POV Melanie
De dagen vlogen voorbij. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis. Van Jake heb ik de afgelopen dagen geen last gehad. 'Mel dus vanavond bij jou?' Vraagt Zoë lachend. 'Huh wat? Bij mij?' zeg ik. 'Meidenavond.' roepen Nadia en Zoë in koor. 'Ja hoor dat kan wel.' zeg ik lachend. 'Mooi zo.' zeggen ze en ze praten over van alles en nog wat. De les uren lijken vandaag langer dan ooit. Als de bel gaat, pak ik mijn tas in. Ik loop samen met Nadia en Zoë naar het volgende lokaal.
Ik zie Jake al staan. Om hem heen staan allerlei slettebakken en Ashley is er daar een van. 'Mel je bent er vandaag niet helemaal bij.' zegt Nadia. 'Ik zit met mijn hoofd bij kamp.' zeg ik snel. Ik probeer zo goed mogelijk te liegen. Ik zet snel een fake lach op. 'Ja daar heb ik zo zin in.' ratelt Nadia aan een stuk door. Pff gelukkig gelooft ze me. Ik lieg dubbel zo hard tegen haar want ten eerste had ze gelijk en ten tweede ik heb totaal geen zin in kamp. Ik heb chemie en de andere meiden hebben natuurkunde dus onze wegen schijden nu. 'Ik zie jullie vanavond meiden.' zeg ik. '6 uur zijn we bij jou.' roept Zoë.
POV Jake
Zo dus die zijn bij elkaar vanavond. 'Jo gasten hebben jullie vanavond tijd?' 'Ja'.' zeggen ze. 'We gaan eens even een leuk meidenfeestje verstoren.' roep ik. De rest van de dag verliep gladjes. Ik ga na de laatste bel direct naar huis.
POV Melanie
Ik fiets naar huis. Ik zet alvast wat klaar. Ik pak wat pannen en begin alvast pannenkoeken te bakken. Ik bak een hele stapel voor als ze enorme honger hebben. Om precies 6 uur gaat de bel. Ik loop er naar toe en doe de deur open. 'Heey meiden.' zeg ik en ze geven me een knuffel. 'Ruik ik pannenkoeken?' Vraagt Nadia. Ik knik en we schieten alle drie in de lach. 'ONESIE TIME!' roepen we met z'n drieën in koor. We rennen naar boven. Nadia trekt haar koeien onesie aan, Zoë haar zebra onesie en ik mijn varkentjes onesie. We rennen weer naar beneden en verbouwen de hele boel. De banken gaan naar de zijkant, de tafels ook en de tv schuiven we naar voren. Veder leggen we allerlei dekens en kussens op de grond zodat we lekker kunnen zitten.
Eerst eten we wat pannenkoeken daarna is het selfie time. We maken wel 20 leuke en gekke selfie's. 'Zet netflix op.' zegt Zoë. 'Jaa doe een horror film' zegt Nadia mysterieus. Ik zet een horror film op. Het eerste stukje is nog niet zo eng.
De film is nu een half uur bezig en ik hou stevig een kussen vast. Ineens wordt er hard op de ramen geklopt. 'AAAAHH' gillen we in koor. Ik loop naar de deur. 'Wacht hier heb je een koekenpan om je zelf te verdedigen' zegt Nadia en ze geeft me de koekenpan. Voorzichtig loop ik met de koekenpan naar de deur. Ik open de deur en iemand springt naar binnen. Ik heb snelle reflecten en mep de persoon met de koekenpan. 'Ey prinses wat doe je nou.' roept een bekende stem. 'Het is Jake maar.' brom ik naar Nadia en Zoë.
'Wat doe jij hier?' Vraag ik. 'We hoorden van jullie feestje en we dachten dat willen we niet missen.' zegt hij met een grijns. 'Jullie waren bang.' zegt Daniel met een enge grijns 'so what?' roep ik. Ze lopen ongevraagd naar binnen. 'Hallo zei ik dat jullie binnen mochten komen?' schreeuw ik. Ik besef me dat ze waarschijnlijk niet meer weg gaan. 'Trouwens Mel wat heb je een leuk pakje aan' zegt Jake met een grijns. Ik wordt rood. Rood van woede maar ook van schaamte.
'Nadia en Zoë keuken nu.' roep ik. 'Wat moeten we nou die drie gaan echt niet weg.' zeg ik. 'Dan kunnen we er maar beter een leuke avond van maken.' zegt Zoë. We lopen de kamer in. 'Laten we truth or dare doen.' roept Tim. We knikken. 'Oke truth or dare aan Zoë.' zegt hij. 'Truth.' zegt ze. 'Oke ben je nog maagd?' Vraagt hij. 'Jap' is haar antwoord. 'Oke mijn beurt. Truth or dare aan Melanie.' zegt ze. 'Dare.'roep ik. 'Zing een liedje.' zegt ze met een grijns. Zij en Nadia weten dat ik best goed kan zingen. Ik zet een nummer op en wacht tot het refrein. 'All my love will make us ache. All my love is worth the chase. All my love. I know where you'll find on the mountain rocks. Up on the mountain top.' zing ik. 'Woow je kan goed zingen.' zegt Daniel. 'Dank je.' zeg ik.
'Truth or dare aan de grootste eikel die er is.' zeg ik en lach gemeen. 'Dare.' zegt hij. Ik breng mijn hoofd dichterbij die van hem.' Bel Agnes op voor een date.' zeg ik gemeen. Agnes is de grootste nerd van de school en ze is behoorlijk lelijk al zeg ik het zelf. 'Hell no echt niet noway.' zegt hij. 'Pech je deed dare dus hup schiet op.' zeg ik.'jij bent behoorlijk lastig meisje.' zegt hij. 'Dat heet payback Jake.' zeg ik. Jake voert zijn dare uit. 'Truth or dare aan Melanie.' Mel je gaat geen dare zeggen zegt een stem in me hoofd. Ik ben eigenwijs en ga het toch toen.' Dare.' zeg ik.
Zijn gezichtsuitdrukking veranderd. zijn ogen krijgen een speelse uitstraling. 'Zoen me in het bij zijn van je vriendinnen.' zegt hij met een grijns van oor tot oor. Ik sta op en laat me op zijn schoot zakken. Ik druk mijn lippen op de zijnen. Hij vraagt toestemming met zijn tong. Ik geef hem toestemming en de kus wordt steeds heftiger. 'Kuch.' zegt Zoë. Jake trekt terug. 'Zie je wel dat ik je kon krijgen.' fluistert hij in mijn oor. 'In your dreams.' zeg ik.
Hooii hier deel 5. Sorry voor het korte deel inspiratie was ver te zoeken bij mij toen ik dit deel schreef. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. Trouwens op de foto zien jullie Ethan. Melanie's oudere broer.
(Ik hou van reactie's😉)
Xx ayella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomansaMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...