POV Melanie
Een luide bel klinkt. Ik open langzaam mijn ogen. Ik zie dat Jake naast me ligt. Een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Ik ben gevangen in zijn armen. 'Jake wakker worden' zeg ik en ik schud hem heen en weer. 'Huh wat' zegt hij slaperig. 'Wakker worden slaapkop' zeg ik lachend. 'Wat nou slaapkop jij sliep eerder dan mij' zegt hij lachend. Een paar meiden stoppen bij mijn stapelbed. Ze kijken ons raar aan. 'Melanie en Jake hebben bij elkaar geslapen' roept een meisje. Het gerucht verspreid zich snel. Binnen een paar minuten weet iedereen het. 'We hebben alleen bij elkaar geslapen meer niet' schreeuw ik. Ik voel mijn wangen gloeien. 'Ik moest maar weer is gaan' zegt Jake stotterend. Snel geeft hij mij een kus op mijn wang en loopt daarna weg. 'Melanie jullie zijn gewoon super cute samen' zeg Nadia. Ik knik gehaast.Ik rits mijn koffer open en zoek een outfit voor vandaag. Het word een kort broekje met een naveltruitje. Nadia en Zoë schermen me af zodat ik me rustig kan omkleden. Daarna kleden Zoë en Nadia zich ook om. 'Ik ben benieuwd wat we vandaag gaan doen' zegt Zoë. Haar lange bruine haar zit in een strakke staart geknoopt, ze heeft een broekje aan met daarop een hemdje. Nadia daarin tegen heeft haar haar los over haar schouders hangen. Ze heeft een rokje aan met daarop ook een naveltruitje.
We lopen de eetzaal in. Ik pak een broodje veder niks. 'Mag ik erbij komen zitten?' vraagt Elise. 'Ja tuurlijk' zeg ik. 'Ik wil weten wat we gaan doen' zeurt Nadia. 'Vandaag gaan we het bos in. In het bos horen jullie veder wat we gaan doen' zegt een leraar. 'Nou daar heb je je antwoord Nadia' zegt Zoë lachend. Jake komt de zaal in lopen en veel meiden kleven aan hem vast. Ik maak me klein zodat hij me niet kan zien. Gelukkig gaan ze aan een tafeltje aan de andere kant van de zaal zitten. 'Voordat jullie de zaal verlaten wil ik dat jullie je telefoon inleveren. Alleen Melanie mag hem bij haar houden' zegt mevrouw van Helder. Alle ogen richten zich op mij. Ik word langzaam rood.
'Ik moet even weg' zeg ik zacht. Ik loop snel weg. Ik word ineens duizelig en alles begint te draaien. Ik zie zwarte vlekken. Vlak voor de deur zak ik in elkaar. Ik voel dat iemand me op tilt. Ik word op een stoel gezet. 'Melanie' hoor ik iemand zeggen. Ik open voorzichtig mijn ogen. 'Ze is weer bij' hoor ik mensen zeggen. Allemaal kinderen staan in een kringetje om me heen. Ik krijg een glas water in mijn handen gedrukt. Met trillende handen drink ik het glas leeg. 'Kom kinderen allemaal buiten verzamelen' zegt mevrouw Bloemendaal. 'Jake jij blijft bij Melanie' zegt meneer Langeveld. Hij knikt. De zaal stroomt leeg. De deuren van de zaal vallen met een klik dicht. 'Kom ik breng je naar de slaapzaal' zegt hij. Hij tilt me op. Ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn heerlijke parfum vult mijn neus gaten. Hij legt me op bed en komt erbij liggen. 'Ik had nooit gedacht dat ik voor een badboy zou vallen' zeg ik zacht. 'Ik zei toch dat ik je zou krijgen' zegt hij met een een glimlach. Ik lach terug. Mijn hoofd voelt zwaar. 'Probeer maar wat te slapen' zegt Jake lief. Hij streelt mijn wang. Ik lach nog even en ik sluit mijn ogen.
POV Jake
Ze sluit haar ogen. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Slaaplekker prinses' zeg ik zacht. Ik laat haar even met rust en loop naar de jongens slaapzaal. Ik pak wat te drinken uit mijnt tas.
POV Melanie
Ik sluip uit bed. Op mijn blote voeten loop ik naar buiten. Ik heb even frisse lucht nodig. Ik ga in de zon op een boomstam zitten. 'Melanie wat doe je hier' zegt Jake. Ik draai me om. 'Ik had even frisse lucht nodig' zeg ik lachend. 'Maar' zegt hij. 'Niks maar Jake, ik voel me prima' zeg ik streng. Hij knikt.
Na een half uur zijn de leraren en leerlingen weer terug. 'Hoe voel je je?' Roepen een paar mensen. 'Prima' zeg ik bot. 'Het kan wel wat vrolijker Melanie' roept Tim. 'Tim houd je mond' zeg ik en duw hem opzij. 'Wat jij wil schat' zegt hij lachend. Typisch badboy gedrag. 'Mel kom is' roept Elise. Ze zit bij Nadia en Zoë. Ze hebben een tijdschrift. 'Doe je mee aan een quiz?' vraag Zoë. 'Kom maar op' zeg ik lachend. 'Oke vraag 1: welke haar kleur moet je droom jongen hebben? A:bruin B:blond C:zwart' zeg Elise. 'B' antwoord ik. Na 15 vragen is de uitslag. 'Oke je uitslag: je droom jongen is niet de braafste er is altijd wel wat met hem te beleven. Hij heeft je verleid met zijn blonde haar en blauwe ogen' leest Elise. 'Klinkt als Jake' schreeuwt Zoë enthousiast. Ik word rood. 'Mel je bloost' roept Nadia. 'Stop' zeg ik lachend en geef haar een klap met een kussen. 'Kussen gevecht!' roepen een paar meiden. Iedereen die in de slaapzaal is, pakt een kussen. De veren vliegen in het rond. Soms hoor je gegil gevolgd door een lachbui. Ik raak Elise hard in haar gezicht. We beginnen te lachen. Een paar jongens komen binnen waarvan eentje Jake is. 'Kom' fluistert Elise. Ze trekt me mee en we staan achter het groepje jongens. We slaken een kreet en daarna ram ik Jake hard in zijn gezicht. 'Melanie kom hier jij' schreeuwt hij. Hij grist het dichtstbijzijnde kussen. Ik ren snel weg. 'Suprise' schreeuwt Nadia die vanuit het niets ineens opdook. Ik krijg een kussen in me gezicht. We lachen allebei. 'Nu heb ik je' zegt Jake. Met een zwaai krijg ik een kussen in me gezicht. De bel van het middageten klinkt. Iedereen stopt en een grote groep loopt naar de eetzaal. 'Kom' zegt Jake. Ik neem een aanloop en spring onverwachts op zijn rug. Hij wankelt even maar hij hersteld zich en loopt veder.
Mijn maag rommelt. Jake zet me neer en gaat eten halen. 'Hier' zegt Jake. Hij zet een bord met 2 broodjes voor me neus. 'Dankje' zeg ik. 'Na het eten kunnen jullie de stad in' zegt mevrouw van Helder. 'Gaan we?' vraagt Nadia. We knikken. We pakken onze portemonnee's en we lopen richting de stad.
Hey mensen hier is het beloofde deel.
Nogmaals bedankt voor zoveel reads.
Xx Ayella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...