...Κεφαλαιο 30...

7.6K 501 19
                                    

Οδυσσέας

Παρκάρω την μηχανη μου απέξω..και προχωράω μεχρι υο μπαρ...εχω ανάγκη απο ενα γερό ποτό..να με κανει να μην νιωθω...να πιω τοσο που να μην μπορω να επικοινώνησω με το περιβάλλον.

Μπαινω μεσα και αμέσως απο υο πλήθος..διακρίνω την Καλλιροη..ριναι πανέμορφη..το βλεμμα της κλειδώνει με το δικό μου και μόλις με βλέπει τραβάει εναν αντρα μαζι της καη πάνε προς την πίστα.
Νευριάζω τοσο πολυ..νιωθω το αίμα μου να ανεβαίνει στο κεφάλι μου..

Προχωράω και χαιρετάω την Αλίκη..και υον Εκτορα..

"Ποιος ειναι αυτος ο Φλορος;"η Αλίκη γελαει και με κοιταει.
"Ο Ορεστης.."λεει και δαγκωνει τς χειλη της.
"Ποιος Ορεστης;"
"Πόσους ορεστηδες ξερεις;"

"Ξαδερφάκι;"γυριζω και κοιτάζω...
"Ορεστη;"ρωτάω ξαφνιασμένος...
Κοιτάζω ξαι εκεινη που προσπαθεί να αποφύγει το βλεμμα μου..κρατιούνται χερι χερι..νιωθω τις φλέβες μου έτοιμες να πεταχτούν εξω.

Ειναι οπως πάντα υπέροχη..τα ξανθά μαλλιά της μπούκλες,φοράει ενα αρκετα αποκαλυπτικό φορεμα και τα ματια μου σκαλόνουν εκει.
Το προςωπο της ειναι κοκκινισμενο και ειναι γεμάτη γκλιτερ στο προςωπο..μου αρεσει..

"Εσυ Καλλιροη δεν μας χαιρετάς ;"ρωτάω..σηκώνει το βλεμμα της και με κοιταει.
"Γεια.."
"Ορεστη πάμε να χορέψουμε.."
Τον τραβάει και πάνε στην πίστα.
Πλησιάζω στην μπάρα καη κανω νόημα στον μπαρμαν.
"Βασικά..Φέρε όλο το μπουκάλι με την Βότκα.."του λεω και γελαει.
"Σε παιδεύει το μικρο;"τοσο πολυ φαίνεται;
"Αρκετα."
Ακουμπάει το μπουκάλι..και ξεκινάω να πίνω.
"Ρε μαλακα σταματά."
"Φίλε την έχασα,για πάντα,απο μια τσουλα "
"Μην λες μαλακιες."

Έρχονται κοντα και με πλησιαζει..
"Έχουμε στεναχώριες;"ρωτάει και κρυφόγελαει..εχει πιει;Γιατι μονο πιωμένη θα το εκανε αυτο.Ζηταει απο τον Μπαρμαν ενα σφηνάκι και το κατεβάζει...

Εδω και ωρα την παρακολουθώ να χορεύει μόνη της ξέφρενα...το στήθος της ανεβοκατεβαίνει..ανυσηχα..και το βλεμμα μου δεν λεει να ξεκολλησει.

και το βλεμμα μου δεν λεει να ξεκολλησει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ΠειθαρχίαWhere stories live. Discover now