P.O.V Jake
Ze stapt naar achteren. Ze is zo lief als ze verlegen is, denk ik bij me zelf. Ze zet nog een paar passen naar achter maar ze verliest haar evenwicht. Snel schiet ik naar voren en vang haar op. 'Laat me los.' zegt ze zacht. 'Krijg ik tegenwoordig geen bedankje meer?' vraag ik. 'Nou eh bedankt.' zegt ze en ze loopt met grote passen naar de andere kant van de aula.
Straks heb ik LO(lichamelijke opvoeding) met haar. Dat wordt leuk. Melanie is een brave leerling en ze haalt goede cijfers, maar ze is zo mooi denk ik bij me zelf. Ze wordt de mijne. Als de bel gaat staat ze op en ze loopt direct weg. Ik wacht op Daniel en Tim en dan lopen we met z'n drieën naar de jongenskleed kamer.
P.O.V Melanie
Ik kleed me om en samen lopen we met een heel stel meiden de gymzaal in. Jake komt ook de gymzaal in lopen. 'Goedemorgen allemaal ik ben meneer Hendriksen. Ik ben jullie nieuwe gymleraar.' zegt de leraar. 'Vandaag gaan we trefballen Jake en Daniel jullie kiezen teams. Eerst een meisje.' Ik wordt meestal als laatste gekozen. 'Melanie.' zegt Jake met een enge grijns. Mokkend sta ik op en loop ik naar hem toe. Hij slaat zijn arm om me heen. 'Dit gaat leuk worden.' fluistert hij in me oor.
Na het kiezen van de teams gaan we trefballen. Tuurlijk staat Jake naast me. Ik krijg het al snel warm en begin ook een beetje duizelig te worden. 'Kijk uit' schreeuwt Jake tegen mij. Te laat ik krijg een harde bal tegen mijn hoofd. Alles wordt zwart en ik val op de grond.
Langzaam open ik me ogen en ik kijk recht in de blauwe ogen van Jake.' Hey schoonheid.' zegt hij terwijl hij mijn wang streelt. Ik ben te duizelig om me er tegen te verzetten. 'Waar ben ik en wat is er gebeurd?' vraag ik. 'Met gym ben je flauwgevallen.' zegt Jake. De bel gaat. 'Jij moet naar de les.' zeg ik. 'Ik heb schijt aan de les ik wil bij jou blijven.' zegt hij. Hij is best aardig en zo leer ik een andere kant van hem kennen. Normaal krijgt hij alle meisjes die hij wil maar naar 1 dag is hij al weer klaar met ze. Hij gebruikt ze voor het bedplezier laat maar zeggen. 'Het gaat wel met mij ga nou maar.' zeg ik want het liefste wil ik hem weg hebben.
De schooldokter komt net binnen lopen. 'Ik heb je ouders gebeld en je moeder komt je zo ophalen.' zegt hij. Ik knik en sta voorzichtig op. Jake helpt me verder overeind en ik steun op hem. 'Ik draag je wel.' zegt Jake terwijl hij mij optilt. 'Dankjewel.' zeg ik zacht. 'Geen probleem prinses.' zegt hij. Jake draagt me naar buiten waar mijn moeder al staat te wachten. Jake geeft me een kus op mijn voor hoofd. 'rust maar lekker uit mijn prinses.' zegt hij. Hij zet me neer en ik stap in de auto.
Als ik thuis ben ga ik meteen in bed liggen. Ik ben zo moe dat ik direct in slaap val. Een paar uur later word ik wakker. Slaperig pak ik mijn mobiel. Ik heb een berichtje van een onbekend nummer.
Onbekend(jake): hey Melanie ik heb je nummer gekregen van Zoë. Ik vroeg me af hoe het met je gaat en of ik na school even langs mag komen
X jakeIk: hey Jake, met mij gaat het beter maar waarom ben je in een keer zo bezorgd om mij?
Ik verstuur het berichtje en binnen een paar seconden begint mijn iphone te trillen.
Jake: dat zei ik al ik vind je leuk en ik zal je krijgen Melanie van Hagen💋
Ik: Jake stop jij gebruikt meisjes en ik heb geen er geen zin in dat ik je na een dag al weer een ander zie zoenen😒
P.O.V Jake
Ik: ik zal je krijgen hoe dan ook💋
Melanie❤️: ...
Ik stop mijn mobiel in mijn zak en pak mijn scooter. Ik ga Melanie opzoeken. Als ik bij haar huis ben aangekomen bel ik aan. Haar moeder doet open en laat me binnen. 'Ze is boven ga maar naar haar toe.' zegt de moeder van Melanie. 'Dankjewel.' zeg ik en ik loop naar boven. Ik klop op haar deur. 'Binnen.' roept ze. Voorzichtig open ik de deur en ik zie dat ze me met een open mond aan kijkt. 'What the...' veder komt ze niet zo verbaast is ze. 'Hoe gaat het?' vraag ik. 'Het ging goed met me tot dat jij hier kwam.' zegt ze. Ze staat op ze heeft een shirtje aan dat ruim zit en tot net over haar billen valt. Veder draagt ze niks.
POV Melanie
Ik sta op. Ik zie dat Jake me van top tot teen bekijkt. Ik bedenk me dat ik half naakt ben. Jake komt dichterbij en ik zet een stap naar achter. Hij pakt me bij mijn arm en trekt me tegen hem aan. Ik begin te blozen. 'Ik weet dat jij mij ook wilt.' zegt hij. 'Ik hoef je niet.' zeg ik terwijl ik me los probeer te krijgen maar dat lukt niet want Jake is super sterk. Blijf naar beneden kijken en vooral niet in zijn ogen kijken want dan smelt je zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'Jake ik eh ik denk dat je maar moet gaan.' zeg ik voorzichtig. 'Oke prinses ik zie je morgen wel.' zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang. Hij loopt weg en ik loop naar het raam. Ik zie hoe hij zijn scooter pakt en weg rijdt.
Ik laat me tegen de muur zakken en begraaf mijn gezicht ik mijn schoot. Op dit moment kan ik wel gillen maar ik hou me in. T wordt al donker en ik hoor mijn moeder roepen dat het avond eten klaar is. Ik sta op en loop naar de trap. Mijn ouders en mijn oudere broer zitten al aan tafel. Ik eet zoals gewoonlijk stil mijn bord leeg. Na het eten trek ik mijn onesie aan en ik pak de laptop. Ik ga op mijn bed zitten en zoek een leuke film op. Na een tijdje word de film me toch een beetje te langdradig. Ik besluit de laptop af te sluiten. Ik pak mijn mobiel. Ik zie dat Zoë me een bericht heeft gestuurd.
Zoë❤️👭: hey Melanie hoe gaat het? En wat was dat tussen jou en Jake?
Ik: gaat wel ga morgen weer naar school. En plies hou op over Jake.
Ik verstuur het bericht en besluit maar te gaan slapen en alles even te vergeten.
JE LEEST
The badboy loves me(voltooid)
RomanceMelanie is een gewoon meisje van 16 jaar. Haar leven was normaal en rustig tot dat een badboy haar hele leven op de kop zet. Zal ze voor hem vallen? Zal hij voor haar veranderen of geeft hij te veel om zijn reputatie als badboy? Dit is een typisch...