POV Melanie
Ik eet snel mijn ontbijt op en drink mijn thee op. 'Ik ga denk ik even in bad' zeg ik. 'Is goed doe maar rustig aan' zegt Ethan. Ik loop naar de badkamer. Ik laat het bad vol lopen. Ik zet voorzichtig mijn voet erin en daarna de andere. Ik blijf ongeveer een half uurtje. Ik stap uit bad en laat het leeg lopen. Ik droog me af, doe me haar in een knot en doe een schattig roze jurkje aan. Ook doe ik nog wat make-up op. Ik loop naar beneden. 'Ik ga naar Daan en Rick. Ik zie je straks wel weer' zegt Ethan. 'Is goed ik bel Zoë wel of ze met me mee wil naar de stad. Zie je straks weer' roep ik. Met een klik valt de deur dicht en ik ben alleen.
Ik bel Zoë.
M:hey Zoë ik vroeg me af of je zin en tijd hebt om met mij naar de stad te gaan?
Z: heey ja tuurlijk heb ik daar zin in! Over kwartiertje bij het speeltuintje?
M:ja is goed zie je zo.
Ik hang op. Ik maak me klaar en spring op de fiets. Als ik bij het speeltuintje kom zie ik een paar jongens staan maar ook een klein jongetje met zijn moeder. Ik zet mijn fiets neer. De moeder van het jongetje loopt weg om te bellen. Ik zie dat het jongetje de glijbaan op klimt maar hij valt hard en begint te huilen. Ik loop ernaar toe. 'Laat mij is even kijken' zeg ik lief en ik rol zijn broek omhoog. 'Ik breng jou wel even naar je moeder' zeg ik terwijl ik hem optil. 'Hallo prinses' hoor ik achter me. 'Jake' zeg ik. Zijn ogen prikken in mijn rug. Ik zet het ventje af bij zijn moeder. Ik loop weer terug naar mijn fiets en zie dat Zoë er al is. 'Heey' zeg ik en we geven elkaar een knuffel. We fietsen naar de stad. 'Waar gaan we eerst heen?' vraagt Zoë. 'Naast de H&M zit een leuk nieuw winkeltje' zeg ik. 'Nou dan gaan we daar heen' zegt ze lachend.
'Moda Paris' lees ik op. 'Kom we gaan naar binnen' zegt ze terwijl ze me mee sleurt. Mijn oog valt meteen op een kort broekje van spijkerstof. Ik besluit het te passen samen met een naveltruitje. Ik loop het kleedhokje binnen. Na een tijdje kom ik naar buiten. 'Kan dit' vraag ik aan Zoë. 'OMG Melanie dat is zo leuk' zegt ze. 'Haha dankje' zeg ik en ik bekijk me in de spiegel. Ik besluit het te kopen. Ik kleed me weer om en reken af bij de kassa. 'Kom je nog Zoë' roep ik lachend. 'Jaja' hoor ik en ik zie dat ze aan het afrekenen is.
'Zoë kunnen we nou wat eten ik heb honger' roep ik. 'Jaja zo eerst nog daarheen' roept ze en ik word mee gesleurd. Ik heb al 2 korte broekjes, 3 naveltruitjes en 1 jurkje gekocht. Ik heb langzamer hand echt honger gekregen. Maar Zoë wil steeds elke winkel in die ze ziet. 'Kunnen we nou eten we zijn al weer een half uur veder. Als je me nu niet wat te eten geeft ga ik flauwvallen' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Oke oke' zegt ze.
Tevreden neem ik een hapje van mijn muffin. We kijken elkaar even aan en schieten dan in de lach. Plots voel ik 2 handen om mijn middel. Verschrikt kijk ik om. 'Jake' sis ik. 'Hallo prinses heb je me al gemist?' vraagt hij met een zwoele stem. 'Nee' zeg ik. Zijn handen klemmen strakker om mijn middel en in een zwaai word ik opgetild. 'JAKE' gil ik. Hij lacht en ik kan mijn lach ook niet meer inhouden. Hij verplaatst zijn hand zodat zijn hand op mijn billen ligt. 'Jake haal je hand daar weg' sis ik. 'Deze' zegt hij en hij laat zijn hand rond mijn middel zakken waardoor ik bijna voorover val. 'Nee niet die' schreeuw ik en lachend legt hij zijn hand weer terug. Ik moet toegeven hij is niet verkeerd. Wie kan die blauwe ogen en spieren weerstaan. Bijna niemand. Na een tijdje zet hij me neer en haalt zijn hand door zijn haar dat licht rood is. Hij sluit me op tussen hem en de muur. Dit keer ben ik degene die mijn lippen op die van hem druk. Hij vraagt toestemming met zijn tong. Ik geef hem die en onze tongen smelten samen. Na een tijdje trek ik terug.
POV Jake
Na een tijdje trekt ze terug. 'Jake je weet best dat dit niet gaat werken' fluistert ze. Ze lacht even. Haar lach doet me smelten. Diep van binnen vind ik haar leuk maar ik moet aan mijn reputatie denken. 'Wat ik weet is dat ik jou wil Melanie van Hagen' fluister ik lachend in haar oor. Haar wangen worden rood. 'Jake waarom zit je achter mij aan ik ben niet eens knap' piept ze. 'Je trok me aandacht je bent anders dan al die andere meiden' zeg ik met een grijns. 'Jake laat me nu gaan' zegt ze streng. 'Nee' sis ik. 'Nou oke maar je gulp staat open' zegt ze lachend. Ik kijk naar me gulp. Ondertussen is Melanie weg gerend. 'Hij staat niet eens open' roep ik haar nog na. Ik krijg haar nog wel.
POV Melanie
Hijgend kom ik aan bij Zoë. 'Melanie pas op met dat soort jongens' zegt ze. 'Jaja maar wat als hij veranderd' zeg ik. 'Je weet toch wat hij mij geflikt heeft' sist ze. 'Ja dat weet ik maar al te goed' zeg ik. Een jaar geleden heeft Jake op kamp al Zoë's spullen onder de douche gezet. Na 3 dagen was het nog niet droog. Iedereen lachte haar uit. Ik ben hartstikke boos geworden en heb Jake vol in zijn gezicht geslagen. Maar nu zit hij achter mij aan.
'Laten we nog wat snoep gaan halen voor kamp' zegt Zoë. Ik knik instemmend. We halen een bult snoep en daarna gaan we naar huis. 'Ik zie je maandag' zegt Zoë en ze neemt de afslag naar haar huis. Ik fiets verder. Maar dan hoor ik opeens een raar geluid vanuit de kettingkast. Shit me ketting is eraf. Dat wordt lopen denk ik. Ik probeer de ketting nog terug te prutsen maar dat lukt niet. 'Zal ik je helpen' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie een jongen met bruin haar en groene ogen staan. 'Euhm ja graag' zeg ik. 'Ik ben Sander' zeg de jongen. Hij geeft me een hand. 'Ik ben Melanie' zeg ik.
Heey people
Hier hoofdstuk 9. Ik vind dit deel best wel slecht. Ik had weinig inspiratie. Maar ik heb bijna 50 reads jeej(ik ben gwn blij😂)
Xxayella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...