P.O.V Melanie
Langzaam word ik wakker door de wekker. Ik sta op en struikel over mijn tas. Leuk begin van de ochtend denk ik. Gauw stap ik onder de douche. Als ik klaar ben kleed ik me aan en doe ik me make-up. 'Melanie kom je ontbijten.' roept mijn moeder onder aan de trap. 'Jaja kom eraan.' schreeuw ik terug.
Ik stamp de trap af. ' Melanie kan het wat rustiger je lijkt net een olifant.' grapt mijn vader. Lachend smeer ik mijn brood. 'Heb je zin in je eerste schooldag?' 'Ja mam ik heb echt zin in mijn eerste schooldag.' zeg ik met een nep lach. Sarcasme spat er van af.
'ik ga naar school.' zeg ik. Ik geef mijn vader en moeder een kus op hun wang en loop naar mijn fiets. Ik fiets naar school en als ik er ben zet ik mijn fiets in het fietsen hok. 'Heey Melanie.' Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Zoë en Nadia staan. Ik loop naar ze toe en geef ze een knuffel. Samen lopen we naar binnen en we kletsen over onze vakantie.
Als ik bij mijn kluisje ben hoor ik op eens allemaal stemmen en iedereen gaat opzij. Ik weet precies wie eraan komt. Jake de badboy van de school. Zo eigenwijs als ik ben blijf ik staan. Iedereen kijkt me aan. Ik kijk Jake even aan en zijn ogen houden mijn blik gevangen. 'Bevalt het uitzicht prinses?' vraagt hij. 'Nee het uitzicht is me een beetje te arrogant.' zeg ik. Veel mensen beginnen te lachen. Ik heb zojuist de badboy van de school voor gek gezet.
Zijn gezicht betrekt en hij drukt me tegen de muur. 'Ik waarschuw je. Ik krijg jou nog wel.' zegt hij. 'Moet ik nu bang zijn?' Sis ik. Ik word harder tegen de muur aan gedrukt. 'Pas maar op prinses.' zegt hij. Hij laat me los en loopt weg. Zoals gewoonlijk lopen Daniel en Tim achter hem aan. 'Mel pas op je weet wat hij vorig jaar met een brugklasser heeft gedaan.' zegt Nadia. 'Ja je weet wel toen hij die brugklasser opsloot in een kluisje en hem er vervolgens de hele dag heeft laten zitten.' zegt Zoë.
'Jaja dat weet ik.' zeg ik. 'Kom we hebben biologie.' zegt nadia en we lopen richting het lokaal.'ga allemaal zitten!' zegt mevrouw Bos. Zoë en Nadia gaan naast elkaar en ik zit dus alleen achteraan. 'Open allemaal jullie boek.' zegt mevrouw Bos. 'Melanie wil jij..' Veder komt ze niet want de deur gaat open en daar staat Jake. Shit denk ik, zit hij nu bij mij de klas.' Meneer Jake, ga maar naast Melanie zitten.' zegt mevrouw Bos. 'Maar mevrouw.' begin ik. 'Niks mevrouw, Jake ga naar je plaats.' zegt ze streng. Boos staar ik voor me uit wat denkt Mevrouw Bos wel niet. 'Hallo prinses van me.' zegt hij met zijn zwoele stem. 'Noem me niet zo.' schreeuw ik iets te hard.
'Mevrouw Van Hagen je gaat je melden. Dit is al de tweede keer dat je mijn les verstoord.' zegt ze streng. Boos sta ik op en pak mijn tas in. 'Dag prinses.' zegt Jake grijnzend. 'Ik krijg jou nog wel.' sis ik en ik loop naar de conciërge. Meneer Brandt is heel aardig en ik kan er goed mee opschieten. De meeste kinderen vinden hem niks. 'Ha Melanie wat kom je doen?' Vraagt hij. 'Ik ben eruit gestuurd.' zeg ik zacht. 'Hmm ik zal je deze keer alleen een waarschuwing geven.' zegt hij. 'Dankjewel meneer.' 'Ga maar naar de aula.' zegt hij.
Ik loop naar de aula. Ik moet hier sowieso nog 40 minuten wachten. Na ongeveer 10 minuten hoor ik de aula deur open gaan. Met grote ogen kijk ik naar Jake nee he. 'Wat moet jij hier? vraag ik. 'Hetzelfde als jij.' zegt hij. Ik moet toe geven hij is niet verkeerd met zijn mooie blauwe ogen, zijn gespierde lichaam en zijn mooie blonde haar. 'Bevalt het uitzicht je nu wel ineens?' vraagt hij met een brede grijns. 'Eh eh..' is het enigste wat ik kan uitbrengen. Hij komt dichterbij totdat hij voor me staat. 'Melanie ik wil jou en ik krijg altijd alles wat ik wil.' fluistert hij in mijn oor. 'Ik wil jou niet!' zeg ik. 'Ik weet dat jij mij ook wil Melanie.'
Heey dit is een nieuw boek en hier is het eerste deel ik hoop dat jullie het leuk vinden
Xx ayella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...