(↑*Ono kad gledas savrsenog lika kako kos savrsenije piva i onda odjedanput pocne pivat na spanjolski. Nek me neko zakolje.*)
♧Chapter 9 - ¿Usted habla español?
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓Prošlo je više od tjedan dana a Finnu ni traga ni glasa. Ozbiljno ćemo popričati kada se vrati. Namjeravam ga nabiti na kolac i mučiti sve dok mi ne ispriča šta se sve desilo.
"Arabella, iznesi smeće."- majka se zaderala iz kuhinje dok sam se izležavala na kauču zajedno s Ericom.
"Zašto ja?!"- upitala sam je derući se.
"Jer si mlađa."- Eric je tiho promrmljao i nasmiješio se.
Izbeljila sam mu se i pokupila smeće. On koje god sranje napravi majka mu oprosti. Ono bukvalno, sve.
Bacila sam smeće u kantu i krenula nazad u kuću, no glasno hihotanje me prekinulo u namjeri. Zvuk je dolazio iz Zaynovog i Emminog dvorišta. Tiho sam se prišuljala i ugledala Casandru naslonjenu na crni auto i Zayna kako je ljubi. Toliko o tome da se nikad nije poljubio....pihh..
"Šta radiš?"- iznenada sam začula glas iza sebe i poskočila.
"Eric! Dovraga!"- ubrzano sam disala pokušavajući se smiriti.
"Tko je to?"- uperio je prste u Zayna i Casandru.
"Nitko bitan."- krenula sam nazad u kuću.
"Ohh...znači briga te ako sada nešto napravim?"-
"Napraviš šta?"-
"Ovo: HEJ VAS DVOJE!!"- glasno se zaderao. Zayn i Cassandra su se odmakli jedno od drugog i zbunjeno pogledali u Ericovom smjeru.
"OVA TU..."-uperio je prste u mene-"...VAS JE ŠPIJUNIRALA."- potapšao me po ramenu imajući na licu krokodilski osmijeh. Osjetila sam kako mi se crvene obrazi. Ljutito sam pogledala u Erica i opalila mu najjači šamar koji sam mogla. Izdao me. Vlastiti brat. Rođena krv. Kreten. Okrenula sam mu leđa i odjurila nazad u kuću. Ne mogu vjerovati koja je on budala. Projurila sam kroz dnevni popraćena maminom dernjavom da ne lupam vratima, no svejedno sam lupnula najjače šta sam mogla kada sam došla u sobu. Lupnula sam rukom od zid i sjela na krevet. Jebeni kreten. Jebena pizda. Sad će njih dvoje da misle da sam nekakav špijun...
K vragu. Zabila sam glavu u jastuk i htjela zaspati. Da bar mogu da biram o čemu ću sanjati. Izabrala bih da živim u nekoj kući prepunoj punomasne hrane koja zapravo ne deblja. Ah..snovi. Začula sam kucanje na vratima i zaderala se glasno:"Mama odlazi! Spavam."
No umjesto majčinog glasa začula sam Emmin.
"Ari! Emma je."
Zbunjeno sam pogledala prema vratima. Šta ona radi ovde?
"Uđi."-promrmljala sam. Par sekundi kasnije ušla je u moju sobu noseći u ruci brdo haljina.''Šta je to?''- zbunjeno sam gledala gomilu.
''Umh, ples?''- odgovorila je stavljajući haljine na moj krevet.
Ples? Ah da! Ples! Udarila sam se rukom po glavi, kako sam mogla zaboraviti?
''K vragu zaboravila sam.''-
''Kako si mogla da zaboraviš? Ples je bukvalno za deset sati! Imaš sreće šta sam znala da ćeš pokušat izbjegnut ples.''
''Uopće nisam, samo sam zaboravila. A i da jesam kako bi ti znala?''
''O ma daj Ari, nisi se uopće promijenila od petog osnovne. Uvijek si izmišljala izgovore da ostaneš doma sa Finnom i izbjegavaš svaki kontakt sa Zaynom.''- nakesila se pružajući mi haljinu.
''To nije istina.''- kiselo sam se osmijehnula, dok je ona samo podigla obrvu dajući mi onaj pogled.
''Kako god, nije mi sad do nikakvog plesa Emma.''- sjela sam nazad na krevet.
''Mhm....svejedno ćeš ići.''
°•○●□●○•°°•○●♧●○•°°•○●□●○•°
Zvono na vratima natjeralo me da se podignem s kreveta i siđem u prizemlje da vidim tko je. Nadam se da je Finn i da će mi se iskupiti za ne javljanje tako da me izvuče sa plesa.
Otvorila sam vrata očekivajući plavokosog geja ispred sebe, ali umjesto njega ispred mene je stajala tamnokosa cura, tamnog tena i zbunjenog izraza lica.
