POV Nadia
Ik word langzaam wakker. Gister was een gezellig avond. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat we nog een uurtje hebben om ons klaar te maken. Ik besluit de andere ook wakker te maken. 'Goodmorning beebz.' zeg ik. 'Jij ook.' gaapt Melanie. 'Laten we haar nog even slapen?' Vraag ik. 'Laat haar nog maar even liggen ze is doodop. We maken haar over een half uurtje wel wakker.' zegt Melanie. Ik knik. 'Kan ik even douchen?' vraag ik. 'Ja tuurlijk kan dat. Mijn vader is nog in het ziekenhuis bij mijn moeder en Ethan is bij vrienden dus de douche is vrij.' zegt ze met een glimlach. 'Dankje.' zeg ik en loop naar boven. 'Handdoeken derde kastje, tweede plank.' roept ze me nog na.
Mijn lichaam verwelkomt de warme stralen. Ik was snel mijn haar en lijf. Ik draai de douche uit. Ik pak een handdoek en droog me af. Ik loop naar Mel's kamer en trek daar mijn jumpsuit aan, doe make-up op en borstel mijn natte lange haar. Ik loop naar beneden en zie dat Mel zich ook al heeft aangekleed. Ze heeft een rood jurkje met bloemetjes aan die net tot haar knieën komt. 'Kan dit jurkje?' vraagt ze terwijl ze zich zelf bekijkt in de spiegel. 'Hij staat je leuk.' zeg ik.
'Dankje! Zullen we die maar wakker maken?' zegt ze. Ik knik en loop naar Zoë toe. Zachtjes schud ik haar heen en weer. 'Wakker worden slaapkop.' roept Melanie. 'Wa-wat?' zegt ze terwijl ze in haar ogen wrijft. 'Je hebt nog een half uur om je klaar te maken.' roep ik en Melanie gooit een kussen naar haar hoofd. We schieten in de lach en Zoë kijkt nep-boos onze kant op maar daarna schiet ze ook in de lach. 'Ik wil tijdens de gym haarverf in Jake zijn shampoo doen.' zegt Melanie.
'Mel ben je gek geworden hij vermoord je.' zeg ik. Die meid spoort soms echt niet maar oke daarom is ze ook mijn beste vriendin want ik ben even gek als haar. Melanie staat op en loopt naar een kast waar ze knal rode haarverf uit pakt. Ze legt een heel plan uit. Ik moet doen alsof ik hard door mijn enkel ga, Melanie loopt met mee en we stoppen samen haarverf in zijn shampoo.
Ondertussen zitten we met z'n drieën aan tafel te ontbijten. We hebben meteen het eerste uur gym dus dat wordt nog wat. We bespreken nog een keer het plan. Om 8 uur pakken we onze fietsen uit de schuur. We fietsen naar school. 'Ik ga even boeken uit mijn kluisje pakken ik zie jullie wel weer.' zegt Melanie. 'We zien je zo in de kleedkamer.' zeg ik. Ik loop alvast naar de kleedkamer met Zoë. Na 5 minuutjes komt Melanie weer binnen. We kleden ons om en lopen naar de gymzaal.
POV Melanie
'Goedemorgen allemaal.' zegt meneer Hendriksen. We gaan een of ander spel doen. Als we zijn een tijdje bezig zijn zetten we het plan in werking. 'Auw.' schreeuwt Nadia en laat zich op de grond vallen. Snel ren ik naar haar toe. 'Gaat het wel?' vraag meneer Hendriksen. 'Ik loop wel even mee naar de kleedkamer.' zeg ik luid zodat Jake me kan horen.
Hij rolt met zijn ogen. Nadia leunt op mij en zogenaamd loopt ze hinkend met me mee. Als we de deur van de gymzaal dicht doen rennen we naar mijn tas. Ik pak de haarverf en we rennen naar de jongenskleedkamer. 'Hier.' zegt Nadia. Ze gooit een flesje Shampoo naar mij. Snel knijp ik het flesje haarverf leeg in de shampoo van Jake. We leggen het weer terug. 'Hier leg een paar doekjes op je enkel zodat het lijkt dat we er iets aangedaan hebben.' zeg ik. We lopen terug naar de gymzaal. 'Gaat het wat beter Nadia?' vraag meneer Hendriksen. 'Ja hoor.' zegt Nadia. Na de gym lopen we naar de kleedkamer. Ik zie Jake de kleedkamer in lopen.
POV Jake
Ik loop de kleedkamer in. Ik pak mijn spullen en ga me douchen. Ik was mijn haren. 'Mooie haarkleur.' hoor jongens roepen als ik de douche uit kom. Ik kijk in de spiegel en mijn haar is f*cking rood. 'Wie heeft dit gedaan?'schreeuw ik hard door de kleedkamer. 'Melanie.' zeg ik met mijn tanden op elkaar.
Ik zie haar staan als ik de kleedkamer uit kom. 'Leuke haarkleur Johnson.' zegt ze met een grijns. 'Jij.' zeg ik boos. Ik loop met grote passen op haar af. 'Jij gaat eraan.' zeg ik en duw haar hard tegen de muur. 'Je verdiende het.' schreeuwt ze. 'Ik krijg jou nog wel.' sis ik en duw haar harder tegen de muur. 'Succes.' zegt ze. Ik laat haar gaan en met snelle passen is ze verdwenen.
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...