♧Chapter 8 - Fool me once shame on you

3.8K 275 42
                                    

♧Chapter 8 - Fool me once shame on you
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓









Nakon gotovo tridesetominutnog biranja Finnovih slika shvatili smo da Finn na nijednoj slici ne izgleda toliko loše koliko smo željeli da ga osramotimo. A još dodatna dva sata Justin me nagovarao da napravim instagram, i napokon kad me nagovorio počeo je da izvodi nekakve kolute i skače po mojoj još uvijek je nedovršenoj sobi. Usput, rekla sam mu za našu vezu i uopće to nije primio onako kako sam očekivala. Mislila sam da će da blene u mene koda sam retardirana ili da uzme prvo šta mu dođe pod ruku i počne da me lupa s tim dok ne umrem jer sam mu uništila mogućnost sa svakom drugom curom. Ali na moje čuđenje on se samo nakesio i rekao, citiram ; "Ohh...ljubavi ne brini se. Za što prijatelji služe." Čudak. Da meni neko iznenada dođe i kaže da sam u vezi s njim samo bih ga zbunjeno pogledala i odvela u najbližu ludnicu. Izgleda da je Justin poseban po tom pitanju.
"Stavi tu sliku."- napokon smo se odlučili za sliku i objavili je na mom instagramu. U opis sam napisala Fool me once shame on you, jer kontate, prevario me....
"Ariiii.....sada kad smo u lažnoj vezi..."- Justin se naslonio na moje rame.
"Trebamo da se poljubimo."- nasmiješio se i počeo da diže obrve.
"Umh...ne."-
"O ma daj! Jedan maliii poljubac, vjeruj mi predobro se ljubim."- nakesio se ponosno.
"Hvala na ponudi Juss, ali mislim da je neću prihvatiti."- slegnula sam ramenima. Par sekunda je buljio u mene, a onda je suzio oči onako kao kinezi i nastavio da bulji sve dok odjednom nije skočio tri metra od mene i prekrio usta rukama.
"DJEVICA SI! TO JEST USNE! NISI NIKAD? NIKAD?"- počeo je da se dere kao neki psihopat.
Prekrila sam rukama lice da mi ne vidi crvenilo. Mrzim pričati o osobnim stvarima.
"NIKAD SE NISI POLJUBILA SUMMERS?!"- Justin me zbunjeno gledao.
Nisam mu ništa odgovorila samo sam držala lice zagnjureno u dlanove.
"Pa šta ti čekaš ženo božija? Apokalipsu? Dolazak Isusa? Tutankamona da ustane iz groba? Zadnji put kad sam provjerio kad nekog poljubiš on se ne pretvori u princa iz žabe ili obrnuto. Točnije ja sam već princ pa ono, u glavnom ŠTA ČEKAŠ?"- maknuo mi je ruke s lica.
"Samo...ne volim da pričam o tome okej? Nikad nisam ono, imala baš zapravo dečka i to..."- slegnula sam ramenima kako bih se opravdala.
"MOLIM? DANAS DVANAESTOGODIŠNJAKINJE IMAJU DEČKA!!! Čekaj ja sam ti prvi dečko?"- nakesio se kad je shvatio.
"Tehnički, ti mi nisi dečko zapravo nego samo glumiš, tako da ono... nisi."-
"Nemoj da filozofiraš! Kad sam bio tvojih godina....čekaj koliko ono godina imaš? Ah da sedamnaest....uglavnom ja sam stariji. Šta sam ono govorio? Ah da.. kad sam bio tvojih godina.....okej zaboravi ne sjećam se šta sam htio reć."- zbunjeno se počešao po glavi. Nasmijala sam se njegovoj zbunjenoj faci. On je toliko sladak.

