POV Jake
Melanie en Elise gillen hard. Mietjes denk ik. 'Ik wil je hand wel vast houden' grap ik. 'Over mijn lijk' gilt ze. 'Ongesteld ofzo' mompel ik. 'Nee Jake en als je nu niet ophoud zorg ik ervoor dat jij je niet meer kan voortplanten' roept ze. Plat gezegt als ik niet ophoud dan castreert ze me. 'Wat is er toch mis met jou?' vraag ik. Ze gilt een keer. Niet van een spook maar uit woede. 'Denk je dat het leuk is om jou met een ander te zien zoenen Jake Johnson' gilt ze boos. 'Zo gaat het leven schat' zeg ik met een grijns. Ik heb direct spijt van mijn woorden.
POV Melanie
Ik walg van hem. Eerst doet hij poeslief en nu dit. Een traan rolt over mijn wang. Sterk zijn Melanie hij is jou tranen niet waard zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik slik een keertje. Ik loop door en de rest van de groep volgt me. Plots wordt mijn enkel vast gepakt. Ik slaak een gil. Ik spring bij Brandon in zijn armen. 'Oke nu vind ik het niet meer leuk' mompel ik. Jake lacht hard. Wacht maar jij eikel denk ik. 'Kunnen we snel doorlopen ik vind dit niet leuk meer' roept Nadia bang. Snel lopen we door. Aan het einde krijg ik zowat een hardaanval. Er staat een man met een bebloede kettingzaag. Hij heeft een masker op en zijn kleren zijn kapot. Ik gil hard. Ik ren weg maar struikel over een boomstronkje. Ik voel druppeltjes bloed langs mijn knie naar beneden lopen. 'Gaat het?' vraagt Elise. 'Ja prima' zeg ik terwijl ik overeind probeer te komen.
Terug in het kamp zie ik dat er een grote bloedvlek in mijn broek zit. 'Kom we gaan het even verzorgen' zegt Nadia. Ik kerm van de pijn wanneer Nadia jodium op de wond doet. 'Sorry' mompelt ze. 'Geeft niks' zeg ik met mijn tanden op
elkaar. Ze doet er een grote pleister op. Ze weet hoe ze iemand moet helpen haar moeder werkt namelijk in het ziekenhuis.De jongens zijn dit keer weer bij ons in de slaapzaal. Vreemd Jake, Tim en Daniel zijn er niet bij. Elise had het ook al in de gaten. Ze gebaart naar mij dat ik mee moet komen. Voorzichtig stap ik uit bed. Ik hol achter Elise aan. Ik kijk om het hoekje van de deur van de jongens slaapzaal. 'Je zei zelf geen vaste relatie number 1 rule of being a badboy' sist Daniel. 'Gast dat weet ik ook wel' sist Jake. 'Nou dan' roept Tim. 'Guys jullie weten niet hoe het voelt om' zegt Jake zacht. 'Om verliefd te zijn' maakt Daniel zijn zin af. 'Op wie is de badboy dan verliefd?' vraagt Elise . Met een open mond kijkt Jake haar aan. 'Weet je schatje het is niet beleefd om gesprekken af te luisteren' sist Daniel. Hij beent op haar af. Hij pakt haar handen vast en drukt haar tegen de muur. 'Laat me gaan' roept ze. Ik trek mijn knie omhoog als gebaar dat ze hem een knietje moet geven. Ze trekt hard haar knie omhoog en hij komt terecht in zijn kroonjuwelen. Hij kermt het uit van de pijn. 'Nou wie is de gelukkige' zegt Elise lachend. 'Als of ik dat aan jou ga vertellen' zegt Jake boos. Hij werpt een boze blik mijn kant op. Hij loopt op me af en drukt me tegen de muur. 'Jake laat me gaan' piep ik. 'Waarom zou ik' sist hij. Ik weet niet wat er gebeurde maar er knapte iets in mij.Ik ga hem valse hoop geven. Als hij me wil moet hij er wel iets voor doen denk ik. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij is verward maar herstelt zich daarna door terug te zoenen. Zijn lekkere parfum vult mijn neusgaten. Ik laat mijn hand over zijn sixpack glijden. Hij is leuk. Wat Melanie doe is normaal zegt een stemmetje in mijn hoofd. Maar als ik bij hem ben kan ik niet meer helder nadenken. 'Ik weet dat je niet zonder me kan' zegt hij met een grijns. 'Ik kan heel goed zonder jou want jij bedriegt me alleen maar' zeg ik zacht. Ik mompel in mezelf nog een rijtje scheldwoorden op. Zijn gezicht betrekt. Ik doe mijn ogen dicht en grijns even. 'Ik speel hard to get Jake. Ik ga je het heel moeilijk maken om van mij te houden' zeg ik lachend. 'Ik krijg jou echt wel' fluistert hij.
Oke hier hoofdstuk 17. Sorry voor het korte deel maar dat moet af en toe kunnen toch?
Echt bedankt voor de zoveel reads❤️XxAyella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...