♧Chapter 23 - Jingle ballin'

2.6K 223 47
                                    

♧Chapter 23 - Jingle ballin'
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇







"I onda mene zovu kurvom, a njoj je skoro guzica ispala iz haljine."- ženski glas se stvorio niotkuda prekidajući mene i Zayna. Okrenula sam se i ugledala Casandru kako me ljutito promatra. Kučka. Sada je morala doći? Baš sada?
"Šta hoćeš?"- Zayn ju je upitao kolutajući očima i idalje držeći jednu ruku na mojim leđima.
"Ništa. Samo posmatram."- nasmijala se kiselo i odmjerila me od glave do pete sa nekakvim osuđivačkim pogledom. Zašto se ona uvijek pojavljuje? Toliko je dosadna, glupa, retardirana, i....da nastavim?
"Kako god, Zayn tražio te tvoj plavooki prijatelj kojem uvijek zaboravim ime. Rekao je da je hitno. Pusa."- nadodala je usputno i ponovo se nasmiješila. Toliko. Me. Nervira.
"Pa ovaj..."- Zayn je promrmljao.
"Da, ovaj idi...ja ionako moram doma..jer, pa...moram."- nesigurno sam promrmljala osjećajući nelagodu. Ovo je tako neugodno.
"Da, vidimo se."- klimnuo je i otišao. Okeeej. Ova večer ne može biti gora nego šta je. Već sam se dovoljno osramotila. Zašto sam uopće pomislila na to da poljubim Zayna? Hah, ne. Ne želim se zaljubiti u njega. I ne želim ništa s njim. Zašto se ne zaljubim u nekoga normalnog, na primjer Justina? Iako on nije baš posve normalan.
Poslala sam Emmi poruku da idem doma, jer kladim se da sam joj to uživo rekla da bi me ona nagovorila da ostanem, i napokon napustila zabavu. Mislim da mi je odlazak odavde najpametnija stvar koju sam večeras napravila.

______♡______

"DASHING THROUGH THE SNOW IN ONE HORSE OPEN SLEIGHT OVER FIELDS WE GO LAUGHING ALL THE WAY"- Finn se derao dok smo šetali gradom.
"

Prestani."- okrenula sam glavu od njega praveći se da ga ne poznam.
"Hajdeee! Pjevajjj! BELLS ON BOB TAIL RING MAKING SPIRITS RIGHT WHAT FUN IT IS TO RIDE AND SING A SLEIGHT SONG TONIGHT!"- nastavio je sa deranjem dok su ga proaznici začuđeno gledali. Vjerovatno zato što nosi crveni džemper sa djeda mrazom na njemu i dere se kao konj.
"JINGLE BELLS JINGLE BELLS JINGLE ALL THE WAY OH WHAT FUN IS IT TO RIDE IN ONE HORSE OPEN SLEIGHT."-
Odmakla sam se par koraka čisto toliko da nitko ne pomisli da sam s njim. Izgleda kao da se napušio više marihuane od Snoop dogga i Wiz Khalife zajedno.
"Ari? Zašto ne pjevaš?"- iskesio se i zagrlio me. Priznajem, odkad je saznao da neće postati otac Finn se ponovo vratio u svoje prošlo stanje koje mi je malo previše falilo.
"Zato jer nisam poremećena?"- odgovorila sam stavljajući ruke u džepove. Prehladno je.
"Svi znamo da jesi. Kakogod, mogu li da dođem da kitimo bor kod tebe?"-
"Daa! I gledat ćemo Sam u kući."- nasmijala sam se. Dok se nisam preselila, Finn i ja smo uvijek imali tu tradiciju da skupa kitimo bor i gledamo Sam u kući.....i pojedemo čitav frižider.
"Jedva čekam. Falila si mi."- uhvatio me za obraze i počeo da ih povlači. Glasno sam jauknula i udarila ga. Ponaša se kao da je retardiran. Ali volim ga. Mnogo. I nikad mu to neću reći na glas.
"Kako je Viki?"-
"Ah Viki...bila je malo čudna nekidan na plesu. Ali dobro je inače."- zamišljeno je promrmljao. Oh, nije mu rekla za ono što sam napravila? Hvala Bogu.
"A što je s tobom i bad boyem? Ha?"- Finn se iskesio. Zbunjeno sam ga pogledala i zašutila.
"Hehehee, znao sam da ti se sviđa. Znao sam. Ne mogu vjerovati, mrzila si ga, isuse pa djeda mrazu si pisala pisma da želiš za Božić da Zayn nestane ajmee i ono kada si...."
"DOSTA. Ništa se ne dešava između nas i neće. I nije on nikakav "bad boy", nego kreten koji pokušava biti."- zlovoljno sam rekla moleći se u sebi da promjenimo temu.
"Ariii, znam te. A u ostalom vidio sam vas na plesu, i Zaynova ruka je bila svugdje osim samo na tvojim leđima."-
"Finn!"- tiho sam promrmljala nadajući se da će zašutiti.
"Kao da sam gledao Fifty shades of Grey sve ispočetka."-
"Finn! Šuti."- ugledala sam dvije poznate figure ispred nas i skoro se pokopala.
"Kladim se da ste potajno skupa i..."-
"FINN!"- udarila sam ga po glavi dok sam gledala kako nam se Zayn i Kyle približavaju. Sranje. Sranje. Sranje. Finn je nekako skontao da je Zayn par metara od nas i napokon odlučio šutiti.
"Summers."- Zayn se nakesio dok je Kyle samo klimnuo glavom.
"Šta vi radite ovde?"- Finn je upitao naslanjajući se na mene.
"Samo šetamo."-Kyle je odgovorio.
"Aha, ja i Ari smo išli da kupimo poklone."- Finn je nastavio da razgovara s Kyleom dok sam ja gledala svugdje osim u Zayna. Prošlo je pet-šest dana od plesa i od tada nismo pričali. Mislim da je vjerovatno ples razlog. Nismo smjeli plesati, i bilo je tako čudno i ne normalno. Ne mogu vjerovati da smo se skoro poljubili? Koji kurac mi je bio u glavi?
"Da, pa dobro. Vidimo se."- Finn je napokon završio sa pričanjem i krenuli smo dalje. Nastavila sam da buljim u pod moleći se da što prije dođem doma.


The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now