[Gif povise je Camila Cabello aka Arabella Summers.]
~~~~~~~~~~~~~~~~.
♧Chapter 2 - Mr. Butthead Asshole↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Samo još jedan. Samo još jedan. Hajde možeš ti to Ari. Samo idi prema gore. Zamisli da te na kraju čeka Dylan O'Brien. Zajebi ne mogu ja to. Odustala sam od pokušaja rađenja trbušnjaka i bacila se na krevet. Jednostavno nisam stvorena za nikakvu vrstu vježbe. Umorim se dok dođem do frižidera. Jednom sam, sjećam se, dok sam još išla u osnovu trčala na tjelesnom 6 minuta 400 metara, dok su drugi prešli 400 metara za bukvalno dvije minute. S kakvim sam vanzemaljcima išla u razred? Ne znam...
"Arabella!"- majka se odjednom stvorila u sobi. Bez kucanja. Bez najave. Mislim ozbiljno, tinjeđer sam, malo privatnosti bi dobro došlo. Okej, to je sad zvučalo prosto. Mislim...ne treba mi privatnost da radim nešto privatno...
"Opet si pokušavala da vježbaš? Koliko sam ti puta rekla da si presmotana za to? Jednog dana ćeš da se polomiš."- zakolutala je očima kada je na meni vidjela sportsku odjeću koju sam bukvalno odjenula prije dva minuta.
"Hvala na potpori za zdrav život majko. Ne znam šta bi bez tebe i tvog poticanja. Jednostavno zarčiš optimizmom."- pokušala sam da ne zakolutam očima jer nostop govori kako je to nepristojno, a ona koluta očima 24/7. Mislim da prvo šta je napravila kad se rodila jest kolutanje očima. Baka mora da je mislila da ima neki poremećaj....nije mnogo falila.
"Kako god, idem do grada da pokušam naći posao, vratit ću se oko osam navečer. Molim te ne pokušavaj ništa skuhati u to vrijeme jer bi vjerovatno zapalila čitavu kuću, a ja trenutno nemam novca za obnavljanje ili kupovanje nove kuće."- ona stvarno voli da me spušta.
"Dat ću sve od sebe da ne uništim kuću dok te nema."- namignula sam joj.
"Znam da hoćeš."-nakesila se i zalupila vratima.
°•○●°●○•°☆°•○●°●○•°
Poludit ću. Obišla sam čitavu kuću, dovraga, bila sam čak i u vrtu, ali idalje nisam pronašla ništa za jest. Nada. Nothing. Sad ću da umrem od gladi. Znam. Jednostavno znam. Već mogu da zamislim svoju nadgrobnu ploču s isklesanim imenom i godinom smrti, a ispod će da piše umrla od gladi. To će da se desi, ako uskoro ne nađem hranu. Čitavih tri sata nisam ništa jela. Kako je moguće da sam uopće živa?
Zabuljila sam se u plafon i počela da hodam gore dolje po dnevnom boravku. Mogla bih ovako dok mama ne dođe. Osjetila sam kako mi noga staje na nešto mekano, a onda kasnije glasno režanje. Skoro sam zdrobila vlastitu mačku.
"Puta! Oprosti nisam te vidjela!"- nakesila sam se i digla je s poda. Puta je najdeblja mačka na svijetu. Pojela je više hrane od mene.
"Nemoj da me tako gledaš, ozbiljno te nisam vidjela."- pokušala sam da se obranim. Da, pričam s mačkama. Svatko ima svoje super moći.
"Putaaaaa, nemoj da budeš ljuta na mene. Ako budeš ljuta neću da ti dam hranu koje nema."- nakesila sam se i sjela na trosjed držeći je u naručju. Puta se zapravo trebala zvati Pufa, kao jer je pufasta i to. Cijela je mekana i mogla bih da spavam na njoj, ali moj mali rođak nikako nije mogao da kaže f i uvijek je govorio t. Doslovno, semator, trižider.... i mačka je jednostavno počela da se odaziva na Puta. Kasnije, kada sam Ericu rekla da sam mački dala ime Puta umro je od smijeha jer navodno na španskom Puta znači kurva, tako da sam mačku doslovno nazvala kurva. Ako sretnem nekog španjolca neću nikako da mu kažem kako se Puta zove.
"Tako si mekana."- počela sam da prolazim rukom kroz njeno predivno sivo krzno. Da bar ja imam krzno. To bi bilo tako kul, sama bih sebe grlila. Odjednom sam osjetila toplinu na nogama. Zašto je tako toplo? Nije valjda?
"PUTA! KURVO JEDNA!"- makla sam mačku sa sebe i shvatila da me vlastita mačka popišala.
