♧ Chapter 38 - Sexy Underwear
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
"Nema šanse."- prekrižila sam ruke preko grudi gledajući u Zayna kao da je u potpunosti skrenuo s uma.
"Molim te?"- napučio je donju usnicu i raširio svoje velike smeđe oči.
"Nema šanse da gledam horor, Zayn! Horori su najgluplja vrsta filmova ikad!"- tvrdoglavo sam stala ispred monitora nedozvoljavajući mu da upali film.
Nakon dugog pretraživanja interneta nismo uspjeli pronaći nijedan link na kojem možemo gledati Guardians of the galaxy vol 2 tako da je Zayn samo odlučio da hoće da gleda horor što naravno ne dolazi u obzir.
"Čini li se to meni ili se bojiš horora Summers?"-nakesio se rugajući mi se.
Kreten.
"Ha! Kako da ne!"-slagala sam.
"Onda stvarno ne vidim u čemu je problem."- povukao me za ruku i nekako se dočepao miša i upalio film.
Poraženo sam sjedila na krevetu gurajući se među jastuke što sam dublje mogla. Mrzim ga.
"Ne mogu vjerovati. Imat ću noćne more narednih tjedan dana. Glupane jedan!"- udarila sam ga jastukom po glavi dok je sjedao pored mene.
"Smiri se ženo. To je samo film."- ugodno se namjestio i stavio ruke iza glave. Glupan jedan.
I tako, film je počeo.
Prvo je naravno krenula ona creepy glazba kao i u svakom hororu i već sam poželila da imam pored sebe svetu vodu, sol ili barem nekakvo željezo.
Povukla sam jastuk preko sebe i čekala da se desi nekakvo sranje.
Naravno, nisam trebala dugo čekati.
Ni pet minuta u film, a demon je već opsjeo troje ljudi, što i nebi bilo toliko strašno bez jebeno odvratne face koju bi ti ljudi poprimili nakon opsjedanja.
"Vidi glupače!!!"-zaderala sam se dok je djevojka sa nožom krenula da otvara vrata od ostave. Tko dovraga stoji u kući ako je očito da je demon u njoj? Bježi budalo! I još nosi nož? Kako će joj nož pomoći u borbi protiv demona, mogla je tako uzeti i bananu i juriti u smrt.
"Glupača ne može da ubije demona nožem trebala je barem da uzme svetu vodu, ili da sa youtubea pusti neki egzorcizam!"- mrmljala sam kako bih se fokusirala na njenu glupu ideju, a ne na činjenicu da će sigurno umrijeti za par sekunda.
Zayn je u međuvremeno samo šutio i buljio u monitor kao da mu život ovisi o tome.
Gledala sam film još možda desetak minuta, a onda se desilo ono što sam oduvijek najviše mrzila. Jump scare. I malo je reći da sam se usrala.
U trenu kada je glupi demon došao niotkuda i zaskričao kao jebeni slon pogodila san monitor jastukom i pao je na pod. Stala sam tako ukočena na mjestu u sobi koja je bila u totalnom mraku.
"Zayn?"-upitala sam tiho pokušavajući ga naći u mraku, no on nije odgovarao.
"Zayn, ne izvodi gluposti, i javi se kad ti govorim!"- osjetila sam kako mi živci skaču, samo sam ga htjela zadaviti jer mi ovo radi.
"ZAYN!"- zaderala sam se u istom trenu kada me nešto zgrabilo oko struka i počelo povlačiti.
"SPUSTI ME TI KRETENU JEDAN!"- derala sam se iz sveg glasa udarajući ga po rukama dok mi je srce kucalo sto na sat. Mislim da ću doživjeti srčani.
YOU ARE READING
The Bad Boy's Secret -z.m.
Fanfiction''Shout through the heart and you're to blame darling you give love a bad name." cover: @officialriina thanx gurl ❤