Κανω μια βόλτα στα Γρεβενά και εχω μαγευτεί απο την ομορφιά τους...ειναι απλα υπέροχα και εχουν αρκετή ανάπτυξη...απο όσο πίστευα, περπατάω και ακουω μια κόρνα απο πισω μου,γυρνάω απότομα και βλεπω τον Έκτορα σε ενα μαυρο τζιπ να μου κανει νόημα...
"Έλα μεσα..."τρέχω κοντά του και τον κοιτάω απο το παράθυρο...
"Γυριζω σπίτι έλα..μην περπατάς.."
"Οκ.."μπαίνω μεσα και βολεύομαι στην θεση.." ευχαριστώ..."λεω"τιποτα επρεπε να σου ξεπληρωσω την χάρη."
Γελαω και βάζει μπρος....σε περιπου δέκα λεπτά έχουμε φτάσει στο σπίτι...."Θες να έρθεις για ενα καφε μεσα;"ρωτάω και χαμογελάει...νομιζω οτι κατα κάποιο τροπο με φλερτάρει...
" Ναι,δεν εχω πρόβλημα..."λεει και βάζω τα κλειδιά στην πόρτα...Την ανοιγω και βλεπω την Νινα και την Αμαντα να πέφτουν πανω μου σαν τρελές και να με αγκαλιαζουν...
"Που ήσουν ρε κοπέλια,τρομάξαμε..."
Λεει η Αμαντα και με κοιταει με παράπονο..
"Ειχα πάει μια βόλτα,τωρα αφήστε με να μπω μεσα.."
Με αφήνουν και μαζι με τον Έκτορα μπαίνουμε μεσα..Με σκουνταει η Αμαντα και χαμογελάει πονηρά..."καλε αυτο το μανάρι πιο ειναι;"
"Ένας γείτονας μου.."λεω ψιθυριστά..Πίνουμε τον καφε μας και μιλάμε..η Νινα δεν εχει σταματήσει να Φέρνει σε δύσκολη θεση τον Έκτορα,της εχω κανει αρκετές φορές νόημα αλλα τιποτα...
"Και τι δουλεια κανεις;"
"Βασικά,δουλεύω σε ενα μπαρ...σαν dj...αλλα περιμενω να ξεκινήσει η Σχολή...ειμαι στην ουσία μπορει να ακουστεί κουλό..αλλα ειμαι υπολοχαγός...κανω μάθημα σε σχολή Στρατιωτική...""Υπολοχαγός;Ουαου...φαντάζομαι θα φοράς και αυτη την υπέροχη στολή...ε;"
Λεει η Νινα σαν ξελιγομενη...." Ναι φοράω..."
"Έκτορα μην απαντάς αλλο στις ερωτήσεις τους...ειναι λιγο περίεργες οι φίλες μου..."
"Χαχα,οχι δεν εχω πρόβλημα...""Καλα σου λεει το παλικάρι,δεν εχει πρόβλημα...για πες του και εσυ γιατι ήρθες εδω...πεστου οτι και εσυ πέρασες στρατιωτική σχολή..."λεει η Αμαντα και ο Έκτορας γυρίζει να με κοιτάξει..με γουρλωμένα μάτια..
Νιωθω τα μάγουλα μου να καίγονται και γυριζω...
"Εμ ναι...οκ..πέρασα και τι έγινε;""Τι έγινε..αυτο ειναι πολυ αξιοθαύμαστο...αυτη η σχολή πέρνει περιπου 30 γυναίκες τον χρόνο,εισαι πολυ τυχερή.."λεει"ελπιζω να σε εχω εκπαιδευόμενη γιατι αν σε εχει ο Άλλος..την έκατσες..."
Σμίγω τα φρύδια και τον κοιτάω"Τι εννοείς;"
"Θα μάθεις σε λιγο καιρο..."Συνεχιζουμε την συζήτηση..και η Νινα συνεχίζει να του την πέφτει στην ψυχρά...αυτες ειναι οι φίλες μου τι να κανω...
Μας λεει κάποια στιγμη να έρθουμε στο μπαρ που δουλεύει...και μετα φεύγει...
Οταν μένουμε μόνες μας,ρίχνω ενα γερό κυριγμα...στις φίλες μου...κυρίως στην Νινα...αλλα μετα τα βρίσκουμε...απο το μικρο καβγαδάκι μας....
Βλέπουμε μια ταινία και διασκεδάζουμε....θα μείνουν εδω για μια εβδομάδα περιπου...Οχ τι εχω να τραβήξω...
Ειναι λιγο μικρο αυτο αλλα νομιζω ειναι μέτριο...ηθελα να ανεβασω...νιωθω καλητερα...αλλα δεν εχω και την τελεια έμπνευση...συμπαθώ πολυ τον Έκτορα...νομιζω την προηδοποιησε για αυτα που την περιμένουν...ποιον λετε να εχει για "εκπαιδευτη"; Τι εννοεί ο Έκτορας με το άλλον; Θα δουμε στην συνέχεια..❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...