NAJVAŽNIJI A/N U POVIJESTI NAJVAŽNIJIH A/N-a!!!!!!
PROČITAJTEE!!!!!!!!!!!
dakle, prvo hahahahahahahhahahahahhahahahah, ova cura ovde →thinkinboutmaex je znači pazite ovo, napravila instagram profile za Finna i Ari! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH! SAMO ZATO ŠTA SE U CHAPTERIMA KASNIJE FINN I ARI SLIKAVAJU I POSTAVLJAJU TO NA INSTAGRAM! Tako da sam odlučila sljedeće: sve šta ari i finn naprave u priči a da je vezano uz instagram to će zapravo da završi na instagramu na njihovim profilima, a vi možete da ih zapratite !
→Finnov instagram: finnstarkk→Arabellin instagram: arisummers
Dakle, možete da komentirate njihove slike, lajkujete, dopisujete se s njima , sve kao da su prave osobe (iako ću ja odgovarati, ali odgovorit ću ono šta bi finn odgovorio ili u drugom slučaju arabella)
ovooo je toliko jebeno kul i sad san preuzivljenaaa hahahah Hanna falaa ti !
_____________________________________
[Lik na slici je profesor likovnog, p.s. vazan je za pricu mnogooo]
________________________♧Chapter 5 - Whatever Helps You Sleep At Night
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓"Ari! Ari!"- Justinov glas je odzvanjao hodnicima. Isfrustrirano sam ispustila veliki uzdah i sačekala ga.
"Napokon. Gdje juriš?"- osmijehnuo se.
"U kantinu. Gladna sam. Nisam ništa jela već 50 minuta."- nastavila sam brzim koracima prema kantini ne gledajući kuda hodam.
Netko se iznenada našao ispred mene, a ja koliki sam kreten jednostavno sam se zabila u tu osobu.
"Oprosti."- promrmljala sam i podigla pogled. Ugledala sam velike smeđe oči sa ogromnim trepavicama kako mi se smješkaju.
"Bella."- osmijehnuo se krokodilskim osmijehom i prislonio svoje usne na moje.
"Zayn. Prestani, netko će da nas vidi."- prekinula sam poljubac u nadi da nas nitko nije uhvatio.
"Briga me, ti si samo moja, želim da svi znaju."-
"Ti si moj, a ja sam tvoja."- nasmijala sam se široko...ček zašto govorim to? To si govore zaljubljeni u Igri Prestolja.
Odjednom se ispred mene stvorio Jon Snow. Kako je dovraga Zayn postao Jon Snow?
"Jone? Šta ti radiš ovdje? Zar ne bi trebao da braniš Zid od divljaka sa ostalom braćom?"- buljila sam u njega kao u Boga. Ne mogu da vjerujem da pričam sa Jonom Snowom! On je tolika legenda! Moram da ga natjeram da se slikamo.
"Arabella moramo da bježimo! Mrtvaci! Dolaze za nama!"- povukao me za sobom i odjednom smo se našli u snježnoj šumi...okej, ne kontam koji kurac se dešava, ali moram da pobjegnem odavde.
"Jone?"- zaustavila sam se i pogledala ga. Oči su mu poplavile i krenuo je na mene. Jebote koji kurac? On je mrtvac?
"Arabella!"- glas u daljini me dozivao.
"Arabella!!!"- svijetlo na kraju tunela.
"ARABELLA!"- glasni glas me natjerao da otvorim oči. Jebote ovo je bio samo san.
"Majko? Zašto me budiš?"- zabila sam glavu u jastuk. Da sam se bar u snu slikala sa Jonom. Ovo je sranje. I zašto sam sanjala Zayna i Justina i sve ono? To je toliko čudno....previše gledam Igre Prestolja....postala sam ovisnik.
"Arabella škola ti je za dvadeset minuta. Alarm ti nije zvonio, kasnit ćeš ako se ne požuriš."- ljutito me pogledala. Zašto je ljuta? Nisam ja kriva šta se glupi alarm nije upalio?
"Dobro...izađi da se obučem."- promrmljala sam i čekala da izađe.
Pospano sam došla do ormara i izvadila nešto iz njega, navukla sam conversice i zavezala kosu u punđu koja izgleda kao da je na nju pala nuklearna bomba. Sišla sam u dnevni i ugledala mamu kako stoji sa ključevima od auta i čeka me.
"Izgledaš užasno."- zakolutala je očima i krenula van prema autu.
Kad smo napokon sjele u auto, a ona ga je pokrenula sjetila sam se da sam zaboravila mobitel. Predivno. Prvo sanjam Zayna, onda me Jon Snow, ujedno moj najdrži lik, pokuša ubiti i sad idem u školu bez mobitela. Ovaj dan će da bude ekstra.
Majka me iskrcala ispred škole i odjurila bez pozdrava...sigurno je ljuta radi nečega...možda je Eric ponovo napumpao neku...ili je napravio neko sranje..
