Ανοιγω τα ματια μου..και ρνα κύμα πόνου χτυπαει το κεφάλι μου..ήπια πολυ σίγουρα..
Σηκώνομαι αθόρυβα..και αντικρίζω τον Πδυσσεα..ειναι τέλειος οταν κοιμάται..σαν αγγελος.
Χαμογελάω..και απο υην καρέκλα πιάνω το μαυρο πουκάμισο του..το φοράω και κατεβαίνω κατω..Φτιάχνω πρωινό...και το ανεβάζω σε ενα δίσκο προσεχτικά...
Μπαινω μεσα αλλα δεν βλέπω τον Οδυσσεα.Βγαινει εξω απο το μπανιο με μια πετσέτα..και το σωμα του να στάζει,το ίδιο και τα μαλλιά του.
Το στομα μου ξερενεται.."Καλλιροη;"ρωτάει ξαφνιασμένος.."Δεν έφυγες;"
"Οχι πως σου ηρθε αυτο;"τον ρωτάω και αφηνω τον δισκο στο κομοδίνο.
"Απλα νόμιζα.."
"Αυτο σου έδειξα εχθές με τα λόγια μου,και τις πράξεις μου;"
"Νόμιζα οτι το μετάνιωσες.."λεει και σκύβει το κεφάλι..χαμογελάω και τον πλησιάζω.Ακουμπαω με τα χερια μου το στήθος του και αμέσως κλείνει τα ματια του...."Δεν μπορω μωρό μου..χωρίς εσένα.."
Του λεω και απομακρύνομαι..εχει ακομα κλειστά τα ματια,υα ανοίγει και με κοιταει..
"Πεινάω.."λεω σαν να μην έλεγε τιποτα..ας τον βασανισω λιγο.
Κάθομαι στο κρεβατι ξαι περνώ τον δισκο..το βλεμμα του δεν φεύγει στιγμη απο πανω μου.Τρωω και μολις πίνω μια γουλιά καφε αφαιρεί την πετσέτα απο υο σωμα του..αρχίζω να βήχω και νε κοιταει.
"Τι έπαθες μωρό μου;"τωταει αθώα και με εξοργίζει."Κάθαρμα."του λεω και γελαει..
"Θα σε βασανισω οσο πάει..να δεις πως ειναι...να μάθεις να μην με πιστεύεις.."μου κλείνει το ματι και φοράει το μποξερακι του.."Και τωρα ας φάμε."του δίνω ενα κρουασάν αλλα το βάζει στην θεση του.."εσένα εννοούσα μωρό μου.."δαγκωνει τον λαιμο μου και αναστενάζω...
"Το καλητερο πρωινό.."λεει..καη συνεχθζεθ να με φιλάει..
"Οδυσσεα.."λεω ξεπνοα.."μήπως να φάμε;Πρώτα πεινάω.""Σσς.."βάζει το χερι του στα χειλη μου και σταματάω να μιλάω..κολλάει τα χειλη του πανω στα δικά μου..και τα ρουφάει με ένταση..λες και απο αυτο υο φιλί εξαρτιέται η ζωη του.
Το χερι του χαϊδεύει το σωμα μου και σηκώνει την μπλουζα απαλά..
Ανασηκώνομαι και την βγάζω."Σε αγαπω.."μου λεει μεσα απο υα φιλια του..
"Και εγω.."ψυθιριζω κοντα συο αυτι του..Για αλλη μια φορα χαθήκαμε..στις αισθήσεις του πάθους..χάθηκε στον εσωτερικό κοσμο μου...και με εκανε να ξανανιωσω πιο ζωντανή απο ποτέ..
Ημουν στην αγκαλια του..και μύριζα το άρωμα του..ένιωθα πολυ ωραια.
"Ξερεις..σήμερα ριναι τα γενέθλια μου."τον κοιτάω και τυναζομαι.
"Πλάκα κανεις;"
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...