Πηγαίνουμε σε ενα εστιατόριο και τρώμε..το φαγητό ειναι καταπληκτικό..γεύομαι πράγματα που στην Αθήνα δεν εχω φάει,ή μαλλον δεν ηθελα να φάω..ημουν πολυ εκλεκτική με το φαγητό μου...γενικά οι γονείς μου ηταν πολυ περίεργοι νε την διατροφή μου.
Το φιλέτο που καταβροχθίζω τωρα..με κανει να ξεχνάω τα πάντα..και υις θερμίδες και ολα,άλλωστε δεν ειμαι μοντέλο για να με νοιάζει.Κοιτάω στιγμιαία τον Οδυσσεα και τον βλεπω να με κοιταει..
"Τι;"ρωτάω με ενα τσαχπίνικο τόνο στην φωνη μου.
" Τιοοτα..σε θαυμάζω.."γέλασα και σκούπισα με την πετσέτα τε χερια μου.
Το επιδόρπιο δεν άργησε να ερθει,και ηταν υπεροχο παγωτό σοκολάτα με απο πανω σιρόπι...ηταν απλα θεϊκό,σαν το νέκταρ των θεών ηταν για εμενα.Ο Οδυσσεας με κοιτούσε συνέχεια..ένιωθα τα ματια του πανω μου..και δεν μπορούσα να επικεντροθω στο γλυκό μου.
"Γιατι με κοιτάς ετσι;"πιάνω το χερι του και το χαϊδεύω.
"Φαντάζομαι..αυτη την σοκολάτα..πανω σου..να μπορω να σε γλύψω ολόκληρη.."
Νιωθω τον λαιμο μου να στεγνώνει με τα λόγια του..νομιζω οτι εχει λιγη ζέστη εδω.Δεν απαντάω και συνεχιζω το γλυκό μου..μολις τελειώνουμε πληρώ πληρώνουμε και φεύγουμε..
Μπαίνουμε στο αμαξι και ξεκινάει να οδηγάει."Αλήθεια το αλλο δωρο μου που ειναι;"ρωτάει και χαμόγελαω..
"Εδω!"λεω και πιάνω το φερμουάρ του φορέματος...
Το κατεβάζω και αφηνω σε κοινή θεα τα εσώρουχα που αγόρασα.Με κοιταει και ξαφνικα το αμαξι φρεναρει.
"Προηδοποιησε με πρώτα..γέρος άνθρωπος.."γελαω και του δίνω ενα φιλί στο μάγουλο..και παω να απομακρυνθώ
"Οχι.."λεει.."Θελω και αλλο.."γελαω ξαι ίσα που ακουμπάω τα χειλη μου στο μάγουλο του..γελαει ξαι με σφηγκει πανω του,δίνοντας μου ενα παθιασμένο φιλί..
"Οδυσσεα..θελω να πάμε σπίτι να σου δωσω το δωρο σου.."γελαει και με αφήνει.."Και εγω..για να μπορω να το κανω οτι θελω.."μου κλείνει το ματι και χαμογελάω.
Βγαίνουμε απο το αμαξι και μπαίνουμε σπίτι...
Με σηκώνει στην αγκαλια του..και ανεβαίνουμε πανω στο κρεβατι..με αφήνει πανω και ανεβαίνει πανω μου.Τα ματια του διαπερνούν καθε σημείο του κορμιού του,με κάνουν να ανατρυχιασω...
Φιλάει τον λαιμο μου λαίμαργα,και κατεβαίνει σιγα σιγα..ξεκουμπωνει το σουτιέν μου...και πέρνει στο στομα του το στήθος μου...με φιλάει ξαι με δαγκωνει παντού...αργα και βασανίστηκα βγαζει υο εσωρουχο μου..και με κοιταει.."Οδυσσεα.."λεω ξεπνοα."Σε αγαπαω πολυ..δεν θελω να χωρίσουμε ποτέ ξανα..εισαι οτι καλητερο.."
Του λεω..και με κοιταει..με ενα βλεμμα που κρύβει παθος πισω απο τα γαλανά του ματια."Και εμενα..και θα στο αποδείξω.."
Βγαζει τέλειος το εσωρουχο μου και το πετάει καπου αόριστα..
Γδύνετε και εκεινος και αργα μπαίνει μεσα μου..κάνοντας νε να πάρω μια βαθιά ανάσα.
Οι ωθήσεις του αργές...και βυθίζεται ολόκληρος στον εσωτερικό μου κοσμο..κάνοντας με να χάνομαι στα χερια του..
"Τελείωσε για εμενα μωρό μου.."λεει και το κανω..μαζι μου και εκείνος..λες και τα κορμιά μας ειναι συγχρονισμένα..
Πέφτει πανω μου και βαριανασενει..
Σηκώνει το βλεμμα του και με κοιταει.."Σε αγαπαω περισσοτερο και απο την ζωη μου .."λεει και χαμογελάω.
"Και εγω..απο την γη ως το φεγγάρι.."γελαει και σηκωνεται απο πανω μου..ξαπλώνει διπλα μου και χώνομαι στην ζέστη του αγκαλια."Δεν θελω κανένας να σε ξαναακουμπησει...εισαι δικη μου."
"Δεν με εχει ακουμπήσει κανεις μωρό μου."του λεω και χαϊδεύω το προςωπο του."Πως φαντάζεσαι την ζωη σου σε δέκα χρόνια.."του λεω και γελαει.."Με εσένα διπλα μου..να δουλεύουμε μαζι...ευτυχισμένοι..να σε παντρευτώ..να εισαι νόμιμα γυναίκα μου...και να έχουμε και παιδια να τριγυρίζουν στο σπίτι.."
"Οοο."λεω και του δίνω ενα φιλί..
"Μπορούμε ομως να μην έχουμε παιδια..δεν το εχω και πολυ.."του λεω
"Κανένας δεν το εχει αγαπη μου..το μαθαίνεις σιγα σιγα."
Μου δίνει ενα φιλί και κλείνει τα ματια του.."Αν κάναμε ποτέ παιδι..πως θα αντιδρούσες.."
"Δεν ξερω μου βάζεις δυσκολα...κοιμήσου τωρα..ευχαριστήσου την ελευθερία σου,."Ξεφυσαω και κλεινω τα ματια...
Χελοου..λίγα ακομα κεφαλαία..ώστε μωρη Κουφαλιτσα Καλλιρογ δεν θες παιδάκι..θα σε φτιάξω εγω κουκλα μου..εσυ Οδυσσεα..με κανεις να κλαίω βρε για χάρη σου...,Τεσπα κοιταξε και τη καινούργια μου ιστορία..Το τραγουδι της καρδιάς μας...εύχομαι να σας αρεσει
YOU ARE READING
Πειθαρχία
RomanceΗ πειθαρχία ειναι μια λέξη υποκειμενικη....σημαινει τάξη,ευπρεπια,κοσμιότητα....αλλα σε αυτη την Ιστορία σημαίνει...κατι τελειος διαφορετικό... Σημαίνει...πραγματική πειθαρχία..για μια κοπελα χωρίς καθόλου όρια...που χρειαζετε πειθαρχία...