"Νινα;"ψέλλισα προσπαθοντας να καταλάβω τι γινεται γύρω μου,δεν πίστευα στα ματια μου,η Νινα εχει πεθανει..μα πως;
"Ξερω...ξερω..μην πεις τιποτα..μπορω να μπω λιγο μεσα,θα σου εξηγησω.."
Την παρατήρησα για λιγο και έκανα χώρο να περάσει.Ειχε αλλάξει αρκετα..εχω να την δω ενα μισή χρόνο τωρα..
Ηταν πιο όμορφη απο ποτέ τα μαλλιά της..τα ειχε κόψει..και φορούσε ενα κοντό βυσσινί φορεματακι..που κολάκευε το σωμα της..."Το ξερω οτι με μισείς.."
"Δεν σε μισώ.."ειπα και έκατσα διπλα της.."Επρεπε να φύγω..ειχα μπλέξει άσχημα..το έστησα όλο αυτο με τον πατέρα σου...ξερω..βαρύ..αλλα με βοήθησε...πολυ..πήγα στην Αγγλία..και εμενα με τον γιωργο...ηταν μεγαλο ρίσκο να ερθω εδω..αλλα μου ελειψες..τοσο πολυ.."Με έσφηξε στην αγκαλια της,και την έσφηξα πιο πολυ.
"Που εισαι μπλεγμένη..με λεφτα,τζόγο;Ναρκωτικά;"
"Καμία σχέση..απλα οι γονείς μου..θέλανε να με παντρέψουν με κάποιον..που δεν ηθελα...ολα αυτα με έκαναν να νην σκεφτω λογικά..ο Στέλιος νόμιζει οτι ειμαι νεκρή..σκέφτομαι να τον βρω..""Αμάν βρε Νινα.."
Λεω και νιωθω τα δάκρυα μου στα μάγουλα μου..ειναι πιο πολυ ανακούφισης.
"Εσυ;Η σχολή;Ο Οδυσσεας;""Εγω καλα..η σχολή..στα κομμάτια..και ο Οδυσσεας..πριν λιγο μου εκανε πρόταση.."με κοιταει με ανοιχτό το στομα και κλείνει πολλές φορές τα ματια της.
"Βρε παιδι μου..γάμος;Δεν εισαι λιγο μικρη;"
"Ναι αλλα ετσι οπως ήρθαν τα πράγματα.."βάζω το χερι μου στην κοιλιά μου και ξαπλώνω πισω..."Ιιιιιι..ε οχι.."γελαω και της ρίχνω ενα βλεμμα.
"Δεν το πιστευω..δηλαδή...θα κανει η κολλητή μου μωρό..στην Αμαντα το είπες;"
Συννεφιαζω ακούγοντας αυτο το όνομα...
"Εχεις χάσει επεισόδια φιλη,η Αμαντα φίλησε τον Πδυσσεα και ηταν η αιτία για να χωρίσω μαζι του...ανακάλυψα το ποσό πουτανα ηταν."
"Σοβαρολογείς τωρα;"εχει μείνει με το στομα ανοιχτό και με κοιτάζει..
"Θα μπει καμία μύγα.."λεω γελοντας και το κλεινω..
"Θα μείνεις ετσι;"
"Βασικά..θα επιστρέψω στην Αγγλία..θα μείνω για σήμερα μόνο..λογικά σε κάποιο ξενοδοχείο..""Με τιποτα..μαζι μου θα μείνεις.."
"Μην σας το χαλάω...θα περάσω αυριο.."δεν προλαβαίνω να μιλησω και εχει φτάσει ήδη στην πορτα..
"Θα προσπαθησω να ερθω στον γάμο σας..και..να με αφήσεις να βαφτίσω το μωρό σας..."
"Εννοειται.."την αγκαλιαζω ξαι σκουπιζω τα δάκρυα μου..ακομα δεν μπορω να το πιστέψω.Χελοου..ειναι μικρο αλλα θα βαλω το βραδυ..για όσοι δεν το τσεκάρατε..εχω ανεβασει καινούργια ιστορία!
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...