...Κεφαλαιο 34...

7.1K 485 12
                                    

Οδυσσεας ...

Ακουω το κουδουνι και τρέχω να ανοιξω την πορτα..μπαίνει μεσα ο Εκτορας σαν μανιακός..και με κοιταει...

"Θελω να πιω τον Βόσπορο...να μην καταλαβαινω οτι ζω...γιατι Παναγία μου..γιατι σε εμενα.;"
Τον κοιτάω..και καταλαβαινω αμέσως τι εχει..του το ειπε η Αλίκη..

"Μωρό..μα μωρό;Ρε μαλακα..με εχεις εμενα για μωρό;Εγω το πολυ πολυ..το μονο βρακάκι που μπορω να βγάλω ειναι καμίας γκόμενας και της Αλίκης...οχι να ντύνω μωρα..να τα αλλάζω..να τα ταΐζω..Θεέ μου..πάει η ζωη μου...θα κλειστώ σε ενα μοναστιρι...για πάντα..αρκεί οχι αυτο..οχι αυτο..τα υπογλώσσια που τα εχεις ρε Οδυσσεα...νιωθω τα πόδια μου να μουδιάζουν.."

Λεει και πέφτει στον καναπέ..γελαω με την κατάσταση του..κανει σαν παρανοϊκός..ενταξει ενα μωρό ειναι..
Αλλα απο την μια μερα στην αλλη..ο Εκτορας να εχει σχέση και παιδι..ε ναι..ειναι κάπως πολλα.

"Θελω το ξυραφάκι να κόψω τις φλέβες μου..."κλαψουρίζει και συνεχιζω να γελαω..
"Οδυσσεα;Τι έγινε;"ρωτάει η Καλλιροη..που στέκεται στην σκάλα.και μας κοιταει..
"Έμαθε για την Αλίκη.."

"Οδυσσεα..αέρα...υπογλώσσια..κατι για το έμφραγμα..."γέλασα και μπηκα στην κουζίνα...
Του εβαλα ενα ποτήρι νερο και του το έδωσα...

"Έλα πάρε.."του το δίνω ξαι με κοιταει.."Την πουτσισα φίλε μου.."
"Ελα ρε μαλακα..τα παιδια ειναι ευτιχια και άλλωστε..ρε Εκτορα κόντευεις τα 32..ποτέ θα νοικοκυρευτεις;"

Ακουω το κινητο του και βλεπω την έκφραση του μολις το βλέπει..
"Η Αλίκη;"
"Ναι..μισο.."

Λεει και το σηκώνει.."Τι θες μωρό μου ;Ενταξει..ναι..ερχομαι..τωρα αμέσως..ενταξει..πες στον αντρα μου να περιμένει.."
Το κλείνει και τον κοιτάμε και οι δυο μας..
"Εμ...η Αλίκη θελει..γαλακτομπούρεκο..ο αντρας μου πεινάει..τα λεμε γκαις.."

Φεύγει και σκάμε και οι δυο στα γέλια..."Πως αλλάζει ο άνθρωπος..."διαπιστώνω..και η Αλίκη με κοιταει...

"Πως εισαι μωρό μου;"την ρωτάω και την τραβάω στην αγκαλια μου..
"Καλα..δηλαδή..Οδυσσεα..πρεπει να σου πω κατι."
"πες μου.."λεω γλυκα και με σπρώχνει να κάτσω..
"Δεν ειμαι κρυωμενη...ακριβως"
"Εχεις γρίπη;Να πάμε στον γιατρό;"
"Οχι..οχι...Οδυσσεα..θα γίνεις θειος σωστά;"
"Φαντάζομαι πως ναι.."
"Και οχι μονο.."μουρμουριζει ξαι την κοιτάω..
"Τι εννοείς.."την ρωτάω μπερδεμένος

"Εννοω οτι...μαλλον θα γίνεις και..."σπαει η φωνη της και περιμενω να ολοκληρώσει.."Και;"
"Μπαμπάς.."πνίγομαι με το σάλιο μου και αρχίζω να βυχω...μα πως..αφου;

"Σοβαρολογείς;"
"Ναι..να.."λεει και μου δίνει ενα τεστ..Γαμωτο...ειναι τοσο μικρη για μωρό...
"Τι θα κανω Γαμωτο..."κλαίει και την πλησιάζω..
"Ειμαι κοντα σου..και θα γίνω μπαμπάς.."με κοιταει και χαμογελάει.."αν δεν θες μπορω..να"βάζω το δάχτυλο μου στα χειλη της και την σταματάω.."Εννοειται πως θελω..μην εισαι ανοητη..δεν ειμαι τραγικός σαν τον Εκτορα..ειμαι υπεύθυνος..και άλλωστε μεγάλωσα αρκετα..επρεπε κάποια στιγμη..."

"Στα γενέθλια σου..δεν σε ρώτησα τυχαία..και οταν σου ειπα οτι δεν θελω..δεν ηταν τυχαίο..ειχα μια μικρη..καθυστέρηση..και ηλπιζα να μην ημουν..
Οδυσσεα..πως θα το πω στους γονείς μου..στον θείο μου;Σε βλεπω με θηλιά στον λαιμο και θα σε περιφέρουν σε όλα τα Γρεβενά..και μετα θα σε κρεμάσουν.."

Γελαω και την κοιτάω.."Μην εισαι τραγική μωρό μου..αν τολμήσει ο Πατέρας σου ξαι ο θείος σου να μου παρει την ευτιχια ας το κανει.."

Χαμογελάει και της δίνω ενα φιλί.."Φοβαμαι.."λεει και με κοιταει.."τι;"
"Τα πάντα..οτι με αυτο...θα αλλάξει η σχέση μας..η ζωη μας..τα πάντα..οτι υα γίνω σαν την μανα μου...ή υην Σοφία..την εχεις δει πως ειναι με τον μικρο;"

Γελαω..εχει τόση πλάκα..τιποτα απο ολα αυτα δεν θα συμβούν αν υπάρχει η αγαπη.
"Αγαπη μου..ηρέμησε..τιποτα δε θα συμβεί..και αυριο πάρε τους γονείς σου να έρθουν εδω..εγω τιμάω τα παντελόνια που φοράω και θα σε πάρω με παπά και με κουμπάρο..κατάλαβες;"

Χαμογελάει και μου δίνει ενα φιλί...σκαρφαλώνει πανω μου ξαι μοιράζει φιλια στον λαιμο μου..
"Μωρό μου.."
"Σε αγαπαω πολυ.."
"Και εγω.."την αγκαλιαζω και ξαπλωνουμε στον καναπέ...

Χάι..μπειμπς..αγαπάκια μου;Τι μου κάνετε;Η επιθυμία σας εκπληρώθηκε...❤️❤️ελπιζω να σας αρεσε..σιγα σιγα το βιβλίο τελειωνει..και χαιρομαι πολυ που εχει τόση επιτυχία 4#και σας ευχαριστω για ολα!!!!😍😍😍

ΠειθαρχίαWhere stories live. Discover now