Hoofdstuk 19

6.9K 249 9
                                    

POV Melanie

Een handdoek en shampoo. Dat stop ik in een tas. Mijn bikini heb ik al aan dus ik hoef me daar niet meer om te kleden. Morgen avond gaan we weer naar huis. Ik zal blij zijn als ik weer thuis ben. Ik heb wel een beetje heimwee. Ik mis vooral mijn moeder heel erg. Ik ben zenuwachtig om haar te zien. Ze heeft tenslotte een week in coma gelegen.

Als ik klaar ben loop ik de kantine in. Al veel kinderen staan te wachten. Een aantal staan te kletsen en een paar andere staan met hun armen over elkaar te wachten. 'We gaan dadelijk met zijn alle naar het zwembad lopen. Daar zijn jullie vrij en kunnen jullie doen wat jullie willen' zegt mevrouw Bloemendaal. In groepjes lopen we weg. De nerdies, populaire en de normale kinderen zoals ik. Zachtjes neurie ik een liedje. 'Better when i'm dancin' roept Elise. Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'Dat liedje wat je neuriede' roept ze vrolijk. 'Oja' zeg ik lachend.

We komen aan bij het zwembad. Er is een groot gedeelte buiten maar er is ook een stukje binnen. Ik leg mijn handdoek op een ligstoel. Ik trek mijn kleren uit en ga op de stoel liggen. 'Melanie kom er ook in' roept Zoë. Ik loop naar hun toe. 'Nee heb niet zo'n zin' zeg ik. Ik word ruw het water in geduwd. Proestend kom ik boven. 'Ik dacht dat je zei dat je er juist zin in had' zegt Jake grijnzend. Daniel en Tim lachen hard. 'Kun je me dan op ze minst uit het water helpen' mompel ik. Ik steek mijn arm uit. Hij loopt naar me toe en pakt mijn hand. Ik trek hem onverwachts naar voren en hij valt met een plons in het water. 'Ik vond dat jij wel een bad kon gebruiken' zeg ik lachend wanneer hij boven is. Hij duikt onder water. Voor dat ik het weet zit ik boven op zijn nek. Tim en Daniel springen ook het water in. Daniel neemt Zoë op zijn nek en Tim Elise. 'Wie het langst blijft zitten wint' roept Nadia. Jake stapt naar voren. Ik probeer Elise van Tim's nek af te duwen. Ik verlies mijn evenwicht even. 'Melanie je hebt echt kippenkracht' roept Jake lachend. Ik ga het anders aanpakken denk ik. Jake loopt weer naar voren. Ik kietel Elise in haar zij. Ze begint hard te lachen. Ik geef haar snel een harde duw en ze ligt in het water. 'Dat is gemeen' roept ze. Zoë probeert me eraf te duwen. Ze kan tegen kietelen dus dat gaat niet werken. Dan schiet me opeen iets te binnen.' Zoë kijk daar is Brandon' roep ik. 'Echt? Waar?' gilt ze. Ze vindt Brandon namelijk super leuk. Ze draait zich om. Ik grijp mijn kans en duw haar eraf. 'Gewonnen' roept Jake. Met een beweging duwt hij me er achterover af. Hoestend en proestend kom ik boven. 'Je had me ook gewoon neer kunnen zetten' zeg ik. 'Had gekund' zegt hij lachend.

Ik loop naar de ligstoel waar ik mijn handdoek had neergelegd. Ik bibber want er staat een frisse wind. Jake komt bij me zitten. Blijkbaar heeft hij gezien dat ik bibber want hij slaat zijn armen om me heen. 'Jake houd je van me?' vraag ik. 'Ik weet het niet Melanie. Je maakt me gek' zegt hij zacht. Ik knik voorzichtig. 'En jij dan? Houd jij van me?' vraagt hij. 'Ik weet het ook niet. Af en toe word ik knetter gek van je' zeg ik. Zijn mondhoeken krullen omhoog.

Zoë, Nadia en Elise komen aan lopen met drinken. Elise geeft me een glas. Ik bedank haar en neem voorzichtig een slokje. Jake heeft ondertussen zijn armen weggehaald. 'Ik ga maar is' zegt hij stotterend. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt weg. 'En is er nu iets tussen jullie?' vraagt Nadia lachend. 'Nee' zeg ik. 'Wanneer is er wel iets tussen jullie?' vraagt Elise geïnteresseerd. 'Nooit' zeg ik geërgerd.  Ik drink mijn glas leeg. Mijn gedachte dwaalt even af naar Sander. Ik heb hem al een tijdje niet gezien. Ik heb hem niet gezegd dat ik op kamp ben. 'Kom we gaan' zegt een leraar die bij ons is komen staan. Ik sta op en pak mijn spullen. Ik ben nog helemaal nat dus zal in mijn bikini over straat moeten. Gelukkig is het niet zo heel erg. Ik werp snel een blik op Jake. Hij kijkt terug. Ik word rood en een bom van vlinders ontploft in mijn buik. Ik weet het zeker ik vind hem leuk.

Oke hier is hoofdstuk 19. Het is echt een super slecht hoofdstuk want ik ben een beetje inspiratieloos.  Sorry daarvoor

Xx Ayella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu