanput mu sve oprostim i da se suosjećam s njim? Ha-ha. Dobar pokušaj brate.
"Da znaš nebi napravio bebu."- slegnula sam ramenima.
"Pitaj Zayna, koliko znam on je već stručnjak šta se uporabe kondoma tiče. Čula sam da je bio skoro sa svakom curom u školi, osim naravno svojom sestrom,jer pa....to bi bilo očajno."- nadodala sam.
"Vau, PMS?"- Zayn je napokon progovorio.
"Da je PMS vjerovatno bi ste obojica do sada bili mrtvi."- kiselo sam se osmijehnula i vratila pogled na Finna darujući mu jedan od svojih naj neljubaznijih pogleda.
"A što se tebe tiče, goni se i ti i tvoja sperma."- okrenula sam mu leđa i izjurila van.  Tek deset minuta nakon šta sam izašla shvatila sam da nemam pojma gdje idem. Zašto sam uopće krenula van? Trebala sam da se vratim u kantinu! Duboko sam udahnula ljutita zbog svih događaja. Ovo sve me je toliko smorilo i ubilo volju za životom. Briga me, jednostavno ću markirati ostale satove i idem doma. Pješke. Sa štakama. Bravo Ari, ti si jedan od najvećih debila ikada. Jedva čekam sutra da mi doktor pregleda nogu jer definitivno ne mogu više da hodam ovako.

°•○●》◇《●○•°

Dum-Dum
Kakav je to zvuk?
Dum-Dum-Dum
Dezorjentirano sam podigla ruke u zrak i uspravila se. Otvorila sam oči i jedino što sam vidjela bio je mrak. Mrak? Pokušala sam da shvatim gdje sam i ustala. Prvo sam udarila zdravom nogom od stol, a onda ponovo pala na mjesto na kojem sam do maloprije spavala. Okej, mislim da sam u dnevnom boravku. Spavala sam čitav dan? Zbunjeno sam stala u mraku pokušavajući se skoncentrirati, što je bilo nemoguće zbog glasne glazbe koja je dopirala od van.
Ustala sam i nekako došla do zida te upalila svijetlo. Glasno sam udahnula prekrivajući oči rukama. "Doskakutala" sam na zdravoj nozi do kuhinjskog prozora i razmaknula zavjese te ugledala gomilu ljudi ispred Emmine i Zaynove kuće.
"I don't wanna know, know, know, who's taking you home, home, home..."
Dum-dum
Glasna muzika je drečala. K vragu i oni. Potražila sam mobitel i na njemu ugledala poruku od mame u kojoj je rekla da radi do kasno. Šta bi ja sada trebala? Umirati ovdje i pokušati nastaviti sa spavanjem dok u susjednoj kući dreči muzika? Pa, definitivno ne planiram da se pridružim tom glupom tulumu, dovoljno dosta viđam Zaynovu facu i bez da idem kod njega doma.
Znači da mi preostaje samo jedna stvar, gledanje Marvelovih filmova sve dok tulum ne završi i oni izgase glupu muziku. Već kada sam krenula u sobu po laptop netko je pokucao na vrata. Par trenutaka sam se dvoumila trebam li uopće otvoriti vrata jer mi se stvarno neda gledati nikoga, no na kraju sam ih ipak odlučila otvoriti. Ipak, kada sam ih otvorila, shvatila sam da je to bila jedna od najvećih grešaka u mom životu i polušala ih zatvoriti no naravno nisam uspjela.
"Šta hoćeš?"- upitala sam ljutito.
"Ari. Molim te oprosti mi."- Finn je rekao gledajući me svojim tužnim pogledom.
"Znam da si plav, al zar si stvarno toliko glup?"-
"Slušaj, ti si mi najbolja prijateljica i znam da sam kreten, i sve zaslužujem, i znam da me mrziš, ali molim te shvati me..."-
"Finn. Ne mrzim te, ali ne mogu ti više vjerovati okej? Ne znam hoću li više ikada imati povjerenja u tebe."- uzdahnula sam. Mrzim se svađati s njim. On je jedina osoba koja je uvijek bila uz mene, i boli me to što mi nije vjerovao i što nisam bila tu za njega kada je prolazio kroz sva ta sranja sa Vicki.
