♧Chapter 6 - Haters gonna hate

3.9K 262 28
                                    

♧Chapter 6 - Haters gonna hate
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓










''Finn!''- kucala sam na vrata Finnove kuće, ali niko nije otvarao.

''Ari, očito nema nikoga doma...otvorili bi nakon tvog petominutnog vikanja Finnovog imena.''-Justin me smoreno pogledao u nadi da ću odustati.

''A ne. Ne može samo tako da ode i ne javi mi se. Dođi.''- zlobno sam se nakesila Justinu i krenula prema stablu u Finnovom vrtu, točnije u vrtu njegove majke.

''Šta pokušavaš ti?''- zaderao se zamnom.

''Justine šuti i prati me.''- popela sam se na stablo i krenula prema vrhu. Finn ima jednu manu, nikada ne zatvara prozor. Nikada. A baš se desilo to da ovo stablo vodi točno do prozora njegove sobe, popela sam se više puta na ovo stalo nego što sam napisala domaćih zadaća u čitavom školovanju.

Došla sam do vrha i ušla u Finnovu sobu. Još je uvijek isti kreten kao i prije. Nikad u životu nisam vidjela ne urednijeg gaya....mislim nikad nisam ni vidjela drugog gaya osim Finna, ali čula sam da su oni uredni? Ja ne kontam kako je on gay uopće...mislim ponaša se kao svinja dok jede, ide na svaku nogometnu utakmicu koja se igra u blizini, psuje i plus to sve prezgodan je. Čak mu se jednom khm digao na curu pa sam ga gotovo mjesec dana uvjeravala da je biseksualac...

''Ti si poremećena.''- Justin se napokon uspio popeti na stablo i ući u Finnovu sobu.

''Volim i ja tebe.''- potapšala sam ga po ramenu i zlobno promatrala Finnovu sobu.

''Šta planiraš?''-

''Imaš žvake?''- upitala sam.

''Duhh..''- izvadio je žvake iz džepa i dao mi.

''Okej, treba da prožvačemo sve ovo, a onda ćemo da zaljepimo na plafon.''- nevino sam se osmijehnula.

°•○●●○•°★°•○●○•°

Pogledala sam na sat pored kauča i glasno uzdahnula. Već je dva ujutro, a ne mogu da spavam. Sutra u školi ću izgledati kao babaroga. Jedva čekam da napravim glupu sobu i da se mogu naspavati kao svako normalno biće. Ustala sam se i otvorila sve prozore u dnevnom boravku. Zašto je toliko vruće? Imam osjećaj kao da je vani četrdeset stupnjeva.
Ne mogu više da stojim ovde moram da izađem van.
Obukla sam šlape i otvorila vrata u istom trenu kada je Puta projurila van. Krasno. Sada moram mačku hvatati oko kuće. Duboko sam uzdahnula i zatvorila vrata.
"Puta?"- krenula sam iza kuće u vrt. Puta je okolo trčkarala i krenula u nekakvo grmlje. Krasno.
"Vrati se ovamo!"- tiho sam govorila trčeći za njom. Prošla sam kroz ogromno grmlje i našla se u tuđem vrtu...točnije ispred Zaynove kuće. Retardirana mačka. Neću je hranit naredna dva dana.
"Puta!"- pokušala sam ne derati se i završiti s ovim šta prije. Kakav ću čudak ispasti vidi li me neko ovde sada? Ono: '' hej ja sam Arabella, ako se pitate zašto trčim po vašem vrtu to je zato jer je moja mačka Puta pobjegla kada sam otvorila vrata. Btw, Puta na španjolskom znači kurva."- krasno Ari. Baš krasno. Koliki sam baksuz nebi me začudilo da upravo sada neko izađe iz kuće.
Ugledala sam mačku kako pokušava ući u kuću kroz prozor. Da! Bravo Puta. Provali u tuđu kuću, glupačo.
Zatrčala sam se i povukla mačku za rep. Glasno je zarežala i ogrebala me. Super. Sad još neka me grom pogodi.
Duboko sam uzdahnula pokušavajući smiriti se. Ovo je sranje, nisam ni trebal da izlazim iz glupe kuće.
Krenula sam da se vratim nazad s mačkom u ruci i pogodite šta? Pala sam! Zapela i razbila se. Glasno sam jauknula držeći se za koljeno. K vragu mislim da mi teče krv. Glupa krv.
"Ima li koga?"- začula sam otvaranje vrata i Zaynov glas. A u kurac. Ovo nije fer. Gdje da se sakrijem? Gledala sam oko sebe i na kraju sam se odlučila baciti u grmlje. Neće valjda u grmlje da gleda?
"Halo?"- čula sam kako se približava. Jebem ti sve. Moram da vidim gdje je. Provirila sam gledajući oko sebe i ugledala ga par metara dalje. Uhm....i ovaj... nosi samo....ručnik oko ummm...torza. Majko djevice hvala ti na ovom prizoru, jebote ima pločice i pogledaj te tetovaže ghaaaaaaaa, siluj me Zayn. Čeka šta? Umh...nee, nemoj da me siluješ. Zašto uopće pričam sama sa sobom?
"Tko je ovdje?"- idalje je stajao vani. Koji kreten! Pa mogao je da skonta da nema nikoga i sada može da uđe nazad u kuću, aliii nee on mora da izađe van u samo ručniku i dere se okolo "ima li koga?"- šta ne konta da bi neko mogao da ga siluje ili kidnapuje tako? Mislim, ne ja...to mi uopće nije palo napamet, ali ono....preneoprezan je i ouuuuuhuuu skida ga. KRENUO JE DA SKIDA RUČNIK! HAAA DA DA DA DA! BLESS MY EYES WITH THATTTT! Iiiiii jebi ga nisam ništa vidjela....
Ali tako je jebeno zgodan. Zašto mora da bude toliko zgodan? Ovo uopće nije fer.
"Ti si jedna vrlo glupa poremećena mačka."- govorila sam Puti dok sam izlazila iz grmlja s njom u rukama. Mjauknula je par puta i ogtebala me. Znate šta? Mrzim mačke. Zašto ne mogu da imam psa? Ah da...zato jer Eric ne voli pse. Ali njega ionako nema doma nikad, a ja moram živjeti sa ovom glupom mačkom.

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now