Oh, da i kad kažem 'ponovo' želim reći da je prošle godine napumpao neku crnkinju koja je ujedno izgledala kao model, ali cura je morala da pobaci kada joj je on zaprijetio da će da je pojede i da je zapravo kanibal. Kasnije kad je mami prepričavao kako ju je natjerao, rekao je da se nije mogao da sjeti ničeg drugog pa je djevojku satima uvjeravao da jede ljude i da joj je čak rekao recept od ljudske juhe. Dali sam spomenula da mi je brat kreten? Maloumni?
"Ari! Dušo!"- poznati glas me trgnuo iz transa. Sranje molim te nemoj prebaciti ruku preko me- i prebacio je ruku preko mene. Krasno.
"Shvaćaš li da prebacuješ čitavu svoju težinu na mene preko te ruke?"- smoreno sam pogledala Justina koji se lagano smješkao.
"Znam da me voliš. I da me želiš."- namignuo mi je i osmjehnuo se.
"Ne, ne želim te. Zašto svi misle da ih želim?"- uzdahnula sam.
"Ne znam srce, možda i želiš..."-nevino se osmjehnuo. Jesam li naglasila da je Justin malo slatko dosadno govno? I da je zgodan...ono..prezgodan.
"Jesi li vidio Finna?"-upitala sam dok smo ulazili u školu.
Toliko je čudno šta ga nema, mislim trebao je da me pokupi jutros, a da se nisam pojavila to jest, kasnila osobno bi me izvukao iz kreveta, šta znači da me nije ni čekao jutros.
Čudno, čudno, vrlo čudno.
"Nisam...šta je jako čudno jer je morao da me odveze u školu, ali se nije pojavio pa sam morao da zovem Zayna."- zabuljio se u jednu točku dok je govorio...
"Možda je bolestan? Hajde pošalji mu poruku."
"Jesam, poslao sam mu već sto poruka o tome kako ću da ga zadavim jer me zajebao za prijevoz, ali nije odgovorio."-
To nije u redu. Nešto ne valja...Finn visi na mobitelu cijeli dan i noć. Nešto se desilo.
"Hoćeš da poslje škole odemo do njega?"- upitala sam ga zabrinuto. Ako mu se nešto desilo poludit ću. Ne može ništa da mu se desi.
"Može...šta imaš prvi sat?"-
"Likovni..."-
"Jebiga...ja imam psihologiju..vidimo se?"- skinuo je ruku s mene i olakšao mi život za jedno tisuću kila.
"Vidimo se."- promrmljala sam i krenula u potragu za učionicom 8.
Ova škola je prevelika za opće dobro. Cijela populacija Rusije i Kine bi stala ovdje i još bi ostalo mjesta za Indijce.
Ušla sam u učionicu i sjela u jedinu praznu klupu koja je postojala; onu ispred profesora.
Zemljo progutaj me. Ako ovo preživim netko treba da mi dodjeli Nobelovu nagradu...ili bilokakvu nagradu.
"Dobar dan razrede!"- u učionicu je ušao mlađi čovjek, crne kose s naočalama za vid. Nosio je tamno crveni džemper i ispod njega tamnu košulju. Imao je isparane traperice i nekakve kul čizme na nogama. Isuse sveti i Marijo hvala na prvoj klupi. Izgleda tako savršeno, on je jebeni....ne znam, ne mogu da opišem. Ako će on da mi predaje likovni onda ću ja da uzmem sve sate likovnog i izbacit matematiku i ostale nebitne predmete poput kemije, psihologije, vjeronauka, engleskog...
"Danas crtamo portrete, nadam se da ste svi ponjeli olovke koje sam rekao da donesete."- osmijehnuo se. Jebote, zubi. Ima predivne zube i osmijeh. Zaljubljena sam. Kako ga još nitko nije silovao? Možda i je... možda je i on silovao nekoga. Pshhh...nebi imala ništa protiv da me siluje...
"Oprosti, ti si nova?"- sjeo je u svoju "profesorsku" klupu, ispred mene i nasmiješio se.
"Da, ovaj...Arabella Summers."- obratio mi se. On. On se meni. Obratio.
"Predivno ime Arabella, ja sam Toni, predajem ovdje tek godinu dana. Oh, i da nemoj da u buduće sjedaš u prvu klupu."- rekao je u istom trenu kada su se vrata otvorila, a iza se nalazio ni manje ni više nego Zayn Guzoglavi Kreten Malik.
Došetao je do mene i izvio obrve. Ne kontam šta pokušava.
"Digni se."- promrmljao je jutarnjim glasom. Jebote. Isuse. Glas. Ah. Kako savršen glas.
"Naah."- odgovorila sam.
"Arabella. Digni se."- začula sam upozoravajući ton u njegovom sexy glasu.
"Neću, ja sam prva došla."- nastavila sam tvrdoglavo. Nema nikakve teorije da odem odavde. Pa da postoji Playgirl, a možda i postoji ne znam,ovaj profesor bi bio glavna zvijezda u tom časopisu. I on očekuje da ja odem sjesti u neku pripizdinu? Ya, ain't gonna happen.
