Ο καιρός περναει ευχάριστα..με την μητέρα μου στο πλευρο μου..να μην με αφήνει σε ησυχία...λίγες μερες μετα την επίσκεψη της Νίνας..που πλεον εχει ξανα ενταχθεί στην ζωη μου...ήρθαν οι γονείς μου..με πρωτοστατη τον πατέρα μου...να μου ζητάει γονατιστός συγνωμη..να ειναι μετανιωμένος πίκρα..και μεχρι να κλαίει έφτασε σε σημείο...και να ζητάει μια θερμή συγνωμη στον Οδυσσεα...
Όλος αυτος ο καιρός πέρασε..με εμενα να διαλέγω νυφικά,να διοργανώνω τον γάμο..και ολα αυτα...ημουν εξαντλημένη,ήθελε τοσο κόπο ο γάμος..αλλα θα γινει ετσι οπως τον φαντάζομαι...και νε τον ανθρωπο που πραγματικά ειμαι ερωτευμένη μαζι του,που πραγματικά αυτη η φλόγα μεταξύ μας δε θα σφισει ποτέ...και η ευτιχια δεν θα γινει Δυστηχία.
Η κοιλιά μου..ειχε μεγαλώσει κάπως,έμπαινα στον τρίτο μου μήνα,και συντομα θα μάθαινα το φιλο του μωρού μου.
Ο Οδυσεας ηταν βέβαιος οτι ηταν αγόρι..εγω παλι..πίστευα οτι θα ηταν κοριτσι..αλλα ο Οδυσσεας επέμενε πεισματικά...έλεγε οτι στο σόι του όλοι έκαναν αγορια..με εξαίρεση την Αλίκη που ηταν απο τον δεύτερο γάμο της μητέρας του.Ο γάμος θα γινόταν διπλός...και η μητέρα του Οδυσσεα και της Αλίκης,ηταν κατενθουσιασμένοι που και οι δυο βρήκαν καλούς συντρόφους και ερωτευτικαν...
"Εισαι μια κουκλα,αγαπη μου..εισαι πανέμορφη.."ειπε η μαμα μου και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη..
"Καλη ειμαι.."ειπα και χάιδεψα απαλά την κοιλιά μου,χαμόγελοντας στο ειδολο μου."Θελω να φορέσεις αυτο..για ενθύμιο.."έβγαλε ενα Κολιέ απο το λαιμο της ξαι μου τον φόρεσε,ηταν μια μικρη διαμαντένια καρδούλα.
"Μου την χαρησε..ο Πατέρας σου..οταν σε ιοθετησαμε..ήμασταν τρισευτυχισμένοι."χαμογελαςα και την αγκαλιασα.
"Ο Οδυσσεας ειναι ο πιο σωστός..και ο πιο άξιος..σου αξίζει.."Έτοιμες;"ρώτησε ο πατέρας μου και κοίταξα για τελευταία φορα το είδωλο μου..ημουν καλη...οι αποχρώσεις στο προςωπο μου ηταν απαλές,και τα μαλλια μου πιασμένα σε κότσο..με μια τιάρα να στηρίζεται στο κεφάλι μου..και να ακολουθεί ενα πέπλο...το φορεμα μου ηταν απλό..ηταν στραπλες..και ειχε μικρά στρασακια πανω στην νταντελα που αγκάλιαζε το στήθος μου...
"Ναι!"ειπα και πηρα μια βαθιά ανάσα..βγηκα απο το δωματιο μου...και πρόχωρισα..κατεβαίνοντας τις σκαλες προσεχτικά..και κρατώντας το φορεμα μου ψηλά για να μην πέσω...
Μπηκα στο μαυρο αμαξι του πατέρα μου..όπου μεσα ηταν και η Αλίκη...μια πολυ όμορφη νύφη,σχετικά πιο απλή απο εμενα...αλλα πανέμορφη...
"Φιλενάδα τα σπας.."της ψυθίρισα και γέλασε..
"Κοριτσόπουλα..να ζήσετε.."ειπε η Σοφία και μας κοιταξε..το αμαξι το οδηγούσε..Ο Ιασονας..και μπροστά ηταν η Σοφία με ενα πανέμορφο κοκκινο φορεμα."Ευχαριστούμε.."
Η εκκλησία ηταν υπέροχη,οτι ειχα ζητήσει ηταν στην εντέλεια..γαρδένιες διακοσμούσαν την αυλή...και γύρω απο τις κολόνες υπήρχαν κορδέλες με λουλούδια..
Ο Οδυσσεας στέκονταν εκει..με το μαυρο κουστούμι του..ηταν πανέμορφος,ένιωθα την καρδια μου να χτυπά δυνατά και ακανόνιστα...
Όσο ο Πδυσσεας αλλο τόσο όμορφος ηταν και ο Εκτορας..φορούσε περιπου το ιδιο κουστούμι μονο που στον λαιμο του υπηρχε γραβάτα..σε αντίθεση με τον Οδυσσεα που δεν ειχε τιποτα..άφηνε το λαιμο το ακάλυπτο..
Έβλεπα την αγωνία του Εκτορα απο μίλια μακριά...ξεφυσούσε και έλυνε νευρικά την γραβάτα του.
Περπατήσαμε μεχρι εκείνους και η καθε μια πηρε το ζευγάρι της..και πρόχωρισε μες στην εκκλησία.
Η Νινα με χαιρετούσε..χαρούμενα..διπλα της ηταν ο Ορφεας..ενα αγόρι που γνώρισε λιγο καιρο πριν..και φαίνεται να αξίζει."Μωρό μου δεν εχω λόγια.."τα ματια του Οδυσσεα λαμπιριζαν..δεν άντεξα και του έδωσα απροειδοποίητα ενα ζουμερό φιλί..γεματο παθος.
Οταν η τελετή ολοκληρώθηκε πλεον...ηταν αντρας μου καη ημουν γυναίκα του.
"Τωρα πλεον εισαι και νόμιμα δικη μου.."χασκογελασα και του έχωσα μια μπουνιτσα στον ομο.
"Και μπορω να σε κανω οτι θελω.."μου έκλεισε το ματι και τον κοίταξα θυμωμένα...ήξερε τι φωτιές μου άναβε.Ο γάμος μας συνεχίστηκε με το υπεροχο γλέντι..που έστησε..ο Πατριός του..οδυσσεα..μολις τον γνώρισα..ηταν ένας καλός άνθρωπος..με χαρά και χιούμορ..
Το γλέντι συνεχίστηκε μεχρι αργα το βραδυ..και πριν κλείσει η βραδιά..χορέψαμε ενα υπεροχο μπλουζ..
Τον αγαπούσα,τον αγαπαω,και πάντα θα τον αγαπαω..
Συγκινήθηκα...❤️θα ηθελα να σας ρωτησω αν θέλατε ιστορία με την ιστορία της Σοφίας και του Ιασονα..της κόρης του Ερμη ή της βαφτιστιρας του Οδυσσεα (κεφ 23)
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...