Hoofdstuk 32

6.4K 236 14
                                    

Aller eerst wil ik jullie even bedanken voor zoveel views echt bedankt allemaal❤️

POV Melanie

Met tegenzin neem ik een hapje van mijn broodje. Ik kan wel zeggen dat ik geen honger heb maar Jake begint dan te zeuren en daar heb ik geen zin in. Stil eet ik mijn broodje op. 'Mel de boys komen zo vindt je dat erg?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Ik vind het wel gezellig. 'Zullen we even douchen?' vraag ik. 'Ja hoor' zegt hij en we lopen maar boven.

Jake zet de douche aan en ik trek mijn kleren uit. Jake doet het zelfde en we stappen samen onder de douche. Ik moest hard lachen toen Jake de douchekop op zijn hoofd kreeg maar toen ik zag dat het hem echt pijn deed stopte ik. Ik geef hem een kus en leg daarna mijn hoofd op zijn borst. De water stralen glijden naar beneden via mijn lichaam. Jake zet de douche uit en ik stap er onder vandaan. Ik sla een handdoek om mijn lichaam en loop dan naar zijn kamer. Ik pak mijn tas en zoek kleding uit. 'Jake welke moet ik aan?' vraag ik terwijl ik 2 kleding setjes laat zien. De eerste is een bordeaux rood jurkje en de tweede is een kort broekje met een naveltruitje.  'Uhm ik heb hier totaal geen verstand van' zegt hij en hij krabt even aan zijn hoofd. Ik lach even en besluit dan toch het bordeaux rode jurkje aan te doen. Tevreden kijk ik in de spiegel en begin dan aan mijn haar. Het zit ongelofelijk in de knoop. Na 10 minuten borstelen heb ik alle knopen eruit. Jake stond lachend te kijken en ik gaf hem af en toe een dodelijke blik.

'Ik hou wel van je hoor' zegt hij lief. Precies wanneer ik helemaal klaar ben, gaat de bel. Jake loopt naar beneden en doet de deur open. Ik hoor ze elkaar gedag zeggen en een handdruk geven. Ook hoor ik dat ze beneden op de bank ploffen. Na een tijdje besluit ik naar beneden te gaan. Voorzichtig loop ik naar beneden. De gesprekken verstommen en iedereen kijkt me aan. Ik snap het wel want ik heb 5 dagen ik coma gelegen.

'Hoi' zeg ik vrolijk. 'Wat doe jij hier?' vraagt Tim verbaasd. 'Nou misschien bij mijn vriendje zijn. Wat dacht je daarvan' zeg ik terug. Ik lach me dood om hun gezichten. Grote ogen en een open mond. Hilarisch. Ik loop naar Jake toe. Hij geeft me een kus en ik ga daarna op zijn schoot zitten. 'Ik snap nog steeds niet wat je in Jake ziet' zegt Nathan. 'Ik zou maar oppassen als ik jou was want je hebt zo een klap in je gezicht' kaats ik terug. Hij houd direct zijn mond. Mooi denk ik bij mezelf.

Jake fluistert wat in mijn oor en ik sta op. Ik loop naar de keuken en pak een paar glazen. Ik schenk wat te drinken in en loop weer terug. Ik zet de glazen op tafel en plof daarna weer op Jake's schoot. 'Ik hou van je' zeg ik en geef hem een kus. De jongens trekken een vies gezicht. Ik lach even. 'Zullen we een film kijken?' stel ik voor. Ze mompelen wat en Jake start netflix op.

Nadat de film is afgelopen, gaan de jongens naar huis. Ik geef Jake een knuffel en we blijven een tijdje zo staan. 'Jake hoe zie je onze toekomst?' vraag ik plots. 'Nou we bouwen een gezin, gaan trouwen, we worden opa en oma en we leven nog lang en gelukkig' zegt hij lachend. Ik moet hard lachen om de manier hoe hij het zei. 'En jij hoe zie jij onze toekomst?' vraagt hij lief. 'Een ding is zeker we worden gelukkig samen' zeg ik en strijk met mijn hand door zijn haren. Hij glimlacht even en drukt daarna zijn lippen op die van mij.

We blijven een tijdje zo staan. Hij tilt mijn kin omhoog en ik kijk recht in zijn helder blauwe ogen. 'Jake ik hou van je' zeg ik lief. Hij glimlacht even. 'Mel ik wil dat je weet dat ik niks meer om mijn reputatie geef. Ik hou ziels veel van je' zegt hij lief. Hij plant een kusje op mijn voorhoofd. Ik lach even en kijk dan naar buiten. Ik zie dat het begint te regen. Het is einde lente en het regent wat een weer. 'Jake ik heb zin om in mijn zondagse kleren op de bank te gaan zitten en films te gaan kijken' zeg ik. Hij lacht even en tilt me naar boven. Ik krijg een trainingsbroek en shirt in mijn handen gedrukt. Ik trek mijn kleren uit en de andere aan. Ik moet de broekspijpen wel 5 keer omrollen en het shirt is een jurk. Jake lacht me uit en ik geef hem een stomp.

Ik spring op zijn rug en hij loopt naar beneden. Ik plof op de bank en Jake zet een film op. Hij gooit een deken naar me toe en komt erbij liggen. Ik prik Jake in zijn zij. Hij lacht even en begint me daarna te kietelen. Ik proest het uit van het lachen. Jake begint me harder te kietelen. 'Ja-Jake stooooopp' gil ik. 'Ik wil eerst een kus' zegt hij en wijst naar zijn lippen. Ik druk een kus op zijn mond en sla mijn benen om hem heen.

Ik ga weer normaal op de bank liggen. Jake trekt me dicht tegen hem aan. Zijn parfum dringt mijn neusgaten binnen. Ik sluit mijn ogen. Ik hoor Jake nog wat zeggen maar ik hoor hem niet meer. Ik ben dood op. Voorzichtig val ik inslaap. Ik voel dat Jake me nog dichter tegen hem aan drukt. Daarna val ik diep in slaap.

Veel ga ik niet meer zeggen want dat heb ik aan het begin al gedaan. Allen nog dat er nog maar 2 delen komen.

XxAyella❤️

The badboy loves me(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu