Αλλη μια βασανίστηκη μερα πέρασε στην σχολή..δεν μπορούσα να κουνηθώ,ένιωθα άρρωστη..αλλα δεν θα του περνούσε,δεν παραιτούμε εύκολα...
Ειχα σχέδιο και θα το πετυχαίνα..φόρεσα ενα στενό σουτιέν που πετούσε το στήθος μου και ενα κολάν που οταν το φορούσα ατυχήματα γινόταν...δεν με ξερει καλα..τα έβαλε με τον λάθος ανθρωπο..αυτο το αντράκι....
Φόρεσα απο πανω μια ζακέτα Μπορντό και έφυγα...Ημουν εξω απο την σχολή και πριν μπω..χτύπησε το κινητο μου...ηταν η Αλίκη...δεν το σήκωσα θα την επερνα αργότερα τωρα ειχα δουλεια....
Οδυσσέας...
"Κώστα καλητερα η στάση του σώματος,Γιάννη..και άλλους κοιλιακούς για σύσφιξη...Σωτήρη...καλα το πας με το σκηνακι τα πηδήματα ειναι το μεγαλητερο και κύριο σημείο στον στρατο.."
Φώναξα και πλησίασα τον πάγκο να πιο λιγο νερο...τοτε μπήκε μεσα εκείνη..τα μάτια μου άνοιξαν διάπλατα καθως και άλλων που την έβλεπαν και την κοιτούσαν σαν ενα λιοντάρι την λεία του.."Γεια σας παιδια.."ειπε με την μελωδική της φωνή και πλησίασε προς το μέρος μου...
Έβγαλε την ζακέτα της..και με το θεαμα το στομα μου άνοιξε...φορούσε ενα μπούστο που απο αυτο το στήθος της ξεχυλιζε...με δυσκολία συγκραντουμουν να μην της ορμιξω...βασικά απο την πρώτη μερα που την ειδα το ηθελα αλλα δρν ειναι απο τις κλασικές εύκολες ειναι άγρια..και ζορικη και μου αρεσει,εχει το κατι αλλο πανω της και διαφέρει..Η ζακέτα της επεςε και έσκυψε να την πιάσει στην θέα των γλουτών της...μου σηκώθηκε..εσυ μικρέ ήρεμα...
Ξεφυσηξα...και γύρισα να κοιταξω τους άλλους που ειχαν καρφωθεί...Θεέ μου θα με πάνε για αποπλάνηση...Ειμαι εκπαιδευτής της και 30 χρόνων..που πάω με ενα δεκεεννιαχτονο και τι στο διάλο σκέφτομαι;
"Τι θα κάνουμε σήμερα;"ρωτάει εύθυμα και σηκώνω το φρύδι μου...
"Σκινι..."λεω και στο προςωπο της φαίνεται η απορεία.
Δείχνω το σκινι στον τοιχο που ειναη καταληλλα δεμένο για αναρρίχηση πανω του.."Για αυτο φώναξα και τους άλλους..ειναι όλοι αδύναμοι σε αυτο..."
Γελαει και παρατηρώ το ωραίο χαμογελο της με τα αστραφτερά δόντια της και κατι πανω στη γλώσσα της να λαμπιριζει..ειναι Σκουλαρίκη..μα εχει Σκουλαρίκη στην γλώσσα..πως δρν το ειχα προσέξει..Ειναι αρκετά σεξι..αυτο..το βλεπω και κανω διαφορά σενάρια με το τι θα μπορούσα να κανω..οπα στοπ....ειναι μονο δεκαεννιά..υπενθυμίζω για εκατοστή φορα στον εαυτό μου αυτο το πράγμα.
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...