"UOPĆE MI NIJE ŽAO ŠTA SAM TE TAKO NAZVALA, JER KURVA SIGURNO JESI!"- derala sam se na mačku i pojurila u wc. Mačka me popišala. Iju. Odvratno. Koja glupača. Ja nju hranim, mazim, volim....jest da sam joj dala sjebano ime, ali! Kako mi ona vraća? Nezahvalna puta! Otvorila sam vrata wc-a i upalila svijetlo. Skoro me strefio srčani kada sam ugledala nekoga kako dira kutije koje je mama premjestila iz dnevnog u wc. Dohvatila sam prvo šta mi se našlo pod ruku i počela da udaram tu osobu.
"MENE SI NAŠAO DA KRADEŠ KRETENU JEDAN"- derala sam se i nastavila da lupam. Mora da izgledam kao neki psihopata koji je zaboravio da popije ljekove..
"Koji kurac? Ko si ti? Odmakni se od mene!"- progovorio je snažnim britanskim naglaskom. Ovo je sigurno susjed. Predivne susjede imam! Kradljivce! Lopove! Okrenuo se prema meni i pogledao me. Oh da....i vrlo zgodne susjede također.
"Šta radiš u mojoj kući glupane?!"- naslonila sam štap od metle na njegova prsa i ljutito ga pogledala.
"Smiri se slatkice, ne kradem ništa."- nasmiješio se. Ah...ima tako sladak osmijeh. Mislim da mi je njegov osmijeh oduzeo nevinost. Ček šta? Smiri se Ari,ovaj kreten ti je provalio u wc. Ne možeš samo tako da ga siluješ ili šta već.
"Slatkice? SLATKICE? KO SI TI DOVRAGA?"- zaderala sam se i pokušala da ostavim badass dojam. Kao ono 'ja sam prejaka,ja ću da te pribijem iako sam visoka 160 centimetara.'
"Oh, ne sjećaš me se? Sinoć sam bio u tvojim snovima."- namignuo mi je i zagrizao donju usnicu. Dap, mislim da sam svršila gledajući ga.
"Ne seri. Reci mi šta radiš u mojoj kući prije nego nazovem policiju."- dramatično sam uzdahnula pokušavajući da ga ubijem ili silujem pogledom...vjerovatno silovanje više prevladava.
"Wow, pazi rječnik. Tako mala, a tako ružno govoriš. Mama bi sigurno bila vrlo razočarana s tobom."- nasmiješio se. Zar nema nimalo srama? Pa kretenu upravo si provalio u tuđu kupaonu! Tako je jebeno umišljen.
"Znaš šta glupane jedan retardirani..."- krenula sam da mu opsujem sve redom, ali on mi se približio i stavio svoj kažiprst na moje usne.
"Shh, ljubavi. Ne smiješ tako da pričaš. Nepristojno je"-
Kakav kreten. Kakav umišljeni retardirani guzoglavi kreten.
Retardirana kakva jesam, poludila sam na njegove komentare i opalila ga nogom u mjesto....pa recimo u mjesto koje najviše boli.
Glasno je zajaukao i uhvatio se dole.
"TI SI LUDA!"- jaukao je dok sam ga ja sa smiješkom gledala.
"Očito si shvatio. Sad se gubi odavde guzoglava budalo bez mozga i više ne pokušavaj da provaljuješ jer ću sljedeći put da te dočekam sa tepsijom i bejzbol palicom."- ponosno sam prekrižila ruke i gledala ga kako se jadan još uvijek muči s boli koju sam mu zadala. Što reći? To dobiješ kad provališ u tuđu kupaonicu.
"Nisam završio s tobom."- uspravio se i pokušao da zanemari bol. Počeo je da mi se približava s perverznim pogledom. Jebote sad će da me siluje. Ne može da me siluje ako sam ga upravo opalila po khm khm. Ili može? Jebote...
"Prestani da mi se približavaš pizdoglava kornjačo!"- zaderala sam se kada sam shvatila da se zid nalazi iza mene.
"Pizdoglava kornjačo?"- uputio mi je čudan pogled i počeo da se smije toliko jako i glasno da mislim da su mu počele teći suze iz očiju.
"P-pi.....kornjača!"- nije mogao da izgovori od smijeha pa je jednostavno nastavio da se smije. Wow, znam da sam prilično smiješna osoba,ali nikada nisam nikoga dovela do plača.
"Ari doma sam!"- mamin glas se proorio kućom isto kao i glasno zatvaranje vrata. Sranje.
"Ah, bolje da idem sada malena."- još uvijek je imao osmijeh na licu.
"Vidimo se susjedo."- došao je do prozora i iskočio te ušao u kupaonicu u kući do.
K vragu. A tako je zgodan.
a/n
lol this is so short...sorry folks..imam pitanje; šta mislite kako će da ide radnja priče, mislim, kako bi vi napisali, da vi pišete ovo? Najbolji komentar (vjv neće niko da mi odg al aj pokušala san) dobiva posvetu na 3. chapteruuuu.
Stay Sassy :)
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