"Možemo li barem provati biti prijatelji ponovo? Ne očekujem da mi odmah oprostiš, uzmi si koliko ti god treba vremena."- slatko se nasmješio pokazujući zube. Nesigurno sam ga gledala ne znajući šta da mu odgovorim.
"Kupio sam ti tacose."- podigao je vrećicu s natpisom mojeg najdražeg restorana.
Glasno sam udahnula dopuštajući mu da uđe. Predobro me poznaje.
"Ovo ne znači da sam ti oprostila."- povikala sam za njim i zatvorila vrata.
Došepala sam za njim u kuhinju i sjela za šank.
"Onda....kako je novopečena majka?"-upitala sam čekajući da mi da hranu.
"Vicki? Poludjela je. Bukvalno, ne znam šta da radim."- uzdahnuo je.
"Pa ne znam šta da radiš sada, ali znam šta si trebao napraviti prije nego što si odlučio da svoju olovku stavljaš u oštrilo ne zaštićenu."- slegnula sam ramenima.
"Ari, koristili smo kondom."-
"Onda ne znaš kako se stavlja."-
"Znam."
"To onda znači da ste imali zaštitu za vrjeme oštrenja?"-
"Oštrenja? Ozbiljno?"-
"Lakše mi je zamisliti olovku u oštrilu nego tebe u Vi..."
"Okej shvatio sam!"- prekinuo me.
"Pa ako si koristio zaštitu, i ništa nije puklo, ostala je još samo jedna opcija."-
"Koja?"- zbunjeno je stajao pružajući mi tacos.
"Vicki te prevarila."- uzela sam tacos.
Ukipljeno me gledao ljutitim pogledom.
"Vicki me nikad nebi-.."-krenuo je da stane na njenu stranu no prekinulo ga je kucanje na vratima. Tko je sada?
"OTVORENO JE."- zaderala sam se.
"Finn, Vicki je žensko, da joj se sada počne nabacivati nekakav prezgodni frajer čak i da ne želi završila bi s njim."
"Hoćeš reći da postoji netko zgodniji od mene?"-
"Ja."- prekinuo nas je tuđi glas u razgovoru.
"Što ti radiš ovdje?"- zakolutala sam očima ugledavši Zayna kako nam se približava. Usput smijem li spomenuti kako mu predobro stoji ova siva majica?
"Rekla si da je otvoreno, pa sam ušao."- slegnuo je ramenima. Tiho sam opsovala i nastavila da jedem.
"Finn, šta ti radiš ovdje?"- upitao je sjedajući pored mene.
"Jedem tacose."- krenuo je da zagrize tacos no uspjela sam mu ga na vrijeme uzeti.
"Ako želiš da ti oprostim moraš mi prestati jesti hranu."- osmjehnula sam se i odlučila da ako Finn stvarno želi moj oprost trebat će ga zaslužiti, što naravno znači da ću ga iskorištavati i mučiti naredne dvije godine.
"Pa što ima?"- Zayn je upitao naslanjajući se na šank.
"Ari misli da me Vicki vara."- Finn je rekao glasom koji je bukvalno govorio da je to jednako moguće kao i mogućnost da sada u našu kuhinju uđe Dylan O'Brien i pita me da budem njegova žena.
"To sam i ja rekao."- Zayn ga je sumljivo gledao.
"Ja i dalje ne kontam kakve ti veze imaš sa svim ovim."- prekinula sam njihovo 'napeto' zurenje. Zašto se on još uvijek mješa u ovo?
"Dužan sam Finnu neke stvari pa sam mu odlučio pomoći."- odgovorio je skrećući pogled s Finna na mene.
"Kakve stvari?"
"Ne tičete se."- nasmješio se i namignuo mi.
"Vas dvoje ste ozbiljno odvratni. Doslovno mogu da opipam tu nekakvu seksualnu tenziju među vama ."- Finn je zadrečao.
"Seksualnu tenziju? Jesi li siguran da nisi gej?"- upitala sam.
