♧Chapter 12 - No guts, no glory.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇"KOJI KURAC TI RADIŠ?!"- zaderala sam se glasno kada me je napokon spičila stvarnost u glavu.
Zayn se odmakao i lagano nasmiješio.
"TI."- ljutito sam krenula da ustanem i počela da bacam jastuke na njega.
"IZALZI IZ MOJE SOBE."- nastavila sam sa bacanjem svega što mi je došlo pod ruku uključujući knjiga iz biologije, matematike, fizike, pokrivača, kasice prasice i stolnog sata.
"Summers.."- nastavio je sa smijanjem. NJEMU JE OVO SMIJEŠNO?!
"KRETENU JEDAN ŠUPLJOGLAVI. PIZDUNU JEDAN NAMAGARČENI. KONJU! SOTONO! TO SI TI. SOTONA!"- Histerično sam se derala na njega izbacujući sav bjes iz sebe. Ubit ću ga. Ubit. Ću. Ga.
"Ljubavi smiri se."- provokativno je krenuo da mi se približava sa glupavim smješkom.
"LJUBAVI?"-zaderala sam se.
"LJUBAVI?!"- nasrnula sam na njega skakajući na jednoj nozi. Rukama sam počela da mu čupam kosu i udaram ga. On. Nije. Normalan. Kako. Se. Usuđuje. Poljubit. Me.
"Summers, ako tražiš ispriku da budeš pored mene, samo kaži nema potrebe za zlostavljanjem."- nastavio je sa svojim egom koji je vjerovatno veći od beskonačnosti.
"Ubit ću te."- počela sam da ga udaram po torzu i gadno se opalila. K vragu šta on drži na stomaku? Kamenje?
"Kretenu jedan retardirani."- skakala sam na jednoj nozi i nastavila ga udarati. Začula sam otvaranje vrata no to me nije zaustavilo u namjeri da mu isčupam svu kožu.
"ARABELLA!"- majčin glas je proorio sobom i vratio me u realnost. Smiri se Ari. Zen- stanje mira. Budi zen. Zen. Nemoj da ga ubiješ....još. Kad mama ode. Onda. Ili dok spavao. Ili dok se tušira. Ili dok...
"ARABELLA ZABOGA ŠTA RADIŠ?"- strogo me gledala. Pokušala sam da smirim disanjem, ali to je ispalo kao režanje tako da nije baš uspijelo.
"Uredu je gospođo."- Zayn se oglasio, i ono moje zen je otišlo u tri pičke materine, samo sam se okrenula prema njemu i nastavila da ga udaram. Taj glas. Taj prokleti iritantni glas.
"ARABELLA!"- osjetila sam majku kako me odmiče od Zayna.
"Koji vrag je ušao u tebe?"- gledala me onim luđačkim pogledom kao da će da me zakolje, a prije toga da me muči pola godine.
"Da li si dobro? Dođi da ti pomognem imaš tu ogrebotinu na licu."- počela je da tješi Zayna koji je naravno glumio anđela. Sotona.
"A ti! Ti ćeš me kasnije čuti!"- uperila je prst u mene i izašla iz sobe tješeći sotonu.
Brzo sam doskakutala do vrata i zaključala ih, još mi samo fali da me ubije preko noći. Legla sam u krevet i pokrila se preko glave. Osjetila sam kako mi još više sjeva na nozi i više se nisam mogla skoncentrirati ni na što osim na bol koja je svakom sekundom sve više rasla. Ne znam tko me više nervira, noga ili Sotona.°•○●♤●○•°
Sljedećeg dana se uopće nisam osjećala spremna za dizanje iz kreveta. Plus mislim da ne osjećam nogu više. Dohvatila sam mobitel i pogledala na sat, već je podne. Smoreno sam pokušala da se podignem, no jaka bol u nozi me natjerala da vrisnem. Zašto me još uvijek boli?
U trenutku kada sam pokušala da se podignem i provam hodati čula sam kucanjem i majčin glas iza vrata.
"Arabella, šta se desilo?"-
"Boli me noga."- odgovorila sam bukvalno pužeći do vrata da ih otključam. Mama je ušla unutra i pogledala mi nogu.
"Mislim da si gadno nabila gležanj, trebamo u bolnicu."- uzdahnula je zabrinuto.
"Pa, to je baš predivno."- nasmijala sam se kiselo nadajući se da će me sada odjednom pogoditi nekakav klavir s neba kao u crtićima. Ne želim u bolnicu. Mrzim bolnice.....
Dva sata kasnije već sam bila u bolničkom krevetu sa zavojem na nozi. Navodno sam nabila gležanj toliko da mi se pomakla neka kost i moram da ostanem u bolnici narednih tjedan dana. Šta da radim ovdje sama? Ovo će biti tako dosadno. Dohvatila sam mobitel i stavila slušalice u uši. Upalila sam pjesmu od Hasley i pojačala do kraja. Desetak minuta kasnije već sam polako tonula u san kada sam osjetila da me netko tapka po ruci. Polako sam otvorila oči i ugledala mušku figuru poviše sebe.
"Eric?"- tiho sam promrmljala zbunjeno ga gledajući. Šta on radi ovdje?
"Kako si ušao? Posjete traju od dva do četiri."-
"Ušuljao sam se."- nakesio se i sjeo pored mene na krevet.
"Šta radiš ovdje?"-
"Bilo mi je dosadno bez tebe doma."- slegnuo je ramenima.
"Aww, nedostajala sam ti?"- stavila sam ruku na srce.
"Moglo bi se reći..."- zakolutao je očima i izvadio vrećicu čipsa iz ogromne kese.
Raširila sam oči i krenula uzeti malo, ali naravno on mi nije dopustio.
Smoreno sam ga pogledala i prekrižila ruke.
"Prvo reci šta se desilo. Majku nisam ništa svatio, većinom je samo pričala o tome kako si smotana."- nasmijao mi se u facu stavljajući punu šaku čipsa u usta.
"Pa, išla sam na ovaj ples...ali sam završila na Helleninom Partyu..."-
"Uhh..jeli zgodna ta Hellen?"- prekinuo me.
Izvila sam obrve i zgađeno ga pogledala, mora li on svaku curu u galaksiji da povali?
"Uglavnom..."-nastavila sam."-...dosadilo mi je biti na partyu, jer, zbog toga što je bilo dosadno. I onda sam nazvala tebe jedno sto puta da me pokupiš.."-dobacila sam mu prijeteći pogled"-...ali nisi se javljao pa sam krenula pješke, i onda je počeo usporavati neki auto i ja sam počela da trčim, i onda sam svatila da je u autu Zayn i onda sam još više počela da trčim i kako sam nosila glupe štikle pala sam i nabila gležanj i evo me ovdje sada."- objasnila sam pružajući ruku da mi da čips.
"Čekaj, jeli to onaj momak kojeg si gledala kako žvali onu curu u dvorištu?"- izmakao je čips.
"Da. Kako znaš?"-
"Mama je govorila nešto o tome kako je on dobar momak i kako ti je pomogao, a ti si se potukla s njim."- ponovo je odmakao čips.
"On? Dobar momak? Daj molim te! On je mlađa verzija tebe!"- očajno sam uzdahnula. Zašto svi misle da je on neka dobrica?
"Umh, shvatit ću to kao da mu daješ kompliment."- pružio mi je čips.
"Kompliment? Eric, ne."-
"Ali, ja sam tako dobar brat! Evo čak sam ti i hranu donio, i laptop da možemo gledat tvoj najdraži film i... ja sam predobar Bells."- uvrijeđeno me gledao kao da sam napravila nešto neoprostivo.
"Predobar? Čovječe spavao si sa bilion cura, nebi se začudila da imaš sidu."-
"Uhm, ne nemam. Išao sam nekidan na kontrolu."- ponosno je rekao. Zakolutala sam očima i nasmijala se.
"Koji film si donio?"- upitala sam, a on se nasmiješio i upalio meni vrlo vrlo vrlo poznatu pjesmu na mobitelu.
"TN.TNTNTN.TNTNTN.TNTNTNNNNN.TN.TNTNTN.TNTNTN.TNTNTNNNNN"-skočio je sa kreveta i počeo da skače po sobi.
"Risingg up, back on the street, took my time took my chances!"- počeo je da se dere i glumi da svira zračnu gitaru.
"Went the distance now im back on my feet just a man and his will to survive..."- pridružila sam mu se u deranju.
"...so many times it happens too fast you change your passion for glory don't lose your grip on the dreams of the past you must fight just to keep them alive..."- počela sam da prosipam čips po sobi i derem se skupa sa Ericom. Okej, nemojte me suditi tako lako, ali tko ne voli ovu pjesmu? Psihopati? Ne, i oni je vole.
"IT'S THE EYE OF THE TIGER IS THE CREAM OF THE FIGHT RISING UP TO THE CHALLANGE OF OUR RIVAL"- Eric se bacio na pod i zajaukao.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