♧Chapter 15 - We need to talk

3.2K 230 40
                                    

♧Chapter 15 - We need to talk
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇









"Pa, hvala ti Malik."- nasmijala sam se dok sam izlazila iz njegovog auta.
"Izgleda da nisi toliko loš."- nadodala sam zatvarajući vrata štakom.
"Erm, hvala?"- i on je izašao iz auta.
"Jedva čekam baciti se u krevet."- promrmljala sam.
"Ozbiljno? Radiš li ti išta drugo osim što se valjaš po krevetu?"-
"Da. Jedem. I gledam serije i filmove."-
"Vau, socijalni život ti je zakon."- podrugljivo se osmijehnuo.
"Ne seri."- zakolutala sam očima krećući prema doma.
"Onda za pola sata?"- upitao je zbunjujući me.
"Šta za pola sata?"-
"Dolazim kod tebe da gledamo film."- odgovorio je.
"Ne sjećam se da sam pristala na tvoj dolazak."-
"Oh ma daj, svi znamo da želiš da dođem."- osmijehnuo se i gricnuo usnu.
"Malik, prestani da sanjaš i vrati se u stvarnost."- osjećala sam kako mi živci polagano skaču. Ipak je debil.
"Shhh malena, ako je ovo san ne želim da se budim."- počeo je da mi se približava.
"Vidiš li ovu štaku?"- podigla sam štaku na koji sam se oslanjala desnom rukom.-"Završit će ti u dupetu ako se približiš još jedan korak."- mrtvo ozbiljno sam rekla.
"Aww, toliko si slatka kad se ljutiš."- počeo se smijati. Slatka? SLATKA?!
"Znaš li šta? Ti si jedan glupan. Kreten. Debil. Pizoglavi idiot. Kretensk..."-
"Shh malena, nesmiješ da govoriš toliko ružnih riječi."-
"Znaš šta Malik? Odjebi."- ljutito sam se okrenula i podigla srednji prst u zrak. Kada će se prestati ponašati tako budalasto? Kao da je nekakav maloumni retard. Ljutito sam ujurila u kuću i bacila se na kauč zaboravljajući da mi je noga još uvijek u komi i udarila se. Glasno sam zajaukala i opsovala.
"Ohh Eric! Je t'aime. Ohhh oui! Oui!"-začula sam ženski nepoznati glas kako stenje. Tko je sad dovraga ovo? Približila sam se kuhinji iz koje je glas dopirao i ugledala crvenokosu djevojku kako sjedi na stolu i Erica kako je zlostavlja...ili siluje? Ne kontam točno šta joj radi.
"Moje oči su ponovo izgubile nevinost."- uzdahnula sam prekrivajući rukama oči.
"Bells!" -Eric je napokon obratio pažnju na mene.
"Eric, ako bar misliš da dovodiš cure doma vodi ih u krevet, a ne na stol."- smoreno sam uzdahnula skidajući ruke s očiju. Eric se kesio, a djevojka je izgledala nekako....posramljeno?
"Pa, ako te baš zanima, krenuli smo u sobu, ali nismo još došli do nje."- nakesio se ponovo. Zakolutala sam očima i ponovo odmjerila djevojku.
"Izgeda kao Ariela."- promrmljala sam.
"Jel tako? Zato sam je i pokupio...khm, mislim, zato sam je i pitao da dođe da gledamo filmove."- prebacio je ruku preko nje dok je ona samo šutjela i gledala nas zbunjeno.
"Pa, čini se da je Eric pronašao svoju Ariel."- nakesila sam se. Ne znam zašto, ali ova djevojka mi ne izgleda nekako kurvasta kao ostale Ericove djevojke.
"Da, ovaj. Idemo mi."- prormljao je i uhvatio za ruku te odvukao u sobu. Kad malo bolje razmislim, ne izgleda kurvasto, ali tko sam ja da sudim po izgledu.
Otvorila sam frižider i uzela vodu iz njega.
Vratila sam se nazad na kauč i upalila tv. Iako su mi oči bile prikovane za ekran misli su mi odlutale na totalno drugu stranu. Na Zayna. Zašto se ponaša onako? Izgleda kao totalna budala i razmaženo derište u jednom trenutku, a u drugom je totalno dobar i drag. Smoreno sam uzdahnula pitajući se zašto uopće razmišljam o njemu. On je tako zbunjujući i težak za razumijeti. Naslonila sam glavu na jastuk i sklopila oči dopuštajući valu umora da me obuzme i odvede u svijet snova, jer mašta je uvijek ljepša od realnosti.

°•○●°●○•°♡°•○●°●○•°

Osjetila sam toplinu kako mi prelazi preko obraza. Nešto toplo se nalazilo na meni, nešto toplo i mekano. Promrmljala sam tiho nešto i pokušala nastaviti sa spavanjem. No nekakav val topline je idalje prelazio preko mog obraza. Prisilno sam otvorila oči i ugledala sivu mačku kako liže moj obraz.
"Puta."- smoreno sam uzdahnula i pokušala da je maknem od sebe, ali ona se nije pomicala. Kao da ju je nešto držalo i nije joj dalo da se pomakne. Protrljala sam oči i pomakla mačku iz vidokruga da bih ispred sebe ugledala crnokosog dečka kako drži mačku predamnom.
"Šta ti radiš ovde?"- uspravila sam se pokušavajući zanemariti bol u kralježnici od spavanja na kauču.
"Rekao sam ti da ću doći da gledamo film."- nasmijao se i spustio Putu na pod.
"Mislila sam da si se šalio."- umorno sam zjevnula i pogledala u mobitel. Već je osam sati? Ugledala sam da imam jednu nepročitanu poruku i otvorila ju.