▼▲▼▲▼▲▼▲♣▼▲▼▲▼▲▼

Ustala sam iz kreveta i pogledala u mobitel. Jedan sat ujutro. Zašto ne mogu da normalno spavam po noći nego se uvijek moram da budim kao neki debil?
Sišla sam u dnevni boravak tiho hodajući na prstima da ne probudim mamu. Toliko sam gladna. Uputila sam se prema kuhinji i zastala kada sam začula mljackanje. Netko je u kuhinji. Možda mama. Možda Puta. A možda je neko provalio i hoće da pojede sve iz frižidera!
Šta da radim? Mogu da nazovem policiju? Tako je. Policija. Izvadila sam mobitel iz džepa i nazvala 112.
"Halo? Netko mi je provalio u kuću."- šaputala sam u telefon najtiše šta sam mogla. Osluhnula sam i shvatila da osoba koja je prije mljackala u kuhinji sada otvara nešto. Vjerovatno frižider.
"Jede sve iz frižidera."- ponovo sam promrmljala u telefon.
"Gospođo? Ostanite mirni. Gdje se nalazite?"- ženski glas je odzvanjao mojim mobitelom.
"Ko je tamo?"- muški glas je odjednom upitao. Uplašeno sam skriknula i ispustila mobitel. K vragu sad će me ubit.
"Bells?"- muški glas je ponovio i začula sam korake kako se približavaju. Jebote gotovo je.
"Bella?"- ponovo je rekao. Zastala sam na tren prepoznavajući glas. Nemoguće. Iz sjene je izašao tamnokosi dvadesetdvogodišnjak obučen od glave do pete u crno s mojim pudingom u ruci i blesavim smješkom.
"ERIC!"- zaderala sam se ljutito. Koja budala! Mislila sam da ću umrijeti.
"Wow, da, nedostajala si i ti meni."- sarkastično je promrmljao jedući moj puding.
"Glupane jedan retardirani!"- počela sam da ga udaram.
"Auu!"- uhvatio se za rame i uzvratio mi.
"Ne tuci se debilu."-
"Ti si prva počela, divljakušo!"-
"Mama ti je divljakuša!"-
"Retardirana glupačo imamo istu majku!"-
"Nemamo. Zapravo si posvojen. Pitaj mamu."-
"Posvojena si ti glupačo."-
"Malomudni kretenu."
"Malomudi? Velikomudni bolje rečeno."-
"Ew."- odmakla sam se od njega i dignula mobitel s poda i prekinula vezu. Valjda nam neće doći policija ili nešto..
"Šta ti radiš ovde?"- sjela sam na kauč i upitno ga pogledala. Slegnuo je ramenima i sjeo pored mene.
"Išao sam u New York i zatekao tatu sa nekom mlađom kujom...i onda je krenuo da se ispričava i ostalo, a ja sam mu rekao da ću mu oprostiti ako mi da svoj auto..."-
"Ti si šta?! Pa čovijek je prevario mamu!"- zaprepašteno sam ga pogledala. Ne mogu vjerovati. Od Erica sam najmanje očekivala da prebije oca na mrtvo ime ili bar zapali čitavu kuću ili nešto...ne ovo.
"Smiri se Bells, nisam dovršio. On mi je posudio auto, a ja sam ga rastavio na djelove i prodao....sad sam pun ko brod..i oh prije toga sam se možda zaletio u par dućana i večerao u najskupljem restoranu i stavio cijenu na njegovo ime..."- rekao je kao da je to normalno...ono casual, radim to svaki dan...
"Care"- ispružila sam ruku da mi da pet, ali on me otkantao. Debil.
"Uglavnom kasnije sam skontao da ste ti i mama ovdje i evo me."- zjevnuo je namještajući se u kauč.
"Bravo...i šta ćeš sad ovde? Koliko misliš ostat?"
"Ne znam...dosadilo mi je više nostop tulumarit....mislim, kul je to ali mozak mi je otupio od toliko pića, plus mislim da sam napumpao jednu curu u Riu pa sam je bacio kroz balkon."-
"BACIO SI JE KROZ BALKON?"- zaprepašteno sam ga pogledala. Luđak.
"Dapp...ali nebrini ispod je bila trava...nije umrla, provjerio sam."- ležerno je rekao. Trenutno nemam riječi kojim bi opisala Erica. On je psihopat. Luđak. On je buduća verzija Zayna. Odvratni su.
"Ne vjerujem da si to napravio"- duboko sam uzdahnula ne vjerujući koliki je moj brat kreten.
"Znaš šta Eric, ja idem da spavam. A ujutro kad se majka probudi neka ti Bog pomogne...."- ustala sam s kauča u namjeri da se vratim natrag na spavanje.
"Stani, gdje ću ja da spavam?"- upitno me pogledao kao da je očekivao da svaki tren izvadim čarobni štapić i stvorim krevet niodkuda.
"Na kauču."- odgovorila sam i okrenula mu leđa.


)×(×)×(°•★•°)×(×)×(

"Uhvati me za ruku."- Justin mi je mrmljao u uho.
"Jesi ti poremećen?'- odmakla sam ruku od njega.
Zakolutao je očima i ljutito uzdahnuo. Počeo je da ovu našu "vezu" shvaća malo pre ozbiljno....ono samo malo....
"Nitko neće vjerovati da smo u vezi ako se ne budemo tako ponašali Summers."- Justin je prebacio ruku mene. Zašto uvijek zaboravljam da je on ta osoba koja ne zna za osobni prostor? Ono keep calm and fuck off.
"Isto tako neće vjerovati da smo u vezi ako me neprestano zoveš prezimenom Walkeru."- promrmljala sam tiho da nas nebi drugi čuli. Navodno je jutros Zayn jebeni Malik rekao nekoj curi da smo ja i Justin u vezi, a ona je naravno rekla čitavoj školi, tako da ne trebamo da glumimo samo pred Zaynom već pred svima. Ne kontam zašto jednostavno nisam rekla Zaynu da sam lezba i to je to? Problem riješen.
"Evo Emme."- Juss je promrmljao. Podigla sam pogled i ugledala tamnokosu djevojku kako juri prema meni.
"ARI! SVE MI RECI! "-povukla me za ruku i odvela od Justina. Umh sranje.
"Kako te pitao? Gdje se desilo? Šta ti je rekao?"- krenula je da ispituje.
"Pa.....ovaj..."- nisam znala šta da joj kažem jer, iskreno, nisam ni sama znala.
"O ma nema veze, reć ćeš mi kasnije. Hajde samnom u kantinu."- nasmijala se.
"Okej..."-pratila sam je do kantine i sjela pored nje kada smo došli do stola. K vragu, ovo je tako glupo.
"Arabella."- Hellen se nasmijala kad me ugledala kao da čeka da počnem sa pričom. Zašto su svi toliko uzbuđeni?
"Hellen."- pokušala sam da joj uzvratim istim smješkom.
"Znaš li ti koliko ja vas volim dvoje?!"- pokazala je na mene i Justina.
"Preslatki ste."-nasmijala se. Nervozno sam pogledala Justina koji mi je uzvratio još nervoznijim smješkom upućujući mi oni pogled 'kad bi oni samo znali...'
"Da, ovaj hvala..."- slegnula sam ramenima.
"Nego...razmišljala sam o tome da idemo na onaj...."- Hellen je nastavila da priča, ali u potpunosti sam se isključila kada sam ugledala na vratima kantine Zayna i plavokosu curu. Wau, baš si pašu. Pogledala sam curu malo bolje sigurna da sam ju već vidjela.
"Hej, Emma?"- probila sam Emmu laktom u stomak. Zajaukala je i upitno me pogledala.
"Ko je ona cura."- pokazala sam prema Zaynu.
"Oh, to je Casandra. Nemoj molim te da mi je spominješ svaki put kad je vidim dođe mi da je opalim najbližim predmetom."- živčano je uzdahnula kao da se suzdržava.
"Aham...zašto je Zayn onda s njom ako je ne podnosiš?"- zbunjeno sam upitala, mislim da moj brat bude s nekom kurvetinom koju hoću da zakoljem čim joj neko spomene ime, odrekla bi ga se. To je kao da stoji na njenoj strani. Izdaja.
Emma mi se cinično nasmijala i odgovorila;"Nije on s njom Ari, ona je s njim. Ne pušta ga bukvalno nigdje i mislim da joj je životni cilj da ga poljubi."-
"Da ga poljubi? Nije ga već poljubila?"- nisam svaćala, zašto Zayn već nije poljubio nju ili šta...ono Casandra možda je svakakva kad je Emma ne podnosi, ali neću da lažem, zgodna je. A Zayn mi izgleda kao tip koji ne gleda veličinu mozga, nego guzice.
"Ari, Zayn se nikad nije poljubio."- Emma je tiho šapnula. Osjetila sam kako mi se osta otvaraju. Zinila sam i gledala je u čuđenju. Ne vjerujem. Zayn Malik da se nikad nije poljubio? To je isto kao da kažeš da na Hirošimu nije pala bomba. Ono, nevjerovatno.
"Ma daj, ne vjerujem."- nakesila sam se u šali. Nema teorije. Da se takav lik nikad nije poljubio....možda je gej?
"Ari, to šta nikad nikog nije poljubio ne znači da ne radi druge stvari."- Emma je imala onaj perverzni osmijeh.
"Šta?"-
"Ono...znaš?Krevet....banana....rupa....olovka u oštrilo...."- krenula je da nabraja. Zablenuto sam ju gledala sve dok nisam shvatila. Olovka u oštrilo.
"Fujj!"-prekrila sam oči rukama. Upravo mi je dala još jednu stvar za razmišljanje. Prasnula je u smijeh skupa samnom.
"Malik, mogla si podjelit s nama to vaše šaputanje."- zaderao se Dave s druge strane stola.
"Samo sanjaj."- Emma se nasmiješila. Za to vrijeme Zayn i Casandra sijeli su pored Emme. Casandra je držala ruke oko Zaynovog vrata kao da joj je on jedini spas i da će pasti u nekakvu rupu ako ga slučajno pusti. Woho....čak mi ga je malo i žao.......zezam se, neka mu.





a/n


NEARRRR FARRRR WHEREVERRR YOU AREE I BELIEVE THAT THE HEART DOESSS GOO ONNNN
NE PITAJTE ME NISTA. TOTALNO SAN SJEBANA, ZNATE LI VI KOLIKO SAN JA OPSJEDNUTA S TITANICOM? ONO BRUTALNO SA TRI GODINE SAN GA PRVI PUT POGLEDALA A OD TADA JEDNO 83929848 PUTA. I VIDITE OVU PISMU GORE? OD CELINE DION? MATERE MI MOJE ZAPLACEN SVAKI PUT KAD JE CUJEN. AKO OCETE DA POCNEN PLAKAT SAMO PUSTITE PISMU. IDEN SAD. MORAN PRESTAT RAZMISLJAT O DICAPRIU KAKO SE UTAPA. NMG. ZIVOT MOJ.
P.s. sorry osobo koja si trebala dobit posvetu ne radi mi laptop pa ne mogu bukvalno sad posvetit....
ODO PLAKAT.

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now