[gif=Emma Malik...presesi je.]
_________________________________
♧Chapter 4 - Darling you give love a bad name
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓Nastavila sam da buljim u "Zayna" kao da mu je narastao drugi nos posred čela. Ovo nije fer. Zašto? Zašto pored svih ljudi u Los Angelesu živim pored njega? Najvećeg kretena?
Uputila sam ljutiti pogled Finnu koji me upitno gledao. Očito nije znao da Zayn živi do mene jer bi mi rekao jel tako? Jer ako je cijelo vrijeme znao može da se pozdravi sa svojom prokletom plavom kosom o kojoj toliko brine.
"Nego reci mi Ari...kako je bilo u New Yorku? Tamo si se bila preselila jel da?"- Helen me upitala smješeći se. Koliko god da mi je draga sad bi joj začepila usta. Zayn nikad ne smije da sazna da sam ja ja. Ne trebam ponovo da proživljavam sve ispočetka s njim.
Do stola je došetala tamnokosa cura, poprilično zgodna i toliko je podsjećala na nekoga. Znam tko je ona, Emma Malik. Mora biti. Ona je cura koju sam vidjela u kupaoni.
Finn je okrenuo glavu prema meni u isti tren kada me ona pogledala.
"ARABELLA!"- zaderala se privukavši pažnju svih za stolom i u kantini. Skamenjeno sam ju pogledala moleći sve molitve koje sam znala da ne spomene moje prezime.
"ARABELLA SUMMERS!"- brzo je došla pored mene i čvrsto me zagrlila. K vragu i Emma! Ali zašto Bože? Zar je bilo toliko teško ušutkati je? Pa bila sam u crkvi redovno i pomagala sam onoj djeci siromašnoj....duguješ mi!
"Summers?"- Zaynov glas se začuo negdje iza mene. K vragu. Hvala ti Bože....to mi je hvala za sav dobrotvoran rad? Dobro možda nije da sam baš htjela da sređujem crkvu i to ali mama me natjerala, i bitno je da jesam. I ti mi ovako vraćaš?
"Emma.."- nasmijala sam joj se glumeći da sam radosna, a ne da je želim lupati tepsijom po glavi dok se ne onesvijesti.
"Znaš li koliko sam dugo pokušala da stupim u kontakt s tobom? Imaš li ti Facebook? Instagram? Twitter?"-
"Umh...."- zbunjeno sam pogledala Finna.
"Ne mogu vjerovati da si se vratila ovdje! Ito baš kada i mi....dobro možda par mjeseci kasnije,ali kul je."- nasmijala se pokazujući svoje bijele zube. K vragu i ona se proljepšala. Svi su ljepši. Čak i Zayn izgleda prejebeno iako mi ide na živce.
Okrenula sam glavu prema mjestu na kojem je sjedio Zayn i uhvatila ga kako me zbunjeno gleda. K vragu sigurno me se sjetio.
"Umh...da voljela bih pričati, ali baš smo se ja i Finn dogovorili da idemo da kupimo nešto za jest u McDonalsa...stvarno sorry.."- brzo sam se digla od stola i znakovito pogledala Finna koji je samo kimnuo i krenuo zamnom. Brže bolje sam izjurila iz kantine i duboko uzdahnula. Zašto dovraga sve u mom životu mora da ide naopako?(...)
"Nisi ovde obojala.."- Finn me iznervirano pogledao bojajući mjesto na zidu koje sam slučajno zaboravila? Šta da kažem nisam baš vješta u bojanju zidova, ok?
"Umh....sorry."- nasmješila sam se i nastavila da bojam.
"Kako god....presmotana si...kakav ti je ono namještaj mama kupila?"-
"Neznam...neki bijeli, rekla je samo da je krevet ogroman..."- slegnula sam ramenima. Napokon ću urediti sobu, i nadam se da će sličiti na nešto.
"POJAČAJJJ!"- Finn se iznenada zaderao kada je da počela da svira pjesma na MTV-u.
"Shout through the heart, and you're to blame, darling you give love a bad name"-počeo je da se dere i šprca boju posvuda uključujući i na mene.
"Sada ti...!"- zaderao se.
"An angel's smile is what you sell, you promise me haven then you put me through hell "- pokušala sam da ne kreštim, ali obožavam Bon Jovia, ok? On, ja i Finn smo kao bff, svaku njegovu pjesmu znamo i recimo da je tradicija kada dođe njegova pjesma da počnemo skakati i to..
"Chains of love got a hold on me, when passion's a prison you can't break free.."
"Wooooah, you're a loaded gun, woooah there's no where to run "
"No one can save me the damage is done"-" shout through the heart and you're to blame you give love a bad name"-"I play my part, and you play your game, you give love a bad name"-" you give loveeee a bad name"
Počeli smo da se smijemo, mnogo mi je Finn nedostajao, bilo je toliko teško biti bez njega, bili smo najbolji prijatelji koji su bili jedno uz drugo 24/7, znali sve jedno o drugom...a onda sam otišla, i bilo je teško viđati ga samo preko skypea i za praznike. Mnogo su mi nedostajali ovakvi trenutci. Trenutci kada jednostavno znam da je on ona ista osoba koja je bila prije pet godina i da je još uvijek uz mene i moj najbolji prijatelj.
"Zašto si se toliko zabuljila u mene? Znam da sam sexy i da želiš da me siluješ, ali nisi moj tip...sorry."- slegnuo je ramenima smiješeći se.
"Da..Bon Jovi je više tvoj tip jel da?"- nakesila sam ga i polila plavom bojom za zidove.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