KÖ12 | Tanıtım

329 40 4
                                    

Merhabalar arkadaşlar, bölümün gecikmesi üzerine kısa bir tanıtım bölümü yazmak istiyordum ancak kısa bir cümle eklemeye karar verdim. Yeni kapağımızın varlığı ile üçünü aradan çıkarayım dedim. Kapağımızı nasıl buldunuz? Ölümsüzlerin korktuğu şey ne olabilir? Bir de yeni bir duyuruyu paylaşmak için uygun bir zaman olduğunu düşünüyorum. Yeni bir ana karakter hikayemize giriyor! Ciara ve Alexander'in yanına üçüncü bir karakter yolda... Tahminlerinizi ve hikayede ne şekilde yer alacağına dair düşüncelerinizi duymak için sabırsızlanıyorum... Lütfen yorum bırakmayı unutmayın!

**

"Bir kuzgun varmış. Bu kuzgunun varlığı dilden dile dolaşmış ve insanlar gökyüzünde minik bir arı gördükleri zaman bile saklanacak yer aramışlar. Kanatlarını çırpması kıtalar öteden duyulur, rüzgarı okyanusların üzerinden hissedilirmiş."diye fısıldadı Alexander saçımı okşarken. "Siyah tüyleri gece kadar siyahmış, gölgelere sindiği zaman kızgın gözlerini görebilirmişsiniz. Sesi savaşları, varlığı kötü kralları anımsatırmış. Lanetliymiş. Geçmişin gölgesi, geleceğin kehanetiymiş."

"Sonra ne olmuş?"diye sordum yavaşça gözlerimi gök yüzünün karanlığına dikerken. 

"Aşık olmuş. Gökyüzüne."

"Herkes ulaşamayacağı kişilere aşık oluyor."diye mırıldandım.

"Evet."dedi. "İstisnasız her birimiz."

"Sen hiç aşık oldun mu?"

"Bir kere."

KUZGUNU ÖLDÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin