POV Jake
Ze kijkt verbaasd maar lacht daarna. 'Ik ga naar mijn vriendinnen' zegt ze met een glimlach. Ik geef haar een zoen en ze loopt weg. 'Man Jake je bent veranderd gast' roept Daniel. 'Nou en' roep ik bot terug. Ik laat me op een stoel zakken. Melanie komt ook het lokaal in lopen. Ze lacht even. Ik lach terug naar haar. 'Gast vanavond is er een feest bij mij thuis kom je ook?' vraagt Nathan. 'Ja natuurlijk' zeg ik. 'Jake en Nathan opletten' zeg de docent streng. De les verliep voor de rest rustig.In de pauze loop ik naar Melanie. 'Hey lieverd' zeg ik en ik sla mijn armen om haar heen. Ze geeft me een kusje. 'Iel bah niet zo klef doen' roept Zoë. Melanie zoent me nog een keer. Ze trekt terug en ze moet hard lachen om het gezicht van Zoë. 'Prinsesje vanavond is er een feest bij Nathan zullen we samen gaan?' 'Ja gra... Wacht ik heb huisarrest' zegt ze met een pruillip. 'Jammer' zeg ik. 'Maar ik kan het huis uitsluipen' zegt ze nadenkend. 'Melanie ik wil dat je niet meer in de problemen komt door mij.' Ze knikt even.
POV Melanie
Dat stomme huisarrest. Ik ga toch wel. De bel gaat en ik geef Jake een kus daarna lopen we samen naar het lokaal. We hebben biologie dus ik mag naast hem zitten. Als de bel is gegaan stop ik mijn boeken in mijn tas en loop naar mijn kluisje. 'Ik breng je wel thuis en leg alles aan je ouders uit' zegt hij terwijl hij een verdwaalde pluk haar achter mijn oor stopt. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Samen lopen we naar het fietsenhok. Ik stap achterop.
'Ik wil niet naar binnen' zeg ik zacht. 'Het komt wel goed' zegt hij lief. Ik open de deur. Mijn vader, moeder en Ethan zitten in de woonkamer. Nu barst de hel los. 'Melanie potverdorrie flik me zoiets nooit meer. Ik ben duidelijk geweest je mag niet met hem omgaan. Je had huisarrest. Je luisterde niet naar me' roept hij boos. 'Pap nou is het genoeg. Jake is hartstikke lief en hij zorgt goed voor me. Ik hou van hem en niks kan dat veranderen' roep ik boos. 'Jake kom we gaan naar boven' zeg ik en pak zijn hand. 'Nee Melanie je hoorde je vader. Het is goed zo' zegt hij. Tranen prikken in mijn ogen. 'Walter kijk nou. We verpesten een relatie. Wij waren ook zo' zegt mijn moeder. Mijn vader lijkt even te twijfelen. Misschien bedenkt hij zich. 'Hij krijgt een kans als hij die verpest is het over' zegt hij. ik vlieg mijn vader om de hals. 'Betekend dit ook dat mijn huisarrest is opgeheven?' zeg ik zo zoet mogelijk. 'Voor deze ene keer' zucht hij. Ik spring in de armen van Jake. 'Kom we gaan naar boven' zegt Jake. 'Wacht even. Mam, pap mag ik vanavond bij Jake slapen?' Vraag ik lief. 'Van mij mag het' zegt mijn moeder voordat mijn vader zijn mond kan openen.
'Jake welk jurkje nou?' vraag ik al voor de honderdste keer. 'Die blauwe' zegt hij. Ik knik en prop hem bij in mijn tas. Ik loop weer naar Jake en ga op zijn schoot zitten. 'Weet dat ik ziels veel van je hou' fluistert hij. 'Ik ook van jou' giechel ik. 'Kom we gaan' zegt hij en hij tilt me op. Hij tilt me naar beneden daarna loopt hij weer omhoog om mijn tas te pakken. 'Ik ga zie jullie morgen' zeg ik en ik geef eerst mijn moeder een kus en daarna mijn vader. Ik sluit de voor deur en stap achterop de scooter van Jake.
'Jake niet met andere meisjes zoenen he' mompel ik. 'Ik zou niet durven' zegt hij lachend. Hij zet zijn scooter neer en we lopen naar de woonkamer. 'Zoen me' zeg ik lachend. Hij twijfelt geen seconde en drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee. Algauw vraagt hij toestemming en die geef ik hem direct. Hij tilt me op en ik sla mijn armen om hem heen. Ik glimlach door de kus heen. Jake schuift de spullen van tafel en legt mij er neer. Hij gaat boven mij hangen. Ik ga met mijn vingers over zijn sixpack. Blokje voor blokje ga ik ze af. 'Jake ik ben hier nog niet klaar voor' mompel ik. 'We doen het als jij er klaar voor bent' zegt hij lief. 'We moet ons maar is gaan klaar maken' zeg ik stotterend. Hij knikt en draagt me daarna naar boven. 'Omdraaien' beveel ik. Hij draait zich zuchtend om. 'En niet spieken' roep ik streng. Ik trek snel het jurkje aan. 'Melanie je ziet er prachtig uit' zegt hij met open mond. Ik lach verlegen. 'Lieg niet ik zie er niet uit' zeg ik streng. 'Mijn moeder heeft me geleerd niet te liegen' zegt hij. 'Je deed het heel vaak. Je loog tegen elk meisje.' 'Melanie geloof me. Je ziet er beeldschoon uit.' Hij streelt mijn wang even. Ik voel een tinteling bij mijn wang. Hij drukt zachtjes nog een kusje op mijn voorhoofd. 'Ik hou ziels veel van je. Onthoud dat goed' zegt hij. Ik knik. Ik wil wat zeggen maar er komt geen geluid uit mijn mond.
'Melanie ben je nou al is klaar' roept Jake onderaan de trap. Dat heeft hij het laatste half uur al 10 keer geroepen. 'Ik ben nu echt bijna klaar alleen nog wat lippenstift' roep ik terug. Ik doe wat lippenstift op en pak mijn tasje. Ik loop naar beneden. Ik ben zo stom ik vergeet iedere keer mijn hakken uit te doen als ik van de trap afloop.
'Kunnen we dan eindelijk gaan?' vraagt Jake lachend. 'Jaja zeurkous' roep ik lachend. Hij geeft me een zoen en pakt daarna mijn hand. We lopen naar zijn auto. Hij opent het portier voor me. Ik lach en ga daarna zitten. 'Jake beloof je me echt geen andere meiden te zoenen' zeg ik voorzichtig. 'Ja dat beloof ik' zegt hij en hij legt zijn hand op mijn schoot.
Omg over de 600 reads echt bedankt allemaal.
Hier is hoofdstuk 27. Ik ben nog steeds ziek dus ga proberen nog een hoofdstuk te schrijven.
Neem ook een kijkje bij mijn andere boek☺️XxAyella❤️
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...