♧Chapter 10 - Does it ever drive you crazy just how fast the night changes?
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇"Ari. Izgledaš predivno."- Emma je pljesnula rukama kada sam izašla iz kupaone obučena u običnu crnu haljinu i zlatne štikle. Prezirem sve štikle. Nikada nisam naučila hodati u njima.
"Izgledam blentavo. Mrzim haljine. Ne osjećam se udobno u njima."- pogledala sam se u ogledalo osjećajući nelagodu.
"Ne seri."- Emma je promrmljala stavljajući stvari u torbicu. Izgledala je savršeno u dugoj crnoj haljini sa izrezom i visokom štiklama. Sigurno ima preko deset centimetara u njima...ja se ne mogu zamislit ni u onima od pet.
"Pa dobro, pošto je Justin kreten, i nema auto, mi ćemo pokupiti njega. Jesi spremna?"- nasmijala se krećući prema vratima.
"Ne."- još uvijek sam razmatrala mogućnost da odglumim da mi je loše ili nešto slično čisto da ostanem doma gledati game of thrones ili supernatural, ali mislim da me sada i granata pogodi Emma bi me svejedno odvukla na ples.
"Ne dramatiziraj. Idemo."- nasmijala se i krenula van.°•○●●○•°✴°•○●●○•°
Ušli smo u školsku dvoranu u kojoj se obično odvijao tjelesni, no sada je izgledala kao nekakav klub sa reflektorima, glasnom glazbom i mnoštvom ljudi.
"Krasno. Kasnimo već pola sata. Ito sve zbog tebe!"- Emma je uperila prste u Justina, streljajući ga smrtonosnim pogledima.
"Nisam ja kriv što mi je sestra prolila smoking okej?"- pravdao se.
''Kako god...eno Hellen i Lisandy..''- Emma se nasmiješila u njihovom smijeru i promrmljala nešto u stilu 'odmah se vraćam' i nestala s vidika.''Glupane.''-okrenula sam se Justinu davajući mu jedan od svojih smrtonosnih pogleda.
''Šta sam sad napravio?''- smoreno me pogledao.
''Poljubio si Lisandy!''- blenula sam u njega očekivajući odgovor ili nekakvu ispriku, bilošta, ali jedino šta sam dobila bio je njegov tupi pogled i blesavi osmijeh.
''Jesi li ti to ljubomorna?''- nakesio se.
''Ne. Nego vas je Zayn slikao i pokazao meni tu sliku, a ja sam naravno reagirala totalno blentavno jer sam zaboravila da smo u ''vezi'' i sada treba da odglumimo neku svađu i to...kontaš ono koda smo u pravoj vezi..''- objasnila sam mu što sam tiše mogla.
''Okej.''- Juss se nasmiješio i odmakao od mene. Iznenada se uhvatio za lice i zaderao se: ''Oprosti okej?!''
Šta on radi? Kada sam rekla da odglumimo nisam mislila bukvalno isti momenat.Polovina ljudi iz dvorane okrenula se prema nama, a ja sam ukopano stala pokušavajući shvatiti šta dalje da napravim. Hajde Ari, sjeti se barem jednog filma u kojima se dešava neka drama kada neko nekog prevari....hajde..
''NE MOGU VJEROVATI DA SI TO NAPRAVIO!''- zaderala sam se unoseći mu se u facu.
''Nisam namjerno Ari, molim te.''- uhvatio me za ruku i uputio mi molaćivi pogled. Wow, ja i Justin trebamo da dobijemo Oscara za glumu.
''Znaš šta? Gotovo je.''- istrgnula sam svoju ruku iz njegove i izjurila van glumeći da plačem. Sjela sam van na klupu ispred dvorane pokušavajući se suzdržati da ne prasnem u smijeh. Ne vjerujem da je ikada iko mogao pomisliti da smo ja i Justin stvarno u vezi.
''Ola.''- odjednom sam začula glas u blizini svog uha i skriknula. Digla sam se sa klupe i ugledala Zayna kako se ceri s bocom nečega u ruci.
''Ti.''- ljutito sam ga gledala.
''Ja.''- promrmljao je uzimajući gutljaj tekućine iz boce. Ljutito sam ga promatrala pokušavajući shvatiti šta želi, no on je samo nastavio da pije i gleda u bocu. Isfrustrirano sam uzdahnula i sjela nazad na klupu.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