Mama:
Izgleda da sam dobila posao! Ne očekujte me za večeru jer ću raditi do jedanaest. Pusa, mama. 😘

Nasmiješila sam se jer je mama napokon našla posao i spremila mobitel nazad na stol.
Vratila sam pogled na Zayna iznenađena time što on već gleda u mene.
"Ne znam zašto se odjednom ponašaš kao da smo prijatelji."- iskreno sam rekla.
"Zašto nebi bili prijatelji?"- upitao je zbunjeno. Dali me on zeza?
"Jer si ti Zayn Malik. Podruguješ mi se gotovo cijeli život, a ja definitivno ne želim da trpim tvoja sranja i igrice."- odgovorila sam odjednom osjećajući da je napokon vrijeme da rasčistimo neke stvari.
"Idalje ne vidim razlog zašto nebismo bili prijatelji. I nebih bio takav da mi ti prije nisi davala povoda za to."-slegnuo je ramenima.

"Povoda? Šališ li se ti samnom?"- ustala sam s kauča ljutito. Neka me samo ostavi na miru.
"Izgledam li kao da se šalim?"- i on je ustao.
"Molim te prestani više da mi se obraćaš toliko me frustriraš i tvoja blizina me samo nervira."- nastavila sam bjesno pokušavajući zanemariti činjenicu da mu je kosa cijela raštrkana i neuredna te da s njom izgleda preslatko.
"Prestani se praviti kao da ti smeta moja blizina."- zakolutao je očima. Kad bi barem, samo na jedan tren bio normalan i shvatio da on nije centar svijeta i da se nitko ne vrti oko njega....osim Casandre i ostalih cura u školi.
"Kako si uopće ušao u MOJU kuću?"- upitala sam skrećući s teme.
"Eric."- odgovorio je sjedajući nazad na kauč. Naravno da ga je Eric pustio. Tko bi drugi.
"Idalje ne svaćam poantu tvoga dolaska."- sjela sam i ja na kauč.
Stali smo u tišini par minuta kada je napokon odgovorio "Samo sam se htio iskupiti zbog svih sranja koja su ti se desila zbog mene."-
Ukočeno sam stala nakon njegovih riječi. On mi se ispričao? Vau, mora da je danas sudnji dan. Nisam mu željela odgovoriti, tako da sam samo stala u tišini prebacivajući programe na televiziji. Nakon par minuta odlučila sam se za gledanje nekakvog crtića i odlučila totalno zanemariti Zaynovo postojanje sve dok ne odluči otići, što se na kraju i dogodilo. Samo je ustao bez riječi i otišao. Napokon sam odahnula kada je izašao i uzela mobitel u ruke. Nikad ga neću razumjeti. Ponaša se kao nekakav bipolar.

Nova poruka od: Finn - zasjalo je na mom mobitelu. Samo mi je još on falio. Par sekunda sam se dvoumila dali da otvorim poruku ili ne, na kraju sam je ipak odlučila otvoriti.

Finn:
Ari, ne glumataj nego mi se javi. Znam da si ljuta, ali nisam mogao da ti se javim jer sam prolazio kroz nekakve probleme. x

Prolazio je kroz probleme pa mi se nije mogao javiti? Ozbiljno, izlika mu je zakon.

Mora da su ti problemi bili toliko ogromni da si se svake večeri zabavljao u Las Vegasu? Znaš, imam instagram.

Utipkala sam ljutito. Vjerovatno mu je najveći problem u ova dva tjedna bio mamurluk.

Finn:
Znam. Molim te mogu li doći? Ozbiljno trebam da pričam s tobom...

Ubrzo je došao njegov odgovor. Znatiželjno sam gledala u poruku. Nešto nije uredu. Isfrustrirano sam uzdahnula prokljinjajući svoju znatiželju i odgovorila mu.

Dobro, dođi. 😡



Prvo, ispricavam se zbog prekratkog nastavka i jer nisam postavljala 82673 godina

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prvo, ispricavam se zbog prekratkog nastavka i jer nisam postavljala 82673 godina.
Drugo, odlucila sam da cu nakon sto napisem TBBS do kraja prestati sa pisanjem uopce. Vise mi nije toliko zabavno ni zanimljivo. Jedino sta me pokrece na pisanje su vasi komentari i podrska zbog toga vam mnogo hvala ❤.
Trece, sto se price tice znam da je Ari malo bitchyyyy but trust me i have a big plan for those two. Ne mogu samo tako da se zaljube, moram malo da otezam heheh... a sto se Finna tice, sta mislite da se desava?
Xoxo

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now