♧Chapter 27 - I hate the way my heart aches when i see you.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇Tiho sam sjedila za stolom dok je majka postavljala doručak. Eric je napokon sišao i sjeo pored mene. Lagano sam miješala pahuljice žlicom dok je Eric skrećao pogled od majke. Još uvijek se nisu pomirili, i mislim da ako uskoro to ne naprave, nešto loše će se desiti.
''Dobro.''- mama je sjela ispred nas sa krpom u ruci davajući nam nekakve ne definirane poglede.
''Šta je bilo?''- upitala sam.
''Moramo razgovarati, htjela sam vam nešto reći prije nego što je Eric...''
''Nemoj ni počinjati.''- Eric ju je prekinuo i krenuo da ustane no zaustavila ga je.
''Sjedni za stol. U pitanju je vaš otac.''-rekla je ozbiljno.
''Otac?''- ja i Eric smo rekli u isto vrijeme, razmjenjujući zbunjene poglede.
''Šta se desilo?''- ponovo sam upitala.
''Vaš otac je odlučio prodati naš stan u New Havenu i kuću u New Yorku.''- rekla je pomalo nesigurno. Stali smo u tišini sve dok Eric nije odlučio progovoriti.
''Ne može to napraviti. Oduvijek je govorio kako će dati taj stan Bells jer je u blizini Yalea.''-
''I kuću? Zašto bi prodao našu kuću?''- upitala sam iznenađeno i ljutito u isto vrijeme.
''Vaš otac želi kupiti villu. I useliti se sa svojom zaručnicom. Koja je trudna.''- mama je tiho rekla izgledajući povrijeđeno.
''Trudna????''- ustala sam ljutito.
''Zaručnicom?!''-Eric je popratio moju reakciju.
''Majko ne može nam to napraviti. Imali smo planove. Eric je trebao da živi samnom u New Havenu, a ti u kući, ne može da to proda.''- uznemireno sam pričala.
''Ne može prodati kuću, pričala sam s našom odvjetnicom, ali stan je u potpunosti njegov i već je na prodaji.''- rekla je naslanjajući se na stol. Imala je onaj pogled koji nikada ne želiš vidjeti na licu osobe do koje ti je stalo, a kamoli majke.
''Zašto jednostavno ne kupi tu šugavu villu? Ima više novca nego Trump i Obama zajedno!''- Eric je ljutito rekao hodajući gore dolje po kuhinji.
''Nije toliko jednostavno. Vaš otac je....''
''Kreten? Šupčina? Debil? Pizdoglavi seronja? Malokurc-''- nabrajala sam sve dok me majka nije prekinula.
''Dosta Arabella. Razlog zašto vam ovo govorim je jer ne želim da stupate u nikakvu vezu s njim. Pokušat će vas potplatiti lijepim riječima i novcem i natjerati vas da pristanete na prodaju kuće.''
''Majko, mi nikada...''-krenula sam da ju utješim, ali Eric je odjednom samo poludio i udario rukom od zid. Izjurio je iz kuće kao da ga je sam vrag obuzeo.
Mama je zabrinuto gledala u smjeru u kojem je on otišao i duboko udahnula. Mrzim ga. Kakav čovjek to može napraviti svojoj djeci i majci svoje djece? Mama to nije zaslužila. I nadam se da neće ostariti sama samo zato jer je upoznala nekog debila koji ju je povrijedio.
''Arabella moraš mi nešto obećati.''- uzela je moje ruke u svoje i pogledala me u oči. Izgledala je tako tužno i povrijeđeno, gotovo kao da će da zaplače svaki trenutak.
''Nikad si ne smiješ dopustit da završiš kao ja. U redu? Odustala sam od fakulteta radi tvog oca koji mi je na kraju uništio čitavi život. Izabrala sam pogrešno, i ne želim da se to desi i tebi. Uči. Maturiraj. Otiđi na fakultet i pokaži svima da ti nitko ne treba da uspiješ i bude uspiješna. Moraš mi obećati da ti nikoji muškarac neće stati na put.''- govorila je čvrsto me držeći za ruke. Tako je potresena i izgubljena, ne znam šta da napravim, ni kako da se ponašam.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