"Lo siento, Eric vive aquí?"- progovorila je. Zabuljila sam se u nju ko tele u šarena vrata. Umh...ne kontam šta je rekla?
"A?"- blenula sam u nju.
"Umh...Eric Summers? ¿Vive él aquí? Soy su novia, Estrella."-
"Ne kontan ništa šta si rekla."- idalje sam buljila u nju. Ček.
Jeli ona upravo rekla Eric Summers. Kao debil-kao kreten od mog brata?
"¿Usted habla español?"- nasmiješila mi se. Oh skontala sam, pitala me pričam li španjolski.
"Ich non parla španjolski."- odgovorila sam svijesna da se u toj rečenici nalaze tri riječi iz tri različita jezika.
"Lo siento?"-nasmiješila mi se.
"Samo stoj tu, može?"- pokušala sam da joj rukama objasnim šta govorim. Valjda je skontala.
"ERIC!"- zaderala sam se najjače šta sam mogla. Taj kreten je ponovo počeo da dovodi djevojke doma. K vragu ova nezna ni da priča.
"ŠTA JE?"- zaderao se.
"DOLAZI ODMAH OVDE. NEKA ŽENSKA TE TRAŽI."- uzvratila sam deranjem.
"RECI JOJ DA SAM MRTAV."- ponovo se zaderao. Kako da joj kažem da je mrtav, kad ga je cura već čula? Jeli on glup?
"SILAZI OVAMO!!!"- zadrala sam se po posljednji put poprilično sigurna da će mi glasnice nastradati od ovoliko dernjave.
Vratila sam pogled na curu koja me zaprepašteno gledala. Humh, nekako predobro izgleda da bude Ericova cura...ono ne nosi baš šminku, prirodno je lijepa i ne izgleda kao kurva. Čudno.
"Šta je?"- Eric me upitno pogledao. Pokazala sam mu na curu ispred vrata, a on, koda ga je struja spičila, raširio je svoje usne u ogroman smiješak i bukvalno se zaletio u curu.
"Estrella! Mi amore, por que estas aqui?"- mrmljao je dok ju je glrio. Može li ovo da bude ikako čudnije? Nikad nisam vidila Erica tako sretnog što vidi neku od svojih djevojaka ovdje. Točnije u kući gdje živi. Obično kad bi došle pao bi u paniku pitajući se kako su saznale gdje se nalazi ili bi jednostavno odglumio srčani dok priča s njima.
Sjećam se jednom, dok smo još živili u New Yourku, Eric je baš bio došao s dvomjesečnog krstarenja, ni par sati kasnije na vratima naše kuće pojavila se plavokosa cura obučena u usku kožnu haljinu i štikle toliko visoke da sam mogla suosjećati s njom bol koju je osjećala noseći ih. Tražila je Erica, a Eric, pa recimo da je bilo sranje jer je upravo tada bio sa nekom desetom curom u sobi, a ja nisam znala i odvela sam ju ravno k njemu. I recimo da nakon tog dana sam odlučila da sam gotova sa Ericovim djevojkama. Svaki put ili skontaju da ih vara i on mene okrivi, ili on pobjegne od njih glavom bez obzira.
"Eric. Objasni."- blenuto sam ih gledala s rukama prekriženim preko grudi.
"Uh, Bells, ovo je Estrella, moja djevojka. Estrella, esta es mi hermana Arabella."- nasmiješio se i prebacio ruku preko nje.
"Djevojka? Kao ono jedina djevojka? Ne viđaš se s još sto djevojaka usput?"-
"Nouppp."- nakesio se.
Estrella je izgledala da joj je toliko neugodno da ne mogu opisati. Bukvalno su joj obrazi postali crveniji od čili paprike.
"Jel ona konta šta ja govorim?"- upitala sam Erica buljeći u nju.
"Dap, ali nezna baš najbolje da priča, pa priča španjolski."-
"Ah..okej..."- nisam više znala šta da kažem. Cijela ova situacija bila je čudna.
"Pa okej onda, te voy a mostrar mi habitacion."- promrmljao je očito vodeći curu u sobu. Ovo toliko nije moj dan. Pogledala sam na sat i shvatila da imam još dva sata do glupog plesa. Moram da odem kod Emme, obećala sam joj da neću izbjegnuti ples, iako sam razmatrala činjenicu da glumim da mi je loše ili nešto slično.
Obula sam roze šlape s nekakvim jednorozima i izašla van iz kuće krećući u kuću do. Pozvonila sam na vrata i čekala da mi neko otvori. Nakon par trenutaka ispred mene se stvorila plavokosa žena u svojim srednjim godinama.
