Η σχέση μας εχει πολυ πλάκα...αν μας έβλεπε κανεις θα έλεγε οτι αυτοί εχουν προβλήματα..ενταξει ίσως να το έλεγαν για εμενα μονο επειδη εγω γελαω σαν χαζό συνέχεια..αλλα με κανει να γελαω να νιωθω ευτιχισμενη..ετσι οπως δεν εχω νιώσει ποτέ.
Ειναι Πάσχα..και πρώτη φορα στην ζωη μου χαιρομαι τοσο πολυ..εχει κλείσει η σχολή..εδω και δυο εβδομάδες και δεν χάνουμε ευκαιρία ανεκμετάλλευτη...με εχει εξοντώσει..αλλα οταν το κανει νιωθω τελεια..μου χαρίζει πολλα συναισθήματα...
Σήμερα θα πάμε στο σπίτι της γιαγιάς του και των θείων του..εχω τεράστιο Τρακ..η μόνη που ζει απο τους γονείς του ειναι η Μητέρα του...απο την μια σκέφτομαι οτι μπορει να ειναι απλό αλλα απο την αλλη μου φαίνεται περίπλοκο
Νιωθω φιλια στο πρόσωπο μου και του σπρώχνω το κεφάλι μουρμουρίζοντας.."δεν αντέχω αλλο.."κλαφτικα και γέλασε..
"Σου ειπα μωρό μου θα σε κανω να μην μπορείς να πάρεις τα πόδια σου..και τωρα σήκω..γιατι πρεπει να ετοιμαστούμε έχουμε ταξίδι..."Εχθές το γλεντησαμε..για την πλάκα που του έκανα και δεν με άφησε όλη νύχτα ησυχη και τωρα θα επρεπε να σηκωθώ..να πάμε μια ωρα ταξίδι μεχρι το σπίτι της οικογένειας του και να το παίζω και τελεια.
Άνοιξα τα ματια μου και πήγα να σηκωθώ αλλα ενιωσα ενα δυνατο πόνο στους μυς της κοιλιάς μου.
"Τι έπαθες καλλιροακη μου;"με ρώτησε ειρωνικά..
"ωραια κέρδισες δεν μπορω να πάρω τα πόδια μου.."ειπα ηττημένη."Ωραια.."πλησίασε απο την μεριά μου και με πηρε στην αγκαλια του.
"Για εξοικονόμηση νερού..θα κάνουμε μαζι μπανιο."
Ειπε και γουρλωσα τα ματια μου..πραγματικά δεν αντεχα αλλο.
"Μπανιο..πχι αυτο που νομιζεις..πονηρουλα.."Ν μπανιο και τον..έδιωξα κακην κακός για να ετοιμαστώ.Ηθελα να ειμαι τελεια.
Κοίταξα στον καθρέφτη και χαμογελαςα στο είδωλο μου..και τοτε ηταν Ποτ έπαθα εγκεφαλικό.
Όλο το στήθος μου ηταν γεματο Πιπιλίες..το ίδιο και ο λαιμός νου.."θα σε σκοτώσω "φωναξα και άκουσα το γέλιο του.
"Κοιτά τι μου έκανες..πως θα εμφανιστώ..ετσι..;"
"Έλα ρε μωρό μου...στο ειπα εχθές..θελω να αφησω το στίγμα μου πανω αου."
"Άμα σου φέρω κανα τηγάνι στο κεφάλι και σου αφησω ενα καρούμπαλο θα εχω αφήσει και εγω το στίγμα μου."Μετα το μικρό μας καυγαδακι τελικά καταφέραμε να φύγουμε..εγω στην διαδρομή ειχα βάλει λιγη χαλαρωτική μουσικη και άκουγα με τα ακουστικά μου..μεχρι που με πείρε ο ύπνος.
Ειναι μικρο αλλα δεν ειχα χρόνο..μεγαλητερο αυριο..❤️❤️❤️Θελω να σας κανω μια ερώτηση..θα σας αρεσε μια ιστορία γεμάτη Απαγορευμένη αγαπη;;Απαντήστε μου σύντομα και πείτε το οταν άκουτε κατι τέτοιο τι σας έρχεται..
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...