Τρεις μήνες μετα.
"Έλα ρε Πδυσσεα..η καρέκλα πρεπει να ειναι πιο αριστερά."
Φωναξα..και με κοιταξε με απελπισία...τελικά μετακομίσαμε...αλλα πείραμε καινούργιο σπίτι..το παλιό δικό μου το έδωσα στην Αλίκη που μένει με το αγόρι της...χάρηκα πολυ για εκεινη αν και πίστευα οτι της ταιριάζει καλητερα ο Εκτορας..."Οχ τι τραβάω μαζι σου...η μέση μου με εχει πιάσει."
"Καλόγερεε...άντε τελείωνε.."ειπα πειράζοντας τον..
"Ποιον είπες κολογερο ρε;Εγω κολόγερος...;Αλλα μου έλεγε η φωνούλα σου εχθές..""Εισαι πολυ κολόγερος...και ξερω να προσποιουμε καλα.."
"Τωρα αυτο θα το πάρεις πισω.."ειπε και αρχισε να με κυνηγάει..
Με έπιασε και με έριξε στον καναπέ..."Προσποιήσαι ε;Και οταν κανω αυτο προσποιήσε;"ειπε και έχωσε το χερι του μεσα απο το κολάν μου..
"Οδυσσέα...σταματά.."ψέλλισα και γέλασε..."Δεν ειμαι και πολυ κολόγερος τωρα ε;"
"Εισαι.."ειπα και του Εβγαλα γλώσσα..ο ήχος απο το κουδουνι μας έβγαλε απο αυτη την γελεία στιγμη ευτιχος...Σηκώθηκα και άνοιξα την πορτα..
"Αμαντα;;;"τσίριξα και έπεσα στην αγκαλια της.."φιλενάδα πως εισαι;"
"Προσπαθώ να ειμαι καλα..εσυ;"
"Καλα και εγω..σου αρεσει;Ολα ο Οδυσσεας τα έκανε..καη τωρα παραπονιέται ο κολόγερος για την μέση του..""Τέλειο..οχι και κολόγερος,δυο μέτρα μαναρι..σε παρακαλώ κυρα μου δεν τον εκτιμάς καλα.."
"Πες τα..πες τα Αμαντα..αλλα λεει το βραδυ και αλλα το πρωι.."
"Σκάσε!!"φωναξα κοκκινιζοντας..
"Ιου...σταματήστε..δεν θελω να μαθω τι κάνετε..εχει ερθει και η Σοφία με τον Ιασονα εδω..ειναι στπ ξενοδοχείο..ήρθα να σας ρωτησω αν ψήνεστε για ποτό το βραδυ.""Ναι αμε.."ειπα και κοίταξα τον Πδυσσεα...ειπα να συνεχίσω την πλάκα αν και δεν θα μου έβγαινε σε καλο.."Εσυ αγαπη μου μπορείς,ή να φέρω το τσαγακι και την κουβερτούλα να δεις εδω ειδήσεις...με το τζάκι που να τρέχεις γέρος άνθρωπος.."
"Πας να καείς ε;"
Γέλασα και κάθισα στον καναπέ.."Θα το κω και στον Έκτορα.."ειπε ο Οδυσσεας και πηρε το κινητο του πηγαίνοντας στην κουζίνα."Αυτο το ξανθό μαναρι;"
"Ναι.."ειπα και γέλασα με την φιλη μου..μονο τα σάλια δεν της έτρεχαν.
"Ωραια..φεύγω...να πάω να ετοιμαστώ.."
"Φορα το μαυρο φορεμα που σου εχω αγοράσει...υα του αρεσει."της φωναξα και μου έκλεισε το ματι.Ο Οδυσσέας επέστρεψε και με κοιταξε πονηρά..
"Τι;"ειπα"Μμμ ξερεις τι σκέφτηκα..ειναη νωρίς ακομα μεχρι βά πάμε στο μπαρ έχουμε δυο ωρες..Γιατι να μην αξιοποιήσουμε τον χρόνο μας και να σου αποδείξω οτι δεν ειμαι καθόλου γέρος..
Γέλασα και με πλγσιασε...ένωσε τα χειλη μας γλυκα και με σήκωσε στην αγκαλια του...με ακούμπησε στον πάγκο και κατέβασε λιγο την μπλουζα.."Με τρελενεις..κανω σαν έφηβος μαζι σου...να γιατι δεν εομαι κολόγερος."ειπε και γέλασα.."Δεν εισαι μωρό μου απλα μου αρεσει να σε πειράζω.
Η ωρα πέρασε..και αποφάσισα να σηκωθώ απο το κρεβατι..παλι με ξέκανε...έκανα ενα ντουζ και μετα έφτιαξα τα μαλλιά μου..σε χαλαρές μπούκλες,βαφτικα απαλά με Παλ χρώματα και διάλεξα ενα κοκκινο κλειστό φορεμα,με μαύρες γόβες..."Πως σου φαίνομαι;"ειπα και κατεβηκα τις σκαλες.
"Κουκλα μωρό μου οπως πάντα."
"Ωραια.."τον πλησίασα και του έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο....και μετα απο λιγο φύγαμε.Ολα πάνε καλα..για ποσό ομως;
Ελπιζω να σας αρεσε...❤️❤️περιμενω τα σχολια σας με ανυπομονησία.
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...