Οδυσσέας..
Λίγες μερες αργότερα
Ανοιγω τα ματια μου..και νιωθω ενα βάρος στο στήθος μου..κοιτάω και βλεπω την Καλλιροη πανω μου..σε στάση εμβρύου..να κοιμάται..ειναι τοσο γλυκουλα..
Χαϊδεύω το κεφάλι της και την σηκώνω απο το στήθος μου..την ακουμπάω μαλακα στο μαξιλάρι της και σηκώνομαι πανω..
Παω να κατέβω τις σκαλες και την βλεπω να τρεχει προς το μπανιο...
Δεν μιλάω..και απλα κατεβαίνω τις σκαλες...Φτιάχνω πρωινό..και πίνω καφε..ντυνομαι και ετοιμάζομαι να φύγω..για την δουλεια..
"Καλλιροη..δεν θα έρθεις στην σχολή..εχεις χάσει αρκετα μαθήματα..πως περιμένεις να περάσεις.."λεω και κανει την εμφάνιση της..
"Εχω πυρετό..μαλλον θα κάτσω.."τα ματια της φαίνονται κόκκινα..δεν απαντάω και παω να την φιλήσω..απομακρύνεται και την κοιτάω.."Δεν θελω να σε κολλήσω μωρό μου.."λεει και χαμογελάει.
Γνεφω και φεύγω..ηταν πραγματικά πολυ ζέστη..απο εχθές δηλαδή εβυχε..ετσι οπως ντύνεται λογικό...Μπαινω στο αμαξι και περνώ την μανα μου..
"Πως μας θυμήθηκες;"
"Έλα βρε μανούλα.."
"Λέγε ρε παλιο γλιφτη τι θες.."γελαω και της στέλνω ενα φιλάκι.."οταν εισαι άρρωστος τι κανεις;"
"Γιατι αγόρι μου;Κρυωσες;"
"Οχι...η Καλλιροη..απο εχθές εχει πυρετό..και ειναι χάλια μαύρα..""Κομπρέσες..ζέστη σουπίτσα..μασάζ..να πίνει νεράκι να μην αφυδατωθει και ξεκούραση."
"Ενταξει.."
"Άντε αγόρι μου σε αφηνω τωρα..γιατι ηρθε ο Δαμιανός..να βαλω στο παιδι μου να φάει.."
"Ρε αυτος δεν εχει σπίτι;Τι έρχεται συνέχεια εκει;"λεω χλευάζοντας..έλεος μεγαλητερος μαμάκιας εβερ."Έλα τωρα..λες και δεν τον ξερεις.."
"Καλα μαμα..επειδη πρεπει να παω στην δουλεια σε κλεινω..""ενταξει αγόρι μου..και οτι χρειαστείς με την κοπελα μας..πες μου να ερθω να την φροντίσω."
Τελειώνω τα μαθήματα..και ακυρώνω ενα για να παω νωρίτερα σπίτι...
Πριν μπω..ακουω φασαρίες..Μπαινω μεσα και βλεπω την Αλίκη..να κάθετε στον καναπέ..με δάκρυα στα ματια και ένοχο βλεμμα..και την Καλλιροη..τυλιγμένη με μια κουβέρτα..χλωμή..και φαίνεται πραγματικά χάλια..
"Επ..τι έγινε..Αλίκη τι έπαθες;"
"Τι...τιποτα..σαν τι να παθω;"
Ένοχη..αδερφούλα..
"Γιατι ήρθες νωρίτερα.."λεει..και φαίνεται νευρική.
"Επειδη..η Καλλιροη δεν ειναι καλα..και ήρθα να την φροντίσω."
"Μάλιστα..καλα παιδια φεύγω..""Οχι..οχι...πριν μου πεις τι έπαθες."
Την πιάνω απο το μπρατσο και την βάζω στον καναπέ πισω.
" Δεν εχω κάτι..απλα..απλα.."λεει ξαι ξεσπάει σε δάκρυα..
"Τι έγινε;"ρωτάω την Καλλιροη και μου ψυθιριζει..οτι θα μου πει μετα.."Κοριτσάκι μου..τι συμβαίνει;"
"Συμβαίνει οτι η ζωη μου ειναι σκατα..Φεύγω..αντίο..Καλλιροη μου.."Βγαινει και κοπανάει την πορτα..
"Τι έγινε;"
"Εχει καθυστέρηση "λεει "τι καθηστέριση;"λεω μπερδεμένος.."Ρε παιδι μου..εχει καθηστέριση..νομίζει οτι ειναι έγκυος.."
Γουρλώνω τα ματια μου και νιωθω τι στομα μου να ξερενεται.
"Δεν το πιστευω..γαμω την πουτανα μου..θα τον σκοτώσω..υα τον κανω ίσα με το χώμα..θα..θα..""Οδυσσεα..ηρέμησε..ας σσχολη ασχοληθούμε με εμενα..γιατι νιωθω πτι θα λυποθημησω..εχω 39 πυρετό..και αισθάνομαι χάλια.."
"Θα πάρω την μαμα μου..να ερθει απο εδω..να σε κανει καλητερα."
"Τι κες παιδι μου..μπορω και μόνη μου.."Σηκωνεται πανω και πάει βα περπατήσει αλλα λυποθυμαει..τη πιάνω και την σηκώνω στην αγκαλια μου..ανεβαίνω στο δωματιο...την αφηνω ξαι την σκεπάζω..
Κατεβαίνω κατω..και φτιάχνω μια ζέστη σούπα..
Καλώ τον Έκτορα ..και πρεπει να φανώ ψύχραιμος..
"Έλα ρε φίλε.."
"Έκτορα...έλα απο εδω..θελω να μιλήσουμε.."δεν απαντάει και το κλεινω.Ενα δωράκι..απο εμενα για εσάς..κοιτάξτε και την καινούργια ιστορία μου!!!😈
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...