...Κεφαλαιο 12...

12K 650 9
                                    

Επιστρέφω σπίτι έξαλλη σε άσχημη κατάσταση και ακουω το κινητο μου να χτυπαει..το σηκώνω απότομα..και ακουω την γλυκιά φωνή της Αλίκης..τι μου φτάσει και αυτη,της έτυχε ένας αδερφός γάιδαρος.
"Γιατι έχεις νεύρα.."
"Χαστούκισα τον Αδερφό σου..και το ευχαριστήθηκα."
"Τι;"ειπε έκπληκτη..
"Σοβαρά τωρα..παίζει να εισαι η πρώτη γυναίκα στο σύμπαν που εχει σηκώσει το χέρι της πανω του.Καλη αρχη αυτο..ούτε εγω δεν μπορω..."

Γελαω και ακουω και το δικό της γέλιο μεσα απο το τηλεφωνο..
"Λέγαμε με τον Έκτορα αν ήθελες να πάμε σε μια Θερμενομενη πισίνα...για μπανάκι...ειναι απίστευτα τελεια..."
"Ενταξει δεν εχω πρόβλημα.."
"Ραντεβού αύριο το πρωι εξω απο το σπίτι σου να εισαι έτοιμη."δεν προλαβαίνω να απαντήσω και το κλείνει..Ααα αυτη εχει την φωλιά της χεσμενη κατι κρύβει...

Παρατάω το κινητο στον καναπέ και πηγαίνω για μπάνιο..γεμίζω την μπανιέρα και μπαίνω μεσα,ριναι πολυ χαλαρωτικό...βγαίνω και τυλίγω μια πετσέτα γύρω μου.Πηγαινω στο δωματιο μου και ψάχνω το μαγιό που ειχε αγοράσει νε την Αμαντα το βρίσκω και το βάζω στην ακρη...στεγνώνω τα μαλλιά μου και ντύνομαι ζεστά...εχει αρκετό κρύο σήμερα.

Κάθομαι στον καναπέ και βλεπω ενα χαρτάκι..θυμαμαι πτι ειναι το τηλεφωνο του Σωτήρη...το κοιτάω και μπαίνω σε πειρασμό..καλο γρήγορα τον αριθμό του και περιμενω να απαντήσει..

"Το ξερά οτι θα με πάρεις.."ακούγεται η φωνή του.."Εμ ναι,βασικά ειχα μπει σε πειρασμό...έλεγα μήπως ήθελες να έρθεις μαζι με κατι φίλους μου σε μια Θερμενομενη πισίνα...για μπάνιο."
"Ενταξει δεν εχω πρόβλημα..πάντως σε παραδέχομαι..καλο το χαστούκι.."
Γελαω αλλα κάποια στιγμη υο γέλιο μου κόβεται..καθως μου έρχεται στο μυαλό η φάτσα του....οχι!

"Καλλιροη..εισαι εκει;"
"Εμ..ναι..απλα μου επεςε κατι και προσπαθούσα να το πιασω.."
"Οκ..λοιπον τα λεμε αύριο..."

"Το πρωι.."
Σημπκηρωνω και κλεινω το τηλεφωνο..
Τι θελει αυτός στο μυαλό μου..οχι..κυριε Οδυςςεα δεν θα προσπαθήσεις να μου βιασεις την σκέψη...

Βάζω μια ζέστη κουβέρτα και ανοιγω την τηλεόραση..λίγη ώρα μετα αποκοιμιεμαι στον καναπέ.

(...)
Ακουω το κουδουνι να βαράει και πετάγομαι απο τον καναπέ...προσπαθώ  να συνηθίσουν τα μάτια μου στο φως του ήλιου,σηκώνομαι και ανοιγω την πόρτα...
"Παιδι μου ακομα ετσι εισαι;"
Κοιτάω την Αλίκη και μετα θυμαμαι..

"Οχ..παρακιμοιθηκα..τωρα Αλικάκη τρέχω.."
Μπαίνω στο δωματιο μου και φοράω το μαγιό και απο κατω ενα σορτσάκι..μια ζέστη μπλουζα και το τζάκετ μου..και βάζω λίγη μάσκαρα..χτενίζω τα μαλλιά μου και ειμαι έτοιμη.

ΠειθαρχίαWhere stories live. Discover now