Την επόμενη μερα..ειχε εναν υπεροχο καιρο..γεματο ήλιο..καο ετσι έπεισα τον Οδυσσέα να πάμε..βόλτα να μου δείξει την Λαρισα..και να φάμε και καπου..
Κάναμε την βόλτα μας και μου αγοράσε ενα υπεροχο δαχτυλίδι..ελπιζω να μην συμαινει κατι αυτο..επέμενα πολυ οτι δεν χρειαζόταν αλλα εκεινος εχει ξερό κεφάλι και δεν άκουγε κουβέντα.
Ήπιαμε καφε και μετα επόμενος προορισμός ηταν μια ταβέρνα που μου ειπε οτι εκει πήγαινε καθε χρόνο...απο μικρός..ο ιδιωκτητης του μαγαζιού ηταν φίλος των γονιών του.Μπήκαμε στο μαγαζι και με τραβηξε μεσα στην κουζίνα..ηταν πολυ ωραίο το Ταβερνάκι..σου προκαλούσε μια ευχάριστη ζεστασια.
"Κυριε Μανώλη;;"ένας αντρας γύρως τα έξηντα εκανε την εμφάνιση του και αγκάλιασε τον Οδυσσέα.
"Αγόρι μου..ποσά χρόνια εχω να σε δω;Ξενυτευτικες Στα ξένα για την σχολή του συχορεμενού του πατέρα σπυ..και δεν έρχεσαι να μας δεις...σε αποθυμησαμε..""Θα ερχομαι πιο συχνά..ετσι Καλλιροη;"
"Ναι βέβαια.."ειπα εγω χαμόγελοντας.
"Βρε γαιδουρι σου μιλάω τόση ωρα και με την κοπελα δεν με συστησες..ετσι σε μεγάλωσα εγω;"
"Συγνωμη..απο εδω η Κοπελα μου η Καλλιροη.."
"Χάρηκα.."ειπα χαμόγελοντας και έδωσα το χερι μου.
"Βρε παλιοτομαρο..κουβέντα ε στον Γερό Μανώλη..βρήκες μια κουκλα και υπέροχη κοπελα και τιποτα..καλο κάθαρμα εισαι."
Ο Οδυσσέας γέλασε και αγκάλιασε τον κύριο Μανώλη...ξανα.
"Ηταν κατι απρόβλεπτο...θα ερχόμαστε πιο συχνά...""Ενταξει παιδια μου..άντε κοπιάστε τωρα...καθίστε..και πανω να φωνάξω το Ηλιαννιο να σας πάρει παραγγελιά"ο Οδυσσέας άσπρισε μόλις άκουσε αυτο το όνομα..και με έβαλε σε σκεψεις.Αυτη που ειπε η γιαγιά του;
"Οδυσσέα μου..Αχ αγαπη μου δεν το πιστευω..."
Τον αγκάλιασε και τον φίλησε στο μάγουλο...Λυσαρα..το μικρο πλασματάκι της ζήλιας εκανε την εμφάνιση του.
"Γεια σπυ και σε εσένα Ηλιαννη..να σου συστήσω..την Καλλιροη..την κοπελα μου.."
"Χάρηκα...Οδυσσέα δεν μας τα είπες αυτα..με στεναχώρεις.Αθηναια εισαι;""Ναι..αλλα ζω εδω.."
"Πως φαίνεται..."ειπε γεμάτη κακιά..
"Τι εννοείς;"ρώτησα.
"Κοιτά τα ρούχα σου..και αυτη η τσάντα..φραγκάτους γονείς πρεπει να εχεις."
"Ηλιαννη..εχει οτι θελει..φέρε ενα κατάλογο να διαλέξουμε τι θελουμε και φωναξε τον Αντώνη να μας παρει παραγγελία."Ηταν απόλυτος και ψυχρός..
"Τι κάνουν τα φράγκα.."αναστέναξε και γουρλωσα τα ματια..τι εννοεί η σκυλα;"Οδυσσέα τι εννοεί αυτη;"
"Τιποτα..μην την ακούς..μια πορνη πολυτέλειας ειναι.."
Ενιωσα την διάθεση μου να χαλάει..
"Έλα ρε μωρό μου...αφου εισαι ανώτερη της..ξερεις πως να φερθείς αν πετάξει καμία σπόντα."
"Ξερω..αλλα αυτο που θελω να μαθω ριναι εσυ απο που την ξερεις..."
"Ηταν...""Οι κατάλογοι σας..."
Και σε ακατάλληλες καταστάσεις..διαλέξαμε τι θα φάμε και πείραμε παραγγελία, εκεινη τον κοιτούσε σαν λουκούμι και τα νεύρα μου χτυπούσαν κοκκινο."Οδυσσέα..αλλη μια φορα μα σου χαμογελάσει απο απέναντι...θα την πιάσω και υα την ξεμαλλιασω...λέγε απο που την ξερεις;"
"Ηταν πρώην μου..ωραια;Και ρε μωρό μου ηρέμησε."
"Τι να ηρεμήσω..δεν μπορω να ηρεμησω..σε κοιταει σαν ξερολούκουμο."
"Χαχαχα...έλα βρε χαζό μου..ματια μονο γιε εσένα εχω και στο εχω αποδείξει.""Φάγατε..σας αρεσε..εσας κυρία Αθηναία...ηταν αντάξιο των προσδοκιών σας;Η μήπως να φέρω κατι πέντε αστέρων;"
Με προκαλεί η παλιό σαβούρα.
"Ναι..ξερεις θα ηθελα ενα ανθρακούχο νερο..με δυο σταγόνες λεμόνι και μουςτο απο σταφύλι.."
Με κοιταξε σαν να ειδε ούφο..ηθελα να γελάσω με την φάτσα της.
"Αχ..το ήξερα πτι δεν θα ξέρατε..να τπ φτιάχνετε..μια μερα περνά απο τπ σπίτι να σπυ δείξω...μένω στα Γρεβενά.Μαζι με τον Οδυσσέα.."
Έβγαζε φλιχτενες..και ο Οδυσσέας γελούσε..
Σε όλη την διαδρομή για τον γυρισμό γελούσαμε."Μωρό μου..ήξερα πτι θα την έβαζες στην θεση της.."
"Εννοείται...άκου εκει μα μην ξερει μα φτιάχνει ανθρακούχο με σταφύλι και λεμονι..δεν ξερω καν αν υπάρχει.."ειπα καο γέλασα έντονα.Φτάσαμε εξω απο το σπίτι και πριν μπούμε μεσα με σταματησε.
"Θελω να σου πω κατι.."
"Πες μου."
"Καλλιροη...δεν θελω τιποτα περιεργο..αλλα θα ήθελες να μείνεις μαζι μου...στο σπίτι μου;"Να μείνουμε μαζι;δελεαστικό..αλλα φοβάμα..
"Μπορω να το σκεφτω;"
"Εννοείται..αλλα γρήγορα.."Γέλασα και μπήκαμε μεσα.
Χειιι..ζουζούνια να και σε αυτο!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...