Hoofdstuk 24

6.8K 256 15
                                    

POV Melanie
'Ik ben thuis' roep ik hard. Ik hang mijn jasje aan de kapstok en loop naar boven. Met een harde knal gooi ik de deur van mijn kamer dicht. 'Hallo die deur hoeft er niet uit' hoor ik mijn vader roepen. 'Sorry' mompel ik. Ik pak mijn mobiel en plof op bed. Ik open whatsapp en ga naar de chat van mij en Jake.

Jake: Melanie kan ik je onder vier ogen spreken?

Bleh daar heb ik dus geen zin in.

Ik: kom maar langs.

Ik slaak een diepe zucht. Na 5 minuten gaat de bel. Mokkend sta ik op en loop naar beneden. Wat ben ik blij dat Ethan hier niet is. Hij heeft me een soort van verboden met Jake om te gaan. Ik zie dat mijn moeder de deur al heeft open gedaan. Jake geeft mijn moeder een hand en loopt dan naar mij. 'Hey wil je wat te drinken?' vraag ik. 'Nee dankje ik wil met je praten' zegt hij zacht. Ik knik en loop naar boven. Jake volgt mijn voorbeeld. Jake gaat op mijn bed zitten en ik sta tegenover hem. 'Melanie het spijt me wat ik je allemaal heb aangedaan. Ik was bang dat ik gevoelens voor je zou krijgen en ik had gelijk.' Ik glimlach even bij die woorden. 'Ik zal proberen te veranderen. Die stomme reputatie maakt me niks meer uit. Melanie wil je mijn vriendin zijn?' Oke nog nooit heb ik Jake zo horen praten. Zo oprecht en lief. 'Jake ik heb ook gevoelens voor jou gekregen en ik wil heel graag je vriendin zijn maar dan moet je me een ding beloven : hou met heel je hart van me en bezorg me geen gebroken hart' zeg ik zacht. Hij knikt en glimlacht even. Dan tilt hij me op. Ik druk mijn lippen op die van hem. Algauw vraagt hij toestemming die ik hem ook direct geef. Zijn hand glijdt over mij heup. 'Jake beloof je te veranderen' mompel ik door de kus heen. Hij trekt terug en ik kijk recht in zijn mooie blauwe ogen. 'Alles voor mijn prinses' zegt hij lief. Duizenden vlinders kriebelen in mijn buik. Zo voelt het dus om echt verliefd te zijn. Zijn hand streelt mijn wang. 'Ik ga maar is' zegt hij. 'Jake blijf asjeblieft' zeg ik zacht. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik sluit mijn ogen even. Wat geniet ik toch van zijn aanwezigheid. Wie had ooit gedacht dacht dat hij mijn eerste vriendje zou worden.

Ik ga op mijn bed liggen en Jake komt erbij liggen. Ik begin nu al twijfels te krijgen en hij is nog maar een paar minuten mijn vriendje. Wat een vertrouwen heb ik in hem. Ik moet mijn twijfels diep weg stoppen. Hij drukt een kusje op mijn wang. 'Jake ik weet zeker dat je vrienden dit niet goedkeuren' zeg ik zacht. 'Dat maakt me niks uit. Ik zoen je het liefst in bij zijn van de hele school' zegt hij lief. 'Nou nou loop maar niet te hard van stapel' zeg ik lachend. Ik nestel me dicht tegen hem aan. 'Ik moet nu echt gaan want ik heb Kelsey beloofd dat ik samen met haar zou eten' zegt hij. Ik knik. Hij staat op en helpt me overeind. 'Jake ik wil het liever nog wel even geheim houden' zeg ik zacht. 'Geen probleem we vertellen het wanneer jij dat wilt' zegt Jake. Ik knik en glimlach even. Hij geeft me een zoen en loopt dan naar beneden. Ik zeg hem gedag. Hij rijd weg en ik kijk net zolang totdat hij verdwenen is. Ik ben echt verbaasd. Ik loop weer terug naar binnen. Ik bestel pizza en pak een deken. Ik plof op de bank neer. Ik zet een film op. De bel gaat en ik open de deur. Ik betaal de pizza. Ik ga weer zitten en neem een hapje pizza. Nadat de pizza op is en de film is afgelopen, loop ik naar boven. Tevreden val ik in slaap.

'Wakker worden zusje' gilt Ethan. 'Ook hallo' mompel ik boos. 'En hoe was kamp?' vraagt Ethan. Ik kan hem vertellen wat Jake allemaal heeft gedaan en dat we nu een stel zijn maar dan wordt hij zo boos. 'Was super leuk' roep ik. Ik wrijf het laatste beetje slaap uit mijn ogen. 'Ik zag jou en Jake gister' zegt hij op een boze toon. Verdomme het lijkt wel alsof hij me gewoon stalkt. 'Ja nou en. Wat wil je daar aan gaan doen dan' roep ik boos. 'Melanie ik heb je gewaarschuwd voor hem' zeg hij boos. 'Ja so what. Ik vertel je nog wat hij is mijn vriendje. Het maakt me niks uit wat jij van hem vindt. Ik hou van hem' roep ik hard tegen Ethan.

Heey mensen,
Hier hoofdstuk 24
Het zou lief zijn als jullie stemmen en reageren☺️

Hou van jullie lieve lezers

Xx Ayella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu