♧Chapter 11- Kiss away the pain

3.6K 268 64
                                    

♧Chapter 11 - Kiss away the pain.
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇









Zbunjeno sam buljila u Lisandy kao da je retardirana. Nema šanse. Već sam krenula da se podignem i izađem odavde no Casandrin kreštavi glas me zaustavio.
"KAKO MOŽEŠ DA TO NAPRAVIŠ? MISLILA SAM DA SMO PRIJATELJICE!"- derala se na Lisandy koja ju je gledala sa polusmiješkom.
Okrenula sam glavu prema Justinu pogledom ga moleći za pomoć.
"KURVO!"- Casandra se nastavila derati i nasrnula na Lisandy. Zayn je samo nepomično sjedio ne pokušavajući spriječiti Casandru. Samo je buljio u mene smješeći se kao nekakva budala. A-a. Nema šanse. Podigla sam se i izjurila iz sobe među gomilu ljudi na bazenu. Idem odavde. Nema šanse da me danas itko poljubi. A pogotovo ne Zayn. Pronašla sam mobitel u stražnjem džepu i poslala poruku Ericu da me pokupi. Nije odgovarao narednih pet minuta, pa sam odlučila sjesti pored malenog šanka. Ako se Eric ne javi uskoro idem pješke. Ne mogu vjerovati koja je Lisandy koza. Znam da je vjerovatno uživljena u Justina i ostalo, ali ne mora da pravi tolika sranja oko toga. Nastavila sam da sjedim za šankom još nekih desetak minuta i napokon odlučila da krenem pješke doma. Kada sam krenula da ustanem netko se stvorio iza mene i ja sam se naravno, zabila u njega.
"Oprosti."- promrmljala sam i podigla pogled. Moje oči se se susrele sa nepoznatim plavim očima i slatkim smješkom.
"Uredu je. Ja sam taj koji se treba ispričati."- nasmijao se. Zabuljila sam se u njegove rupice u kutu usana i duboko udahnula i zatvorila usta da ne skonta da blejim. Presladak je.
"Mogu li da znam tvoje ime?"- izvio je obrve.
"Uhm..Arabella. Ali zovi me Ari, svi me tako zovu."- nasmijala sam se i pokušala nasloniti na stol, no kreten kakav jesam promašila sam stol i skoro pala na pod.
"Uh, jesi dobro?"- uhvatio me za ruku i povukao da ne padnem.
"Jesam, hvala."- nakesila sam se.
"Pa Ari, drago mi je upoznati te. Ja sam Kyle."- ispružio je ruku, a ja sam je prihvatila.
"Kyle? Ideš li ti u moju školu ili?"-
"Da."- ponovo se nasmiješio. Isuse izgleda koda je ispao iz nekog magazina. Izgleda kao model.
"Čudno, nikad te prije nisam vidjela. Mora da smo u različitim smjenama."- promrmljala sam više za sebe nego za njega.
"Pa, zapravo tek sam se vrato s ljetovanja,tako da me nisi ni mogla vidjeti."- odgovorio je ispijajući nešto iz crvnene plastične čaše.
"Oh, bio si na ljetovanju sve do sada?"-
"Da,mislim otac je dobio godišnji tek polovicom devetog mjeseca pa smo odlučili otići kod rodbine u Rusiju. Mislim, ne mogu to baš nazvati ljetovanje s obzirom da je ljeto završilo negdje prije mjesec dana."- nasmijao se.
"Ah, kul. Rusija je sigurno predivna zemlja."- naslonila sam se na šank očarana njegovim plavim očima. Ozbiljno, oči su mu neke nadnaravne boje. Kao anđelima iz Supernaturala kada poplave oči. Možda je i on nadnaravan. Možda je Zeusov sin.
"Da mi je znati o čemu razmišljaš dok se tako smješkaš..."- promrmljao je. Uozbiljila sam se. Ne smijem mu dati doznanja da je on meni preljep. Moram da se ponašam prema njemu kao prema svakom drugom ljudskom biću.
"Uh, sjetila sam se daa, da, sam...ovaj.. zaboravila nahraniti mačku?"- nasmijala sam se pokušavajući prekriti osmijehom svoju glupu laž. Mogla sam da smislim nešto bolje.
"Pa se zato smješkaš? Jer si zaboravila nahraniti mačku?"- sumljivo me pogledao.
"Pa, vidiš Kyle,moja mačka je jako bezobrazna mačka. I sad joj se osvećujem. I drago mi je jer ju nisam nahranila pa se zato smijem. Kontaš?"- brzo sam promrmljala ne shvaćajući uopće šta govorim. Stvarno ne znam da lažem.
"Kako god kažeš Ari."- promrmljao je.
"Bella."- osjetila sam nečiju ruku oko svojeg ramena i okrenula se.
"Dođi."- Zayn me mrtvo ozbiljno gledao. Zbunjeno sam stala i gledala ga, da se nije nešto desilo? Zašto je ovako ozbiljan?
"Šta se desilo?"- upitala sam ne namjeravajući nigdje krenuti s njim dok mi ne kaže šta se dešava.
"Malik?"- začula sam Kyleov glas negdje iza sebe. Zayn je podigao pogled s mene i izvio obrve kada je ugledao Kylea.
"Nalowski?"- upitao je sa polusmiješkom. Odmakao se od mene i krenuo prema Kyleu te napravio s njim onaj jedan od muških pozdrava. Super. Znaju se.
"Zayn, čoviječe odakle ti ovdje?"- Kyle se nasmijao.
"Ja? Odakle ti ovdje? Šta nebi trebao da budeš na drugom kontinentu i ganjaš ruskinje? Čuo sam da su one najbolje."- šaljivo ga je udario ramenom od rame.
"Pa, evo brate vratio sam se prije par sati. Mama ni ne zna gdje sam."- odgovorio je. Ovaj party upravo je postao još veće sranje.
"Nego, odakle znaš Bellu?"- Zayn je pogledao u mom smijeru, kao i Kyle.
"Za tebe Arabella."- ljutito sam ga pogledala i spustila pogled na zemlju.
"Opasna mala."- došapnuo je Kyleu.
Zakolutala sam očima i prekrižila ruke preko grudi.
"Upravo smo se upoznali. Odakle je ti znaš?"-
"Uhmm...iz vrtića moglo bi se reć."- mogla sam da osjetim njegov pogled na sebi. Ugh, toliko me živcira.
"Odlično, sada kada smo razdjelili sve podatke, odo ja. Kyle bilo je divno upoznati te. Doviđenja."- okrenula sam se na peti i krenula kroz gomilu u potrazi za izlazom. Zašto se on nostop pojavlja niodkuda. On je kao kiša usred ljeta. Nepotreban, i bilo bi bolje bez njega. Napokon sam pronašla izlaz i nastavila hodati pješke do kuće. Bit će ovo duga šetnja. Možda me neko i kidnapuje na putu do kuće...ali kad gledam to s pozitivne strane barem onda Zayn nebi iskakivao iz svakog kuta.
Nakon pet minuta pješačenja kroz tamnu ulicu začula sam auto iza sebe kako usporava. K vragu. Usporava. To nikad nije dobro. Ubrzala sam hod i začula auto kako ubrzava, onda sam usporila i auto je usporilo. K vragu. Osvrnula sam se, ali nisam mogla ništa vidjeti kroz zatamnjena stakla.
Ponovo sam ubrzala hod duboko udišući. Smiri se Ari. Sve će biti uredu. Začula sam otvaranje stakla i poznati glas.
"Smiri se, Zayn je."-
HA! REKLA SAM. ISKAČE IZ SVAKOG JEBENOG KUTA.
Te rječi su me tako iznervirale da sam počela da trčim. U štiklama. U haljini.
"Stani! Ja sam!"- derao se iz auta.
"Zato i trčim."- uzvratila sam deranjem i istim tempom prema naprijed, što dalje od njega.
"Glupačo jedna, stani!"- ponovo se zaderao. Ljutito sam uzdahnula na ono 'glupačo' i krenula da mu odbrusim sve po spisku no odjednom sam osjetila kako mi noga gubi ravnotežu. Začuo se jedan glasni škljoc i rasula sam se po podu koliko sam duga i široka. Bolno sam uzdahnula pokušavajući se podignuti no sve što sam osjećala bila je ogromna bol u ljevoj nozi i na dlanovima.
"Dovraga Bella!"- Zaynov glas se približavao. Krenula sam da mu odbrusim ali jedino što je iz mojih usta izašlo su bolni uzdasi.
K vragu mislim da sam slomila gležanj.
Zayn se približio i kleknuo pored mene.
"Jesi dobro?"-
"Da, odlično sam."- odgovorila sam bukvalno plačući.
"Prestani sa sarkazmom."- nisam ga vidjela ali bila sam sigurna da je zakolutao očima.
"Gležanj ti je potpuno natekao."- osjetila sam kako me dira po mjestu koje najviše boli i glasno skriknula.
"Okej, dobro ne diram."- podigao je ruke u znak obrane.
"Nazovi Erica."- pokušala sam da mu dam svoj mobitel, ali dlanovi su mi toliko žarili kao da držim vatru u njima.
"Nemam njegov broj. Ja ću te odvest."- krenuo je prema meni i uhvatio me oko struka.
"Uhm, ne hvala."- jauknula sam.
"Šuti i budi barem jednom zahvalna."- stavio je jednu ruku ispod mojih bedara, a drugu na moja leđa.
Uopće se ne osjećam neugodno. Psh...sasvim ugodno. Sarkazam naravno, sad bih ga opalila nečim.
"Evo ga."- posjeo me na suvozačko mjesto nogama okrenutim prema vozačkom mjestu.
"Kako da sjedim ovako?"- živčano sam upitala.
"Samo šuti."- zatvorio je moja vrata i sjeo na svoje mjesto stavljajući moje noge preko svojih. Krasno.
"I to se desi kada trčiš u štiklama od lika koji hoće da te odveze doma."- promrmljao je za sebe.
"Mhm, to se desi kada te manijak ganja u autu."- ljutito sam ga pogledala.
"Da sam manijak, vjerovatno bih te sada silovao na onom pločniku, a ne unio u auto i pomogao ti."-
"To bi i manijak rekao."- nastavila sam ljutito. Za sve je on kriv.
"Smiri se Summers."- podsmijehnuo se.
Petnaest minuta kasnije već smo se približavali našem kvartu. Vožnja je prošla uobičajeno, ja sam uglavnom jaukala jer me boli gležanj a Zayn je zadirkivao sa svojim perverznim komentarima, što je iskušavalo moje strpljenje pa sam ga udarila desnom nogom u bradu, uglavnom da se nije brzo sabrao vjerovatno bi sada bili u bolnici zbog prometne nesreće ili mrtvi. Kakav bi to klišej bio? Umrijeti s njim?
"Dobro, hvala. Odo ja."- promrmljala sam kada je parkirao auto u svoje dvorište.
"Kako ćeš da hodaš?"- upitao me.
"Kao i svako drugo ljudsko biće kada ih boli jedna noga:hodat ću na onoj koja ne boli očito."- zakolutala sam očima i pokušala izaći iz auta, no Zayn me pretekao.
"Evo."- otvorio je moja vrata i ponovo me podigao.
"Rekla sam da ću hodati."- bjesno sam uzdahnula isfrustrirana njegovom blizinom.
"Da, a Voldemort je rekao da će ubiti Harrya."- odgovorio je.
Par trenutaka sam šutjela i onda ga pogledala sa žaljenjem u očima-"Ti si idiot."- suosjećajno sam ga potapšala po ramenu. Ne kontam šta je pokušao sa tim Voldomort nije ubio Harrya govorom, ali ispao je glup.
Došao je do vanjskih vrata moje kuće i pozvonio. Nakon nekoliko sekunda otvorila je moja mama zbunjenog izraza lica.
"Arabella?"- pogledala me razočarano.
"Nabila je gležanj gospođo Summers."- Zayn je progovorio.
"Oh! Kako si smotana!"- uzdahnula je gledajući me koda sam retardirana.
"Možeš li je odnjeti do njene sobe? Na katu je, druga vrata desno."-
"Ne hvala. Mogu sama."- pokušala sam da se iztrgnem iz njegovog stiska, ali neeee. Nek me grom pogodi već jednom.
"Mogu, naravno."- Zayn je progovorio kroz zube stiskajući me jače da se smirim.
"Mnogo ti hvala, ja idem u kuhinju po obloge."- nasmijala se i odjurila.
"Hej Summers, jesam li ja prvi dečko kojeg vodiš u sobu?"- perverzno se nasmiješio.
"Odjebi."- odbrusila sam mu nadureno. Noga me još uvijek boli, a on ne prestaje sa sranjima.
Počeo se da penje uz stube i došao do moje sobe. Otvorio je vrata sa slobodnom rukom i polegao me na krevet.
"Super. Možeš da ideš sad."- naslonila sam se duboko u svoj jastuk čekajući da izađe iz moje sobe.
"Što? Ne želiš da te presvučem?"-razočarano me pogledao.
"Mislim da ću preskočiti to. Hvala."-
No moj odgovor ga nije potakao na odlazak. Dapače, sjeo je pored mene na krevet i nakesio se.
"Sjećaš se što me Lisandy izazvala da napravim?"- upitao je približavajući mi se. Skamenjeno sam stala nemajući prostora za disanje.
"Izazvala me da te poljubim Summers."- podsjetio me sa smješkom još više se približavajući. Sranje. Sranje. Sranje. Nek ode.
"A ja Summers, nikad, ali baš nikad, ne odbijam izazove."- opasno mi se približio mičući jednom rukom kosu s mog lica, a drugom se oslanjao na krevet. Zašto ne reagiram? Koji kurac? Ne mogu da se pomjerim ni milimetra,koda me neko zaljepio za krevet i neda mi da se pomaknem.
Zayn je sada bio udaljen od mene gotovo tri centimetra, kada je iznenada nasrnuo i sklopio svoje usne s mojima. Mozak mi je prestao raditi, gotovo kao da je cijelo vrijeme stalo. Jedino šta se u tom trenu dešavalo i bilo važno su njegove mekane usne na mojima i ništa drugo. Zastala sam u tom trenutku dok mi je kroz glavu prolazilo preko bilion stvari. Zašto sam dopustila da se ovo desi? Zašto je ovo moralo biti ovako? Zar sam čuvala svoj prvi poljubac za ovo? Za njega? Kretena koji mi ga je ukrao samo zbog izazova? Napokon se odmakao od mene ostavljajući me totalno zbunjenu. Zayn Malik, osoba koju mrzim više od ičega, me je upravo poljubila. K vragu.





a/n
Aham ahaammm aham aham ahammmm that's the way aham aham i like it aham ahammm
Spolier: u sljedecem nastavku ce bit krvi. Ne bukvalno...okej mozda i bukvalno, who knows? Oh right, i know 😏😏😏
Kako vam se svidjaa nastavak?
I nemojte da mislite da ce sada kao odmah oni se zaljube pusa pala forever togerher, ohh hell noo, misl,bit ce tu neki novi feelings, ali nista ozbiljno......jos 😈
Kako vam se svidja cover? Hope u like it 😄
Novi nastavak coming soon , hvala svima koji citaju, votaju i posebno onima koji komentiraju i ostavljaju svoja misljenja, to mnogo znaci 💕
P.s.- nemozete da kazete da pisma gore nije zakon. Predobra je.
Stay sassy 👅

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now