"Arabella zar ne? Emma mi je rekla da ćeš doći. Moram ti priznati da si se mnogo proljepšala od zadnjeg puta kada smo se vidjele."- nasmijala se pokazujući svoje blistave bijele zube. K vragu čitava Malik obitelj izgleda koda je prokleta nekakvom nenormalnom ljepotom. Zašto je Bog toj obitelji dao tako dobre gene? Mogao je dati malo i meni i Ericu. Nije fer.
"Hvala gospođo Malik."- nasmijala sam se.
"Oh ma daj, zovi me Sophie Arabella. Znam te od malena nema potrebe za formalnosti."- potapšala me po ramenima i nadodala-" Emma je gore, prvo skretanje u desno, pa onda lijevo, vrata nasuprot prozora."-
Klimnula sam glavom krećući uz stepenice po prvi put primjetivši koliko je ova kuća zapravo savršena. Prizemlje je gotovo čitavo u staklu, da ne spominjem bijeli kožni namještaj i slike na zidovima koje su vjerovatno skuplje nego ja, Eric i mama ukupno. Nastavila sam stepenicama sve dok nisam došla do kraja i onda blenula. Dali je rekla prvo skretanje ljevo pa onda desno ili obrnuto? Zbunjeno sam skrenula na ljevu stranu pokušavajući se orjentirati. Ovo je prevelika kuća za samo tri osobe. K vragu ne znam gdje sam. Ugledala sam skretanje na desno i skrenula te se našla ispred bijelih vrata. Pokucala sam par puta no nitko nije odgovarao. Hummm....možda je ipak bilo prvo skretanje desno pa onda lijevo. Dap. Tako je bilo. Taman kad sam krenula da se vratim istim putem kojim sam došla vrata su se otvorila, a iza njih se nalazio crnokosi dečko noseći na sebi samo crne calvin klein bokserice. Pospano me pogledao i protrljao oko.
"Šta hoćeš Summers?"-progovorio je svojim hrapavim glasom. Okej, to je bilo yummy. Mogla bi da umrem ako ponovo progovori.
"Uh...ja, tražim Emmu."- pokušala sam da ostanem pribrana i ne obazirem se na njegovo istetovirano tijelo i jebeni preslatki pospani izraz na licu. Zašto on mora da bude toliko predobar? Zašto ne može da bude neki glupi ružni lik čija osobnost opisuje njegov izgled? Jer ovako, kad stoji ispred mene cijeli sladak s očima koje me podsjećaju na izgbljeno štene, teško je mrziti ga. Glupan.
"Emma? Ko je Emma?"- promrmljao je zbunjeno.
"Umh, tvoja sestra?"-
"Ah...da..."- prošao je rukom kroz kosu i naslonio se na vrata sklapajući oči kao da će zaspati svaki tren.
"Okej...odo ja onda..."-
"Nego Summers, da sam na tvom mjestu malo bih opreznije birao s kim ću izmjenjivati slinu..."- izvio je usne u nekakav čudan osmijeh.
"Šta bi to trebalo značiti?"- zastala sam.
Ponovo se osmijenuo i dao mi svoj mobitel. Zbunjeno sam ga uzela i ugledala na njemu sliku Justina kako ljubi Lisandy. Woah. Ovo nisam očekivala.
"Kao što sam rekao, treba da budeš opreznija."- slegnuo je ramenima.
"Št...zašto?"- zbunjeno sam ga gledala.
"Pa dečko ti je, zar ne?"- sumljičavo je izvio obrve. Oh sranje. Zaboravila sam da smo ja i Juss u vezi. K vragu!
"Dap...ali, ono, mi smo ti u onoj vrsti veze no hard feelings i to..."- bubnula sam šta mi je prvo palo napamet i automatski se opalila imaginarnom tavom po glavi. Nema nikakve teorije da mi sada povjeruje. Možda da kasnijem kažem Jussu da odglumimo svađu ili nešto?
"Aha..."- nakesio se onako frajerski.
"Sumljivi ste mi vas dvoje Summers."- nadodao je.
"Ne znam o čemu pričaš Malik."- okrenula sam mu leđa u namjeri da pronađem Emminu sobu.
"Oh,znaš ti....ito vrlo dobro."- promrmljao je i zatvorio vrata sobe. Šupljoglavi konj. Uvijek mora da stavlja nos tamo gdje mu nije mjesto.a/n
Prvo i osnovno, hvala pandacorn21 sta si mi pomogla oko spanjolskog iako je vjerovatno pedeset posto toga krivo (tenkjuu enivej ♥)
Drugo, sljedeci nastavak je ples tako da....ocekujte ne ocekivano (;
Trece, oprostite sta nisan postavljala mozda vise od misec dana? Privatni razlozi + nedostatak inspiracije so i hope u'll understand...
Stay sassyyyy ♡
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