Πφφφ άντε να δουμε..τι θα δουμε
Καταρχήν με έχετε προκαλέσει πολλοί και δεν θυμαμαι ποιοι..όποτε παιδια σορι.Ο λογος που δεν γραφω για εμενα ειναι επειδη αισθανομαι άβολα να αποκαλύπτω κάποια πράγματα για εμενα,γενικά ειμαι περιεργη.
Πφφ λοιπον ας αρχίσω καλητερα1) Με λένε Αργυρω
2) Ειμαι πραγματικα πολυ περίεργος ανθρωπος,ντροπαλη και αισθανομαι άβολα με όλους.
3) Μου αρεσει η Ροκ μουσικη..και οχι μόνο.
4) Ειμαι πραγματικα φαταουλας,τρωω υπερβολικά πολυ και δεν παχαίνω.
5) Αλλάζω πολυ γρηγορα γνωμη για κατι,αλλα οταν θελω κατι για εμενα μπορω να γίνω τοσο ανυπόφορη μεχρι να παρω αυτο που θελω.😂
6) Αυτο που θα πω τωρα ειναι τοσο χαζό αλλα τελος παντων
Φοβαμαι υπερβολικά πολυ τα ζόμπι,το walking dead μου εχει δημιουργήσει πολλα θέματα.Νομιζω πτι τα ζομπι μπορει να καταστρέψουν την ανθρωπότητα,τα πάντα..ειναι ποιο πανίσχυρα και απο καθε υπερφυσικό πλάσμα..ενω στην πραγματικότητα ειναι τοσο χαζά.
Και αλλο ενα χαζό πράγμα,φοβαμαι τις κούκλες,με φρικάρουν,απο μικρη ειχα θεμα..ζήταγα απο τον μπαμπά μου να μου πέρνει αυτον τον υπερβολικά creepy άγιο Βασίλη και οταν μου τον έφερνε και άκουγα αυτη την Επεισης creepy μουσικη,έβαζα τα κλάμματα.Τι να πείτε και εσείς.7) Ειμαι υπερβολικά ανασφαλείς,εχω τεράστιες αναασφάλειες.Για παράδειγμα,δεν θελω κάποιον απο πισω ή απο μπροστα μου..και να γιατι κάθομαι στο τελευταίο θρανίο.
8) Μου αρεσει το μαυρο,οχι μόνο αυτο το χρώμα,παρα πολλα χρώματα αλλα κυρίως το μαυρο.Απλα με κάποιον τροπο με εκφράζει,δεν ξερω οταν το κοιτάω μου προκαλεί ενα περιεργο συναισθημα.
9) Μμμ ειμαι πολυ πολυλόγου,αγχώδεις και δεν αντέχω λεπτο στην ίδια θεση.Υπερκινητικη..
10) ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.Γινομαι υστερική με την Ιταλία,τους Ιταλούς,την γλώσσα(θελω να μαθω.)
Εχω σχηματίσει μια υπέροχη κωμική ιστορία στο μυαλό μου για την ζωη μου.
Θα ζήσω στην Ιταλία με εναν σεξι Ιταλό μεγιστάνα..και θα εχω ενα σπιτι με θεα το Κολλοσαιο..τι να πείτε,θέματα..συνεχεια εντομεταξυ με αυτο πειράζω τους γονεις μου,το εχω δει κόμμισα.😂😂11) Θελω αντρα με γενιά,όλοι με πειράζουν για αυτο που θελω,παιδια ειναι γούστο.Ναι το ξερω αλλα τα λατρευω.
12)Έπειδη δεν ξερω τι αλλο να γραψω,θα κανω μια περιγραφή του εαυτού μου.
Ειμαι καστανόξανθη,κοντή(1,60😂)ο θεός παιδια λιγο μπόι δεν..
Εχω καςτανα ματια και ειμαι υπερβολικά άσπρη,σαν την Χιονάτη 😂😰13)Αγαπημενη μου ήρωας της Ντίσνεϊ,ειπα για την Χιονάτη και θυμιθηκα.
Ειναι η ΑΡΙΕΛ,αν και κάποια πράγματα μου την σπάνε στην Αριέλ..Δεν εχω ιδεα παιδια ποιον να προκαλέσω για αυτο οποίος θελει ας γράψει στα σχολια.
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...