"Možda si se toliko dobro pravio da si gej pa si zapravo postao jedan."- Zayn je nadodao.
"Što je zapravo dobra stvar jer kako možeš napraviti djete ako si gej? Vjerovatno si za vrjeme oštrenja zamišljao Taylora Lautnera bez majice."-nadovezala sam se.
"Oštrenje?"- Zayn me zbunjeno pogledao.
"Metafora za seks."- objasnila sam.
"Vau, vas dvoje kada se udružite protiv nekoga izgledate kao luđaci. Harley i Joker dva."- Finn nas je izbezumljeno gledao.
"Nah, više volim Deadpoola i Vanessu."- Zayn je promrmljao. Zakolutala sam očima i nastavila da jedem tacos.
"I šta ćeš kad dobiješ bebu?"-Zayn je upitao.
"Woah, stani. Vicki još nije sto posto sigurna jer nije bila u doktora. Ali 17 od 20 testova za trudnoću bili su pozitivni."-
"Brate, trudna je."-rekla sam punih usta.
"Umh, postoji šansa da nije."- Finn je nastavio uporno.
"Da, 00,01%."- Zayn je sarkastično promrmljao.
"Ja idalje mislim da te vara."-slegnula sam ramenima.
"Ne vara me."-
"Onda ne znaš koristit kondom."-
"Opet se vraćamo na ovo Ari?"- začula sam onaj ljuti ton u njegovom glasu koji bi se pojavio svaki put kada je stvarno, stvarno živčan.
"A da ju jednostavno provjerimo?"- Zayn je predložio.
"Molim? Neću špijunirati moguću majku svog djeteta!"-
"Nikad ne znaš jeli to tvoje djete. Ja sam za."- složila sam se s Zaynom.
"Ne mogu vjerovati."- Finn nas je bjesno gledao.
"Mi samo želimo doznati istinu."- Zayn je prokomentirao i pogledao u mene te namignuo. Stvarno mora prestati s tim.  Ne mogu vjerovati da se zapravo ne svađamo i da se slažemo oko nečega. Mora da je sutra sudnji dan.
"Okej. Dobro."- Finn je nezadovoljno pristao i prekrižio ruke preko grudi.
"Koji je plan?"-nadodao je.
"Paa, možemo da odemo kod nje doma i špijuniramo je iz auta i pratimo ju i tako..."- mrmljala sam punih usta.
"Summers, ovo nije nikakav kriminalistički film. Jednostavno ćemo otići do nje doma, vas dvoje će te se sakriti a ja ću pokucati i odglumiti da mi nešto nije uredu s autom i dummm..."-
"I dum? Šta dum?"- Finn ga je pozorno promatrao.
"Pa ako ne padne na mene ne vara te, očito."- Zayn se nakesio.
"Da, jer si ti najzgodniji stvor ikada i ako ne padne na tebe onda je vjerovatno lezba,jel?"- ironično sam mrmljala.
"Dap. I hvala na komplimentima Summers."-ponovo se nakesio. Da mi je imati njegov mozak na jedan dan, čisto da dobijem barem malo samopouzdanja.
"Stvarno si debil."- Finn je prokomentirao.
"Napokon! NAPOKON JE NETKO SHAVTIO!"- uskliknula sam dižući ruke u zrak. Zayn me čudno odmjerio i samo zakolutao očima te rekao " Uglavnom, krećemo sutra u jedan popodne. Sada imam tulum za oživiti." Ustao je i krenuo prema izlazu.
"Napokon odlazi."-promrmljala sam sebi u bradu zbog čega se Fin glasno nasmijao.
"I SMANJI MUZIKU."- zaderala sam se za Zaynom no već je izašao.





a/n
First of all, sorry zbog toga sta mi je trebalo sto tisuca godina za ovaj i ne bas tako dobar/dug nastavak. Zacudili bi ste se koliko san ga puta pisala i brisala...sigurno preko 1000...
Ugl, pokusat cu da postavim sljedeci nastavak sta prije, a ako se to ne desi vjv san pobigla od kuce jer ne zelin vise u skolu a tamo di san nema interneta.
Stay sassy 🤗

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now