♧Chapter 28 - Game on

2.3K 236 34
                                    










♧Chapter 28 - Game on
⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

"Eric je bio u New Yorku i prijetio vašem ocu. Naravno, pogoršao je sve i sada moram i ja ići za New York. Razgovarala sam sa Emminom i Zaynovom majkom i dogovorile smo se da možeš ići kod njih za ručak i večeru, jer znam da ako pokušaš nešto skuhati neće dobro završiti. Ljepo se ponašaj i budi pristojna dok se ne vratim.
Pusa,
Mama. "

Čitala sam poruku koju sam maloprije dobila od majke. Super, sada ću još češće viđati Zayna. Podignula sam se s kauča i krenula u kuhinju. Kako da odem kod njih na večeru? Ne mogu samo tako da dođem. Možda me budu zvali? Da. Čekat ću da me netko pozove, glupo je da samo tako upadnem. Uostalom sigurno ima nešto za jesti kod kuće.
Otvorila sam frižider i skoro umrla ugledavši koliko je prazan. Trebam hranu. Brzo sam uzela mobitel i poslala Finnu poruku.
"Nema hrane! Mama i Eric neće dolaziti doma! Upomoć! 😿"
Deset minuta kasnije je odgovorio.
"Sa Vicki sam. Sorry ljubavi ❤"
Molim? Vicki? Bilo je puno bolje bez nje. Finn me gotovo nikad nebi odbio.
"Ljubavi? Mislila sam da si me tako oslovljavao samo kad si bio gay."
Ha. Grižnja savjest. Neka se sjeti kako mi je lagao. I neka mu bude žao.
"Nooo, ti si uvijek moja ljubav! ❤❤❤" - odgovorio je.
Zakolutala sam očima. Odkantao me zbog Vicki, kad je bio gay to nije radio. Fali mi gay Finn. Bio je zabavniji. Smoreno sam sjela na kuhinjski stol i zabuljila se u prazno.
Meow. Mačka se oglasila. Meow. Opet.
Okrenula sam pogled prema Puti i iznervirano ju gledala.
"Šta je?"- upitala sam silazeći sa stola.
Meow.
"Kul, ti kontaš da ja ne pričam mačji, jel da?"- prekrižila sam ruke preko grudi. Ponovo je zamjaukala ali ovaj put glasnije.
"Prestani. Glupa si."-
Meoooow.
"Ugh, kako god."- izjurila sam iz kuhinje i krenula prema dnevnom, no zvono na vratima me zaustavilo.
Ovorila sam vrata i ugledala Emminu i Zaynovu majku, Sophie.
"Umh, dobra večer gospođo Malik."- nasmijala sam se.
"Hej Arabella. Večera će biti gotova za par minuta, dolaziš?"- upitala je sa smješkom.
"Uh, da naravno. Samo da uzmem jaknu."- uzvratila sam osmijeh i brže bolje otrčala do vješalice i uzela jaknu razmišljajući o tome kako će ovo biti jedna vrlo, vrlo nelagodna večer.
Zaključala sam vrata i uputila se sa Sophie k njenoj kući.
"Inače da znaš večera je uvijek oko 19 i 30, a ručak u 12. I ne moraš se sramiti dolaziti, sve sam se dogovorila sa tvojom majkom. A i sigurna sam da će Zaynu i Emmi biti drago što si s nama."- rekla je veselo.
"Hvala."- nasmijala sam se. Da, Zayn će pucati od sreće.
Ušli smo u kuhinju i prvo što sam ugledala jest Emma kako sjedi na kauču i igra nešto na mobitelu. Udarila sam ju po glavi dok je gospođa Malik bila okrenuta leđima.
"Auć!"- Zajaukala je i okrenula se mrko prema meni.
"Ari? Šta ti radiš ovdje?"- upitala je, no nakon par sekunda je ustala-"Ah da! Jest ćeš s nama. Sad sam se sjetila, mama je nešto govorila."- nakesila se.
Klimnula sam glavom i pogledala oko sebe. Imaju jebeno savršenu kuću.
"Sjedite za stol."- Sophie je rekla. Sačekala sam da Emma prvo sjedne, pa sam onda ja sjela pored nje.
"Zayn! Silazi, večera je!"- glasno se zaderala.
Ni par sekundi kasnije začuo se zvuk koraka i Zayn se pojavio na vratima. Dobacio mi je zbunjen pogled i sjeo ispred mene. Sophie je poslužila hranu i svi smo krenuli jesti dok nas je okruživala nelagodna tišina. Sranje. Ovo je baš neprijatno.
"I kako je bilo u školi?"- Sophie je upitala.
"Prozvalo me matematiku."- Emma je progovorila birajući hranu po tanjuru.
"I?"
"Dobila sam pet."- nakesila se. Majka ju je ponosno pogledala i prebacila pogled na Zayna.
"Zayn?"- progovorila je.
"Molim?"- podigao je jednu obrvu gledajući je ravno u oči.
"Nema veze."- zakolutala je očima i sada pogledala mene.
"Uhm?"- promrmljala sam.
"Sviđa li ti se hrana?"- nasmješila se.
"Da. Stvarno dobro kuhate."- uzvratila sam osmijeh. Tišina je postajala sve nelagodnija i nelagodnija i imala sam osjećaj da ću eksplodirati dok Emma nije progovorila.
"Hoćeš ostati iza večere? Mislila sam početi gledati novu seriju, pa ako hoćeš možeš samnom?"- upitala me punih usta.
"Da!"- reagirala sam malo preuzbuđeno..-"Mislim može..."-
"Super."- nasmijala se.

The Bad Boy's Secret -z.m.Where stories live. Discover now