"Zayn, koliko vidim postoji stolica pored nje. Možeš da tu sjedneš."- profesor je promrmljao. Zašto imam osjećaj da čitav razred bulji u nas? Oh da...zato jer bulji.
Zayn je smoreno pogled s mene prebacio na profesora i sjeo. Šta je on toliko sjeban? Izgleda toliko nadrkano da mu se ne namjeravam obraćati čitav sat.
"Dobro razrede, crtate portrete osobe koja sjedi pored vas, molim vas pokušajte se barem potruditi tako da ta osoba liči na čovjeka."- osmijehnuo se i sjeo. Moram da crtam Zayna? Odlično, znači nacrtam mu glavu i rogove na njoj.
"Zayn, dali si dovršio prošli rad?"- profesor je upitao. Zayn je klimnuo i dao mu nekakav papir. Nisam se usudila pogledati jer bi vjerovatno dobila Zaynovo mrštenje na poklon..iako izgleda hot kad je ljut... meh, on uvijek tako izgleda. Sjedim ispred grčkog boga i njegovog sina. Hvala bože, napokon si napravio nešto za mene.Krenula sam da crtam Zayna i zabuljila se u njega. Ko će dovraga da ga nacrta. Neće uopće da sliči.
"Arabella, krivo postavljaš, daj mi da popravim.."- promrmljao je profesor i uzeo mi papir iz ruku. Nešto je naškrabao i vratio mi ga nazad.
Jebote ovo već izgleda kao Zayn. Ako budem crtala preko ovoga sjebat ću sve.
"Hvala."- nakesila sam se i počela da podebljavam crte koje je on već napravio da ispadne da radim nešto.°•○●°●○•°♧°•○●°●○•°
Prošla su skoro dva školska sata, a ja sam idalje podebljavala ono šta je profesor nacrtao. Pokušala sam da mu nacrtan oči, ali buljio je u papir koda ga nikada nije vidio tako da sam jednostavno odustala i nastavila šarati po papiru; kreten, dosadno je, gladna sam, zayn je glup i ostalo... Podigla sam pogled prema satu i svatila da treba da zvoni svaki tren.
Zaynovo mumljanje me prekinulo u buljenju u sat, odlučila sam pogledati kako me to nacrtao...
Krenula sam da se počešem po glavi i rastegnem, kao ono 'ne gledam šta si nacrtao samo se protežem' i to...
"Možeš jednostavno da pitaš da ti pokažem."- promrmljao je ozbiljnim tonom. Ukipila sam se na mjestu i spustila ruke. Skontao me. Jebiga.
"Psh..ne znam o čemu pričaš."- nevino sam se osmijehnula.
Izvio je obrve i okrenuo papir prema meni.
Owh....pa...on zna da crta? Nisam znala da sam ovako lijepa. Buljila sam u papir kao u Boga. Ovo je tako dobro nacrtano. Kako on to zna? Moj jedini talenat je disanje...i spavanje...i jedenje...i živciranje Erica...kad se zbroji imam zapravo mnogo talenata.
"To je ovaj....jako dobro."- nisam htjela da mu dam kompliment ili nešto slično, jer on je Zayn Malik-kreten od rođenja, ali crtež je toliko dobar da nisam ni skontala da mu to govorim.
"Pa Summers, od svih ljudi na svijetu, tvoju sam pohvalu najmanje očekivao."- osmijehnuo se. Ha! Sada misli da je kao nešto pobjedio ili? Nah...
"Smiri doživljaj Malik, taj crtež je jedino dobar zbog moje nadpriroden ljepote koju si pokušao da preneseš na papir."- umišljeno sam zabacila kosu. Nedodirljiva sam. Osjećam se tako kul kad zabacim kosu. Nisam znala da je to toliko dobar osjećaj.
"Šta god da ti pomaže da spavaš noću, Summers."- podigao se s mjesta u istom trenu kad je zvonilo. Sad se umislio jer sam mu dala kompliment. Sad možda misli da smo ono kao prijatelji. Koja lažna nada. Prije ću da budem prijatelj sa kobilom nego s njim. Prije ću da pojedem Ericovu juhu od ljudi nego da više ikada, kad kažem ikada mislim ikada da pohvalim tog smrdljivog pizdoglavog slona. Ima veći ego od Erica, a to je nadprirodno! Treba neko da ga ubije. Toliko mi ide na živce taj glupi kreten. Sve bi bilo mnogo lakše da je ružan. Mnogo puno lakše.
a/n (ponovo)
ok, nema idućeg nastavka dok svi ne zaprate ari i finna na ig.
(just kidding) (or nah lmao)
oficijalno shipp ime za Zayna i Ari jeeee: ok neznan nisan mogla izabrat izaberite vi jedno između ova dva : Aryn ili Zarabella. Ime koje bude imalo vise komentaraaa ce da pobjedi haahaha, (osobno aryn mi je kul malo vise), a za Justina i Ari - Aristin :)
that's all from me for now,
see ya soon ;)
p.s. - follujte Finna i Ari :) pls? pretty pls?
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