...Κεφαλαιο 29...

7.8K 488 21
                                    

Μόνη..στο σκοτάδι...να με κυνηγούν οι δαίμονες μου...μήπως να τον άφηνα να μου εξηγήσει;Η Αμαντα δεν φημίζεται και για τον πιο καλο άνθρωπο.

Ο εγωισμός μου ομως μπαίνει παλι μπροστά και αισθάνομαι οτι εχω κανει το σωστο.

Ακουω την πορτα και σηκώνομαι πανω..
Η Αλίκη μπαίνει φουριόζα και χαμογελάει.
"Τάξε μου.."
"Οχ.."λεω και αναστενάζω.
"Έλα σπίτι μου..σήμερα θα βγούμε.."μπυ λεει και με τραβάει..
"Περίμενε παιδι μου..να πάρω τα κλειδιά μου.."της λεω ξαι τα πιάνω μαζι με το κινητο μου απο τον παγκο της κουζίνας.

Μπαίνουμε μεσα στο σπίτι της..και με τραβάει πανω στο δωματιο.
"Πρεπει να σου βρω ρούχα."
"Ρε Αλίκη..δεν εχω όρεξη να βγω.."λεω γκρινιάζοντας καη μου ρίχνει ενα δολοφονικό βλεμμα.

"Καλα καλα.."λεω και σηκώνω τα χερια ψηλά.
"Ωραια,λοιπον θα φορέσεις αυτο.."μου δίνει ενα φορεμα και το στομα μου ανοίγει..."ρε Αλ.."
"Δεν ακουω κουβέντα..μεσα.."με σπρώχνει ξαι κλείνομαι στο μπανιο..
Το φοράω και κοιτάω τον εαυτό μου..σαν πορνη που το εσπασε απο μπουρδελο ειμαι..

Το φορεμα ειναι μαυρο μεχτι το γόνατο..και πολυ στενό..μπροστά εχει κατι κορδόνια και δένει στο στήθος..άποκαλυπτωντας το..

Βγαίνω απο το δωματιο και δεν βλεπω την Αλίκη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βγαίνω απο το δωματιο και δεν βλεπω την Αλίκη..κατεβαίνω τις σκαλες..και την βλεπω...

"Ρε Αλίκη..σαν πορνη ειμαι.."γκρινιάζω και βλεπω αμέσως μετα εναν άντρα..μου κόβεται η μίλια και απλα κοιτάζω..
"Τι κες παιδι μου;Κουκλάρα εισαι....α Ορεστη..η φιλη μου η Καλλιροη,Καλλιροη ο Πρεστης ο Ξεδερφος μου.."

"Χάρηκα.."λεω ντροπαλά..
"Και εγω.."χαμογελάει και εχει ενα υπεροχο χαμογελο.μου θυμίζει του Οδυσσεα..θελω να κλάψω.
"Ορεστη πες..δεν ειναι πολυ όμορφη;"
"Τολμηρό αλλα οταν εχεις το κατάλληλο μοντέλο να το φορέσει..οτι ξαι να ειναι..πηγαινει θαυμάσια στο μοντέλο."

ΠειθαρχίαWhere stories live. Discover now