...Κεφαλαιο 20...

8.7K 536 9
                                    

Οι μερες περνούσαν...υπέροχα..χωρίς καμία ενόχληση...στην σχολή δεν υπηρχε ημέρα να μην τον τσιγκλήσω λιγο..η άνοιγα τα κουμπιά της στολής...ή του έστελνα μηνύματα...όλη η φάση ειχε πλάκα...οταν η φάτσα του ηταν λες και ειχε πάθει εγκεφαλικό..μια μερα...οταν ειχε τελειώσει η προπόνηση..ργω ειχα μπει στο μπάνιο του...πάντα μετα την προπόνηση εκανε μπάνιο εδω..και αφου ειχε αδειάσει η σχολή ηταν η τέλια ευκαιρία για να τον ξεμυαλίσω..οταν με είδε...πρεπει να έπαθε ενα μικρο έμφραγμα....εγω γέλασα με την ψυχη μου..και ευχάριστιομουν την καθε στιγμη μαζι του...

Σήμερα θα πηγαίναμε για πεζοπορία..σε ενα δάσος..μαζι με την Αλίκη και τον Εκτορα...χάρηκα πολυ..γιατι σαν παιδι της πόλης και εγω δεν ειχα Παει ποτέ σε δάσος να δω πως ειναι...
Ντύθηκαμε καλα...πήραμε τα απαραίτητα και φύγαμε με το τζιπ...

Αφου φτάσαμε στο δάσος εγω ημουν ενθουσιασμένη..φαινόταν πολυ ωραίο...
Μπήκαμε μεσα και περπατάγαμε η Αλίκη με τον Εκτορα μπροστά και εμεις πισω...
Ειχε πλάκα...

Σε κάποια φάση..τον τράβηξα σε ενα δεντρο..ειχα γινει αχόρταγη και ηθελα καθε λεπτο να ενώνομαι με το αλλο μου μισο.

Ημουν ερωτευμένη μαζι του και ηθελα τοσο πολυ να του το πω..περίμενα ομως την κατάλληλη στιγμη για να το κανω...

"Καλλιροη..τι κανεις;"
"Οδυσσέα..θελω να το κάνουμε τωρα..."άκουσα το γέλιο του και του έκλεισα το στομα με ενα φιλί......δάγκωσε με μανία το χείλος μου και τα χέρια του έσφηξαν την μέση μου.

Ξεκουμπωσε το μπουφαν τον και το πέταξε κατω,μου έκλεισε το ματι..και με έσπρωξε να κάτσω κατω..
Ανέβηκε απο πανω μου και ξεκουμπωσε το μπουφαν μου...το χέρι του χώθηκε μεσα στο κολάν μου και αρχισε να τρίβει πανω απο το εσωρουχο την περιοχη μου...η ανάσα μπυ ειχε κοπεί..δεν θυμόμουν τον τροπο για να αναπνευσω αυτη την στιγμη...

Έβγαλα τέλειος την μπλουζα μου..και την δικη του και ξεκούμπωσα με μανία το παντελονι του...ντρεπόμουν μην μας δει κανεις..αλλα με διαβεβαίωσε πως ακομα και να οριομασταν κανένας δεν θα μας άκουγε.

Ελεύθεροσε απο το μποξεράκι την στύση του και εγω χαμογελάσα..τον καβάλησα και εισχορισα σιγά σιγά όλη τη την στύση του μεσα μου...άκουσα την κόφτη ανάσα που πείρε και χαμογέλασα..το χαμογελο μου κόπηκε...οταν αρχισε να με σφυροκοπάει πανω του...ηθελα να φωνάξω..αλλα κρατιόμουν...ειχα χωθεί στην εσοχή του λαιμού του και αναστενάζα απαλά..να με ακούει μονο εκεινος...το κεφάλι του ειχε χωθεί στο στήθος μου και το δάγκωνε...όλη η φάση ηταν εντελώς τρελή...μεσα στο δάσος...γυμνοί...να μας αγκαλιαζει η φύση...να γινόμαστε ενα εννωποιων του δάσους...
Αναστέναξα δυνατά και άφησα τον οργασμο μου ελεύθερο...
Μετα απο δυο διησδησεις τελείωσε και ο Οδυσσέας..."Οδυσσέα..σε αγαπώ.."αναστέναξα βαθιά..και μόλις κατάλαβα τη ειπα ηθελα να το βουλώσω..
"Και εγω..μωρό μου.."ηταν τρελό..μου ειπε πτι με αγαπάει..όλο μου μοιάζει με ψέμα...

Ενα καλοστημένο ψέμα...ενα όνειρο..δεν ξερω γιατι..αλλα νιωθω πεταλούδες στο στομάχι μου...λες και όλο το ζωικό βασίλειο πτηνών εγκαταστάθηκε στα αυτιά μου.
Μόλις ανέκτησα τις δυνάμεις μου σηκώθηκα και ντύθηκα..
"Οδυσσέα..το εννοείς;"
"Ο Λόγος μου ειναι υπογραφή..άλλωστε δεν το λεω και συχνά..δεν νομιζω πτι το εχω πει ποτέ.."
"Μπορείς να μου το ξαναπείς να βεβαιωθώ πτι δεν λες ψέματα.."
"Σε αγαπω..ηλιαχτίδα..Άγγελε μου,φως μου..ζωη μου."
Δάκρυσα αλλα γρήγορα μάζεψα το δάκρυ μου..
"Καλε που είστε εσείς..σας ψάχνουμε.."Οχ τους ξέχασα αυτούς.."Εμ εμεις..μου έδειχνε τα δέντρα.."ειπα και κοκκινισα.."Καλα ηταν τα Δέντρα;"μου ειπε με υπονοούμενο η Αλοκη και γέλασα...

Και αλλο κεφαλαιο..πια ειμαι εγω βρε;Εικόνισμα να με κάνετε...πλάκα κανω..δεν τα πάω καλα με την εκκλησία όποτε...Αδηστε το..ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο..είπαν σε αγαπω ο ένας στον αλλο τι γλυκό...

ΠειθαρχίαWhere stories live. Discover now