Είχαμε παραταχθεί όλοι σε σειρές κοιτούσα γύρω μου και υπήρχαν ελάχιστες κοπέλες..που αρκετές απο αυτες φάνταζαν για μοντέλα και οχι για αυτη την σχολή...τα νύχια στην πένα...το μαλλι στην τρίχα και το καπέλο στιριζοταν υπέροχα στο κεφάλι τους...ειχαν δώσει διαφορετική νότα στην στολή και μια απο αυτες την ειχε κανει καπρι και τα μανίκια κοντά...
Η μια απο αυτες μου έριξε ενα απαθές βλέμμα και εγω αμέσως γύρισα...απο οτι φαίνεται αυτες ειναι οι λεγόμενες Μπάρμπι..που καθε σχολείο,σχολή,παρέα...εχει..και κανένας δεν τις συμπαθεί.
Γύρω μας ηταν άντρες,πολυ άντρες...ο ένας πιο όμορφος απο τον αλλο..δεν ήξερα οτι αυτη η ομορφιά κρυβόταν εδω περα...αν αμολουσα την Νινα και την Αμαντα..εδω πάρτι θα έκαναν..
Γέλασα με την σκέψη μου και ενιωσα μια σκιά μπροστά μου...
"Θα ηθελα να μαθω παρα πολυ γιατι γελάτε δεσποινίς.."
Σήκωσα το βλέμμα μου και μετα απο κάποια δευτερόλεπτα,διότι ηταν ψηλός έφτασα στο προςωπο του...ειχε έντονα χαρακτηρίστηκα..και ο ήλιος έπεφτε πανω του...γαλανά φωτεινά μάτια..και έντονες γωνιές στο προςωπο...τα μαλλιά του ηταν καςτανα..σκούρα,και οπως ανέφερα και πριν ηταν πολυ ψηλός...μπροστά του παρότι ειμαι 1,70 ένιωθα σαν μύγα."Τι..τιποτα κατι δικά μου.."
Ειπα και η Αλίκη με κοίταξε έτοιμη να γελάσει..νομιζω στο προςωπο μου διακρινόταν ο φόβος που ένιωθα αυτη την στιγμη...
"Μήπως θα ήθελες να τα μυρίσεις;Ετσι για να μάθουμε βρε παιδι μου.."ξεροκατάπια και γύρισα να κοιτάξω την Αλίκη..."Οχι δεν θα ηθελα να το μυραστω δεν θα επαναληφθεί.."
"Ωραία..Χαιρομαι..."
Αφού επειτελους εφυγε...άφησα την ανάσα μου...η Αλίκη ειχε δακρύσει απο το βουβό γέλιο.."Και μόλις γνώρισες τον Μπρο μου..νομιζω οτι χρειάζεσαι μια πάνα.."ειπε πειράχτηκα και εγω την κοίταξα με σηκωμένο το φρύδι..δεν μοιάζουν και πολυ...για αδέρφια..
"Το μπουλντόγκ ειναι αυτός;"
"Ναιπ.."
"Ωραία κρατά το όνομα του πάει.."
Ψυθίρισα..."Δεσποινίς....δεν θα κάνουμε καλη αρχη εμείς οι δυο...μόλις ήρθες και δεν λες να βάλεις γλώσσα μεσα σου....πέσε κατω..και κανε 150 καμσεις..."τον κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια...και ολα τα βλέμματα ειχαν πέσει πανω μου...την τύχη μου...έπεσα κατω και ξεκίνησα να κανω...στις πέντε καμσεις τα εφτησα...
"Κάποια χρειάζεται σκληραγωγησει..θα το εχω υπόψην μου.."
Σηκώθηκα πανω και τυναξα τα ρούχα μου,του έριξα ενα δολοφονικό βλέμμα και γύρισα στην σειρά μου..Η ώρα πέρασε....μιλώντας μας και ξεκίνησε η μοιρασιά για τους πρωτοετής,δευτεροετής και τριτοετής που θα επερνε ο καθένας....για κακή μου τύχη,επειδη ειμαι και καντεμο...ο Εκτορας πήρε όλους τους δευτεροετής και ένας μεγαλητερος,καλοδιατηρημένος αντρας τους Τριτοετής...Άρα..ποιος πέφτει για τον κλήρο;Εμεις!!! Και θα πάρω τον Μαλακα...ξεφυσηξα νευρισμενη και η Αλίκη μου χτύπησε συμπονετικά την πλάτη...
"Καλη δυναμη..."την κοίταξα λόξα και γέλασε..."Με αυτο τον αδερφό που έτυχες απορώ τι δυναμη είχες εσυ..."
Γέλασε και Αφού τελείωσε η πρώτη μερα...πήγαμε να αλλάξουμε.."Πάμε για καφε;"
"Ναι αμε.."
Ειπα και φόρεσα το μπλουζάκι με το ραντάκι μου.Βγηκα εξω και παρατήρησα την Αλίκη..ειχε πολυ ωραίο σωμα και μεγαλο μπούστο...την ζήλευα πραγνατικα...για τα υπέροχα μάτια της...
" πάμε;"έγνεψα και φύγαμε
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...