♧Chapter 7 - #chillfriday

3.7K 260 34
                                    

[KOLIKO JE ZAYN SASSY GORE JBT *-*]
_______________________

♧Chapter 7 - #chillfriday
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓








Za: BFF

Finn, kretenu javi see!

5:08 PM

Za: BFF

Causeee i've got a jet black heaaart and there's a hurricane underneath ittt

5:10 PM

Za: BFF

Trying to keep us apart I write with a poison pen but these chemicals moving between uuus are the reason to start againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

5:11 PM

Za: BFF

:'(

5:20 PM

Za: BFF

KRETENU GLUPI JAVI SE VISE. NEMA TE VEC TRI JEBENA DANA OCES DA ZOVEM POLICIJU? KOJI KURAC SE DESAVA NE ZIVCIRAJ ME BUDALO JEDNA. ISTI SEKUND DA SI NAZVAO!!!!!!!!!!!!

6:00 PM

Bacila sam mobitel na krevet i ljutito počela da hodam gore dolje po sobi. Kreten. Zašto se ne javi već jednom? Koji mu je kurac? Moglo mu se nešto dogodit, a ja ništa ne znam. Poludjet ću. Gotovo. The end. Fin. On hoće da ja poludim. Toliko sam živčana, poslala sam mu već tristo hiljada poruka, ali neeee! Zašto bi se on meni javio? Pshhh... treba mi nešto da se opustim ili ću zadaviti prvu osobu koju ugledam. Trebam se otuširati ionako smrdim. Glupi znoj...zašto znoj ne miriše? To bi bilo tako kul. Ono kao da svaki čovjek ima neki svoj miris i to...ali neee mi moramo da smrdimo. To je toliko sranje. Ušla sam u kupaonu i pogledala prema prozoru. Moram da stavim nešto na prozor tako da onaj perverznjak ne gleda...kunem se ne bih se začudila da mi se ušulja u tuš dok se tuširam. Psihopat.
Zagrnula sam prozor gomilom ručnika, jer nemamo zavjese....ko uopće ima zavjese u wc-u? Ko uopće ima ogromni prozor u wc-u koji gleda pravo na prozor susjedne kuće? Ne kontam koji kreten je izgradio ovu kuću.
Ušla sam pod tuš i krenula da namjestim vodu, znate one osobe koje se tuširaju sa vrelom vodom? E pa oni nisu normalni. Jebote, ja počnem skakati kad stavim vodu na najvruće. Imam osjećaj koda se kuham i da ću postati nekakva juha ili nešto...jedva čekam ići spavati...ali ne, Justin dolazi za pola sata. K vragu zaboravila sam...
"Never had much faith in love or miracles.." - začula sam glas kako pjevuši odnekud. Jebote. Ko ovo pjeva?
"Never wanna put my heart on deny..."- toliko je dobar glassss...poznat mi je tolikoo...
"But swimming in your world is something spiritual" - nastavio je sa pjevanjem. Moram da vidim.. izašla sam iz tuša i ogrnula se ručnikom. Krenula sam prema prozoru znajući koga ću zateći tamo, ali moram da se uvjerim da taj glas izlazi iz njegovih usta. Jer ako je, jebeno je savršen. Savršeni gad.
"I'm born again every time you spend the night" -provirila sam kroz prozor i blenula. Zayn pjeva i skida se. ZAYN PJEVA I SKIDA SE. Nakesila sam se i nastavila gledati. Ovo će biti dobro...još mi samo fale kokice.
"Cause your sex takes me to paradise, yeah your sex takes me to paradise..." - tako dobro pjeva. Ima li nešto šta on ne zna? Krenuo je da se okreće prema prozoru, a ja sam namjerno ostala tako da me vidi. Imao je zbunjen izraz lica dok sam se ja kesila.
"Summers! Koji vrag izvodiš?"- isti tren je povukao hlaće prema gore. Ah...a ja se ponadala.
"Ja? Ništa..."-nevino sam slegnula ramenima.
"Gledala si me?"- zbunjeno je stajao kao skamenjen na jednom mjestu.
"Umh...da?"-
"Zašto?"- podigao je obrve i krenuo da se približava prozoru. Uhmmhummm....moram pobjeći odavde.
"Paa....čula sam neko deranje i krenula da vidim tko to krešti i onda sam zatekla tebe kako izvodiš striptiz.. "- udaljavala sam se od prozora, a on se približavao sve dok nije ušao u moju kupaonu.
"Deranje i kreštanje kažeš?"- osmijehnuo se onako čudno.
"Prvo i osnovno Summers, pjevam bolje od tebe."- nastavio je da mi se približava kao oni ubojice u filmovima koji će uskoro da nekoga zakolju, u ovom slučaju on mene.

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now